Lefse Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Bestilte Biler, Rottatouille og Matrix trilogien på mandag, i dag dumpa de ned i postkassa. Gleder meg til å se de. Er gøy å få pakke. Endret 13. mars 2008 av Lefse Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gled deg til Rottatouille, den er hysterisk morsom, til og med for en ungdom som meg Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Har sett Rottatuille nå, den var genial. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hvis jeg skulle lage en gledens post hver gang jeg fikk noe i post kassa måtte jeg lagd en hver dag Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gunfreak; prøver du fortelle meg at du er glad i å betale regninger? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 hvis jeg skulle lage en gledens post hver gang jeg fikk noe i post kassa måtte jeg lagd en hver dag Så du bestiller nye ting hver dag altså? Må bli dyrt i lengden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gunfreak; prøver du fortelle meg at du er glad i å betale regninger? nei snakker om pakker hvis jeg skulle lage en gledens post hver gang jeg fikk noe i post kassa måtte jeg lagd en hver dag Så du bestiller nye ting hver dag altså? Må bli dyrt i lengden. Ja mer eller mindre, er jo ikke så dyrt da en film her en film der, noe miniatyrer der noe airsoft saker her osv. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Nå er det ikke hver dag jeg får ting i posten, spesielt ikke 5 filmer samtidig, så følte for et lite gledesutbrudd. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 I dag fikk jeg en magnetisk oppbevarings boks og 190 figurer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå