Zetheus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Det har seg slik at jeg er innvitert til utkledningsfest. Jeg har noen ting liggende som jeg kan bruke for å kle meg ut som kriminaltekniker - eller CSI. Dette er da en vest påmalt "CSI" på ryggen, og en hvit stripe på brystet. Jeg har også en helt enkel pistol-replika og en aluminiumskoffert til å slenge diverse hansker, q-tips og annet i. Det er derimot noen ting jeg kunne tenkt meg å skaffe for å gjøre litt mer ut av antrekket. For det første et såkallt "CSI-Badge" eller lignende som ikke ser helt barnehage ut. Jeg vil også gjerne ha tak i sperretape, med "CRIME SCENE - DO NOT CROSS", "POLITI" eller lignende på. Og jeg går ut fra at politiet er lite villige til å "låne ut" slike ting. Jeg kommer også mest sannsynlig til å sy sammen et belte eller hylster til et vanlig håndvåpen, noen arbeidstegninger eller noe hadde vært fint Noen som har erfaringer med samme kostymet eller har tips? Edit: om noen kommer på andre ting og tang som hadde vært konge å ha, sleng inn et innlegg. Er mottakelig for det meste, så lenge det ikke koster meg skjorta eller tar lang tid å bestille. Endret 13. mars 2008 av Zetheus Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kanskje ikke så lurt og traske rundt med en pistol replica på fest men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå