Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet vi ikke hvordan DKen er på level 80, blir nok sikkert å rette seg ut etter vært, selvfølgelig er den Imba nå på level 58 når du er kommet rett ut av starten og er utstyrt med fult blue og et kraftig sverd. Med frost presence har jeg nesten 6k health og rundt 6k armor. Klart man er imba da, men hvordan er man på level 70, 80 f.eks?

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål til alle Death Knights. Jeg vet at jeg selv er veldig imba i øyeblikket, men hva når jeg er lvl 68 og reiser til Northrend. Skal jeg da gå der i grønt og blått gear? Hvordan skal jeg gjøre en instance i Northrend i det gearet du har da? Virker litt merkelig, og visst du bestemmer deg til å ikke å ta noen instancer skal du da gå i dårlig gear helt til lvl 80 og deretter gjøre instancer med crappy gear?..

Lenke til kommentar

Kommende nerf?

Heh, jeg er nå 67 og dasser fortsatt rundt i utstyret fra start-området,- bortsett fra øksa fra Ring of Blood. Jeg knoter fortsatt med skills og rotation, men uansett, damage-burst er bare helt syk. Oblibirate for 3000+ damage, death coil 2000+ damage og Runestrike 4000+ damage. Bare for å nevne noe av det arsenalet vi har å rutte med. Når du legger til ghoul, stuns, spellinterupts og andre godsaker er det helt innlysende; Når folk lærer seg å spille DK optimalt svinges nerf-bat garantert...

Jeg vasser gjennom quests som om de var 20 levels under meg. Og vi går aldri tom for punch, vi kan holde på i det uendelige uten å hvile. Har ikke "spist mat" eller "drukket" siden start-området. Gøy? Helt klart...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
tror på Ravencrest vi har en ... 70 + DKer alt :s

2 eller 3 stk som er 72-73 på våres server.

Ding 72 nå. Mangler bare 5 mans/instance quest i første sonen. (124/130 quests doe)

Lenke til kommentar

Unholy går utmerket det også, eneste forskjellen fra Blood (bortsett fra generell MO) er mer downtime. Om du ikke er gjerrig på mat og bandasjer er AoE-grinding som Unholy sikkert raskere.

Jeg foretrekker imidlertid Blood som hovedfokus.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...