ErlendRU Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som har noen tips til åssen jeg kan fjerne et feste av en gammel bombrikke? Saken er at den sitter som et lite hel*** for å si det mildt. Dette helst uten å ødelegge ruta, ellers hadde det ikke vært noen sak.. Kanskje noen kjemikalier eller noe som kan løse opp dritten? Får liksom ikke festa på den nye før jeg har fjerna den gamle da.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Helt vanlig matolje (solsikkeolje) kan hjelpe deg med å løsne teipen på den.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Greide det selvfølgelig 5 min etter at jeg lagde denne tråden, men takk for tipset anyway.. Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 For andre kan du jo si hva du brukte Jeg brukte plasterfjerner på min Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Skrape fungerer bra.. Så sant du ikke har film på ruta da:P Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Blei til at jeg fant en tang som jeg fikk godt tak med og bare dro den av, etter det var det lett å få av det klistregreiene. Tenkte på plasterfjerner jeg også, men fant ikke noe. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Etter tips fra forumet, brukte jeg selv fiskesnøre og hårføner. Gjett selv fremgangsmetoden Funket som en drøm. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) lite tips: Skrape (*les stål o.l.* men Plast skrape er ypperlig) kan være noe dritt da frontruter er laminert. det kan oppstå stygge merker og riper;) Endret 15. mars 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå