Phyx Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har lenge letet etter ett bra headsett som ikke er så tungt og stort men det er dessverre vanskelig og finne spesiellt med de krav som jeg stiller. Det skal være USB, lett(helst), deilig og ha på seg lenge men det ternger ikek og skjerme lyd fra andre kilder. Jeg bruker og har brukt diverse Logitech headsett men det er få av disse som jeg syns er bra nok. Jeg bruker headsettet bare som stemmeoverføring og har lyd fra spill og musikk fra høytalere. Selv syns jeg dette er en bedre måte og få med seg lyden fra Ventrilo på. Testet også en trådløs modell fra Logitech men den var det serdeles dårlig lyd på.Er mange som egentlig leter etter det samme produktet som meg har jeg merket men de fleste headsett er store og ubehagelige etter flere timers bruk. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Oida, så ikke det var en egen avdeling for dette... Men som det ser ut til så er et eget usb lydkort som er eksternt og foretrekke egentlig siden det finnes mange bra headsett som er med vanlige plugger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå