Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Death Knight startsonen rocker!! Dæven, kom litt seint hjem i går så jeg gadd egentlig ikke begynne å grinde xp.. så jeg sjekka en DK. Det var morro! :yes: Liker at Blizz har buffet de nye startsonene litt, med litt festlige, og "annerledes" quest. Har testa en draenei en gang og, der og var det jo og et par quest som er litt annerledes. Bra utvilking!

 

Blei jo sittende i 3-4 timer da (oopsie!), så det blei jo lovlig seint. Men det var artig å spille igjennom den historien, og tok meg faktisk tid til å lese questa også. Synes det var verdt det.

 

*kremt* Var faktisk så morro at jeg glemte å trene og sette ut talentpoeng før det var showdown på Light's Hope Chapel. Men det gikk jo svinfort for det..

 

Specca blood til slutt og spratt igjennom da dark portal. Erta på meg et par 62 mobs (jeg var 58), og tror nesten ikke jeg mista hp av det. Blood specc oog Frost presence... trur faktisk jeg må prøve å spille litt på DK'en også jeg. Klarer ikke vente til mainsa er 80 i alle fall ;)

Lenke til kommentar

Death knight start sonen er helt epic ja, nesten så man starter på nytt bare for å spille det igjen.

Men det har man ikke tid til enda, level 64 på Death knighten i går.. måtte ta i litt for å komme meg et stykke unna de som startet til vanlig tid så nå ligger jeg foran dem :)

 

Er speccet Blood da rett å slett alle er unholy så jeg ville prøve noe annet, å må si det er ganske gromt. Aldri har jeg hatt downtime, så si alltid ut av kampen med mer enn 80% hp, som oftest nærmere 100%.

 

Dette er da speccen min nå: http://www.wowhead.com/?talent=jfVMqIcIsrRzzAo

 

Blir vel noe slikt på 80:

http://www.wowhead.com/?talent=jfVMqI0IsfRtzAo0xx0h

Lenke til kommentar

Level 61, så min ser slik ut nå: http://www.wowhead.com/?talent=jf0GqIcIsfRzzqo

 

Jeg er imidlertid ikke veldig imponert over Dancing Rune weapon, så jeg kommer nok til å gjøre noen forandringer.

 

Ser heller for meg at det blir noe slikt på level 80: http://www.wowhead.com/?talent=jf0GqIcIsbRzzhZZbGGhzcox0o

 

Ellers var det å pusle sammen et DK-UI, og utforske glyphs (som er veldig spennende dersom man ikke har logget på siden 2.4 eller deromkring).

 

post-68407-1226664832_thumb.jpg

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Områder jeg var redd før som Paladin 58 i Hellfire er nå bare ostekake i forhold for min svarte ridder.

 

Det beste er den spellen som gjør at man kan dra mobs til seg, svarte den er bra, får man 2 til 3 mobs på seg er det bare å shackle dem som kommer mot deg, sender ghoulen på den andre og knerte den tredje, som dør rimelig fort.

 

Ah elsker DK klassen nå, elsker den meget høyt. Hvor lang tid tror dere det tar før den blir nerfet til det ugjenkjennelige?

Lenke til kommentar
Områder jeg var redd før som Paladin 58 i Hellfire er nå bare ostekake i forhold for min svarte ridder.

 

Det beste er den spellen som gjør at man kan dra mobs til seg, svarte den er bra, får man 2 til 3 mobs på seg er det bare å shackle dem som kommer mot deg, sender ghoulen på den andre og knerte den tredje, som dør rimelig fort.

 

Ah elsker DK klassen nå, elsker den meget høyt. Hvor lang tid tror dere det tar før den blir nerfet til det ugjenkjennelige?

 

Neste onsdag..Nerfet til døden tipper jeg

Lenke til kommentar

Valgte blood elf male som DK, er litt RP aktiv av meg så siden jeg har en Blood elf male Paladin syntes jeg det passe perfekt å ha "en motsatt" side. De er helt identiske slik sett bare med forskjellig klasse.

 

Startoppdragene er så himla bra at jeg er tilbøyelig til å slette DKen min bare for å oppleve dette igjen, fantastisk spør du meg, ufattelig fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...