Gå til innhold

Ultra's Chilltec i norske nettbutikker?

FWD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men! legg merke til følgende:

The only aspect that I can see holding this cooler back is its price. At a $149.99 MSRP, I can't see the informed user going with this cooler when a similar priced water cooling systems could perform better.

Så det kan kanskje lønne seg og kjøpe vannkjøling mtp støy og pris.

Lenke til kommentar

Har vannkjøling for øyeblikket, thermaltake bigwater 745. Skal overhodet ikke påstå at dette er noe high end vannkjølingssystem, men det kjøler vanvittig bra. Grunnen til at jeg vurderer å bytte kjøler er for det første at pumpe, en 120mm radiator og en 240mm radiator tar opp vanvittig mye plass. For det andre bråker pumpa noe helt forferdelig, og når det kreves 3 stk 120mm vifter bare for radiatorene så er det ikke akkurat en støyfri pc jeg har her om dagen.

Det å bytte til for eksempel chilltec kjøleren ville gitt meg vanvittig mye mer plass i kabinettet, samtidig som at jeg er overbevist om at jeg ville fått et lavere støynivå dersom jeg skrur vifta på chilltec på low (20db). På high vile den likevel ikke bråke mer enn 28 db. Bare 240mm radiatoren jeg har nå gir fra seg 26db, og den andre 16-30db.

Jeg tror nok ikke at chiltec vil yte mye dårligere enn vannkjølingen jeg har nå, så tror det skal gå greit. Men tror kanskje jeg venter til TEC kjøling kommer til Norge for fullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...