Bandana Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, lurer på hvor jeg kan kjøpe GameCube kontroller. Jeg har en SSB Brawl på vei, og jeg har veldig lyst til å bruke GC kontroller siden dette er det jeg er vant med. Det skal være en norsk nettside. Gjerne også butikker som selger det enda (noe jeg ikke fant noe av). Takker for alle svar. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg fant både kontroller og minnekort på SpaceWorld. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg fant både kontroller og minnekort på SpaceWorld. Ok, vet du hva prisen var? Spaceworld pleier å selge alt dyrt. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=34014025 Lenke til kommentar
NovaWizard Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 https://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=11568 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som hvet om ett sted de selger til max 200? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Ringte et par spaceworld sjapper i nærheten av meg, men ingen av de solgte GC kontroller. Den fra Clas Ohlson var stygg, men billig. Men vil helst ha orginal. Gamezone virket greit derimot, men prisen var litt stiv. Hvordan er leveringstiden osv? Det beste hadde vært en slags butikk i Oslo som selger det billig, men har ikke funnet noe enda. Greit med Wavebird også for min del, vil bare at den skal være orginal. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ringte et par spaceworld sjapper i nærheten av meg, men ingen av de solgte GC kontroller. Den fra Clas Ohlson var stygg, men billig. Men vil helst ha orginal. Gamezone virket greit derimot, men prisen var litt stiv. Hvordan er leveringstiden osv? Det beste hadde vært en slags butikk i Oslo som selger det billig, men har ikke funnet noe enda. Greit med Wavebird også for min del, vil bare at den skal være orginal. Men den fra CO så ganske deilig ut da? Lenke til kommentar
NovaWizard Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gamezone virket greit derimot, men prisen var litt stiv. Hvordan er leveringstiden osv? Sist gang jeg bestilte der tror jeg det tok 3 dager ca. Og her har du wavebird: https://prisguiden.no/product.php?productId=14472 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kan man ikke bruke GC kontroller med ledning til brawl og mario kart!? Lenke til kommentar
NovaWizard Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kan man ikke bruke GC kontroller med ledning til brawl og mario kart!? Hvor fikk du det fra? Både MK Wii og Brawl skal støtte GC kontrollere. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kan man ikke bruke GC kontroller med ledning til brawl og mario kart!? Hvor fikk du det fra? Både MK Wii og Brawl skal støtte GC kontrollere. Bra, Bare dumme ign som sier: Du kan bruke VC kontroller, Wiimote, Wiimote and nunchuck og wawebird Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Kan man ikke bruke GC kontroller med ledning til brawl og mario kart!? Man kan det til Brawl jo, men om man kan bruke GC kontroller til Mario Kart Wii, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Forresten, fant noen billige (splitter nye) kontroller på QXL. Lurer på om jeg kjøper 2 stk sånne. Link til QXL auksjon Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Forresten, fant noen billige (splitter nye) kontroller på QXL. Lurer på om jeg kjøper 2 stk sånne. Link til QXL auksjon Eff! o.o Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Kontrolleren jeg kjøpte på SpaceWorld er ganske lik den på GameZone, men sort og trådløs. Prisen er den omtrent den samme (er en stund siden jeg kjøpte den, så har ikke den nøyaktige prisen i hodet). Jeg har brukt den en god del i Resident Evil spillene til GameCube, og har ingen problemer med den. Den er lett, presis og fungerer helt utmerket. Det eneste jeg ikke liker er den stygge boksen man må koble til på toppen av Wiien for å få få signal da den som sagt er trådløs. EDIT: Har sjekket med kontrolleren, men den er fra MadCatz og ikke original. Den ser slik ut: http://www.amazon.co.uk/Madcatz-MOV-55686-...0391&sr=8-8 (bortsett fra at min er sort) Endret 13. mars 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nintendo har sluttet å lage Wavebird kontrollere, så hvis du har lyst på en trådløs GC kontroller så burde du kjøpe nå. Kan tenkte meg de vil stige i verdi om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
BiB Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg fant både kontroller og minnekort på SpaceWorld. Ok, vet du hva prisen var? Spaceworld pleier å selge alt dyrt. Det har du rett i! Så en trådløs gamecube kontroller til 500,-!! :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå