cowboy bob Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Har bestemt meg for å PvP'e litt med DK'en min, noen som har et bra PvP specc og dele? Fant dette på en side: http://talent.mmo-champion.com/?deathknight#BnAK7-o43ng5Wy,OteOe3,10192 Ser det bra ut? Linken bugget seg litt der, så linker du noe cata greier elleren blood spec? Uansett, er det BG eller arena spec? I signaturen min er det en knallis BG spec (den med on a pale horse), til arena ville jeg ha snoket rundt på arenajunkies etter folk som spiller samme comp som deg og prøvd litt av hvert. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Såå.. Hva er høyeste DPS folket her gjør på Saurfang i ICC25? Personlig gjør jeg 15k på Heroic Saurfang i 25, samtidig som jeg sparer frost runes til å shackle 2-3 blood beasts hver gang de spawner. Som betyr betydelig mindre SS og IT Endret 13. september 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 6092 GS: Unholy (14/0/57): 11-12 Frost DW (Husker ikke >.<): 12-13 Saurfang ICC25 Normal. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Ahh. GS'en min er 6193 og har unholy med frost sub specc med heroic bryntroll ^-^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Har shadowsedge. med tilsvarende 1h i 264 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Linken bugget seg litt der, så linker du noe cata greier elleren blood spec? Uansett, er det BG eller arena spec? I signaturen min er det en knallis BG spec (den med on a pale horse), til arena ville jeg ha snoket rundt på arenajunkies etter folk som spiller samme comp som deg og prøvd litt av hvert. Ah ok, var et blood spec Er BG spec jeg er ute etter, så skal prøve det i signaturen din. Takker Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Noen som vet om en god dualwield-dps spec for lvl 80? Helst spec + rotation, slik at jeg har noe å "gå" etter. Endret 14. september 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Noen som vet om en god dualwield-dps spec for lvl 80? Helst spec + rotation, slik at jeg har noe å "gå" etter. finnes lite av rots i frost. det er for det meste prioriteringer. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Gikk for en frost/unholy build som jeg fant på http://deathknightbuilds.com/ Klikk for build Blir for det meste Icy Touch - Plague Strike -> Blood Strike -> Obliterate -> Dump -> Dump -> Dump -> Obliterate -> Obliterate Bruker pestilence for å spre dots og howling blast for å gjøre litt AoE. Tar gjerne imot andre forslag. Til PvP bruker jeg: Klikk for build Nok en gang, tar imot andre forslag. Foretrekker dualwield. Endret 16. september 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 http://elitistjerks.com/f72/t83319-frost_dps_3_3_3_will_day_long_remembered/ les Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Takker! Skal lese ordentlig gjennom den posten når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Drar opp denna som DK-tråd. Noen andre her som spiller Blood DK? Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Svært lite poster i DK-tråden, og ikke er den eller noen DK-tråd lagt til i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=545127 Er det like bra DPS for 2x1H som 2H i Frost spec? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 dualwielding er mye bedre en 2hander i frost så lenge våpna er på samme ilvl Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 What he said, men skal du drive med arena er vel 2h å foretrekke. Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Jeg spiller ikke PvP, kun dungeons, og quester. Så da skal jeg beholde de 1H jeg får på veien så jeg kan DW'e. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Tenkte jeg skulle begynne å bruke dk'n smått igjen. Pve, da jeg ikke pvp'er mye. Og om jeg gjør, så er det med priest. Istedet for å være dps, tenkte jeg å gå for tanking igjen. Hvordan er det i disse dager? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (Snakker om raids) Vi er mer utsatt for spikey damage iforhold til andre classes, det er mindre rom for feil, mange short-CD's du må bruke flittig. Men for all del, veldig interessant og morsomt. Skal visstnok bli bedre i 4.3, da vil vi få noe ala block som pala/warrs har. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Tror det er den dårligste tankeclassen i 4.2, men vil ikke si den er direkte dårlig. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ikke noe å tro, vi er den dårligste i 4.2. Ikke fordi classen er elendig på alt, men der den faktisk er god, så er det veldig lite rom for feil. CD's må brukes riktig og hele tiden, man må time det ene og det andre. Så det er den desidert vanskeligste classen å tanke med uten tvil, men på f.eks. Ragnaros kan den også være den beste. Endret 20. september 2011 av Sleggefettt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå