Chiobe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har da Acer TravelMate 5513WLMi, og den kom orginalt instalert med vista home basic. Den fungere helt fint, men vista var litt treg pga 765mb ram ("skjermkortet" stjeler 256). Så la derfor inn xp på en partisjon, sånn at jeg nå ha begge liggende inne. Problemet kom når xp ikke fant driverne, og acer sine drivere ikke løste hele problemet. PCI FLASH-minne x3, PCI Device, USB2.0 Camera og USB-kontroller er de som ikke fungerer, samt at lyden kommer opp som Blutooth-lyd. I tillegg finner klarer ikke å logge inn i vista, og enkelte programmer lar seg ikke instalere pga "windows oppdateringer gjort i det siste". Samt at den nekter å skru seg av uansett hvor lang tid den får. Bør kansje også nevne at det er uorginal xp som er lagt inn, siden jeg er usikker på hvor mange pcer som kan ha den orginale cd-keyen ligge inn samtidig. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå