Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

glemte det sikkert bare

 

Har skjedd meg flere ganger.

 

Sist i dag skjedde det noe lignende, jeg var av en eller annen grunn i DPS-gearet men i tank-speccet og frost presence når jeg var DPS i en random heroic.

 

Samme skjer paladins, ser ofte mange som glemmer Righteous Fury.

 

Dette stemmer selvfølgelig. Men, personen jeg nevnte var nok et unntak for han hadde ikke snøring på dette med prescence. Da et par av oss i gruppa stilte spørsmål ved valget av tank prescence så ble fyren overrasket. Var artig å se forandringen.

 

Synes egentlig at det ikke er spesielt godt opplyst hvordan prescence fungerer inne i selve spillet heller. Har vært Unholy siden jeg startet DK selv og det gikk en stund før jeg fattet det. Men, jeg går ut fra at det er blitt presentert bare at jeg muligens ikke har vært våken nok. Tooltip'ene på de ulike går jo ikke spesielt dypt inn i det heller. :!:

Lenke til kommentar

er nok ikke bare deg. Lvler med randoms på pallan min og fra ca lvl 57 til 62 (er 65 nå) så måtte jeg forklare til en dk i over 90 % av rundene at de skulle ha annen presence (ikke overdrevet faktisk)

 

dps: "but im frost specc so i have to use frost prescence"

og en tank i neste run: "Since im blood specc, blood prescence is best"

 

:new_woot:

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har stjelt det av noen andre i guilden, skal spille mest BG så.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Blade&cn=Kristineok

 

vi går ut ifra at du driver med PvE, siden du har gear og er ute etter rotasjon:

 

Til din gear level burde du kjøre med en 17/0/54 siden du ikke har gear nok for en reaping specc. du kjører ikke 0/17/54 fordi du ikke har et våpen med proc (bryntroll etc).

 

GEMMING: STRENGT!

 

Caps.

Hit: --

Expertise: 28, men ikke så viktig å gemme så lenge du holder deg bak bossen :)

 

ROTASJON:

IT -PS - BS - SS -BS - HOW - DC - SS - DC - BS - SS - BS

 

presence: Blood!

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Expertise: 28, men ikke så viktig å gemme så lenge du holder deg bak bossen :)

 

Det er 26, men det kommer helt an på specc, raidkomposisjon og latency hvor viktig det er å nå denne

 

Hvis en kjører det vanlige 0/17/54 speccet fra feks. EJ er expertise noe som ikke er særlig viktig, da en har flere frie GCD's i rotasjonen.

 

Dog, det kan bli viktig selv med dette speccet om en har resto druids i raidet som gir deg Runic Power, eller høy latency.

(Mer runic power = Flere Death Coils = Færre frie GCD's)

 

Selv har jeg kun 14 Expertise, da jeg ikke raider med resto druids normalt sett, og har lav latency.

Lenke til kommentar

Vurderer å ta en faction change på min Gnome DK og gjøre den til Tauren DK, men er litt usikker.

 

Gnome er små og "raske" mens tauren er store og "trege". Tauren ser "ondere" ut enn gnome, men lurer på hvordan tauren vil håndtere dual wield i forhold til gnome.

 

Tauren i Furious Gladiator's ser mye bedre ut enn gnome i samme armor, samt at horde tier 9 er generelt kulere enn ally tier 9.

 

Noen som har noen tanker/kommentarer angående dette?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...