smy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Spør litt ka spill stilen din er. Blood tank kan være litt grand øvesel å hold aoe aggro spør du meg.Jeg brukt dw frost tank spec i starten for ha lettes mulig i starten. SKal du blood tank så er vel lett weapon å få er 2hand axe i pos hc på siste bossen Endret 5. august 2010 av smy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Blood tank er simpelt, selv som førstegangs tank. Jeg kjørte en heroic bare for å teste. Icy touch på singletargets og d&d på packs, samt at du kan bruke blood boil for å holde aggro. F.eks i PoS. Når du løper igjennom tunnelen er det greit å bruke Blood Boil ^^ Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Vil anbefale Blood som tank. Spesiellt siden det blir Blood som blir tanke speccet i Cata, greit å ha "øvd" seg litt visst man ikke har tanket DK før. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er frost noe bra for å og tanke i dungeons med? er level 61 atm og synes at blood er litt kjedelig. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jau, det kan være det. Men still, blood er nok bedre på aoetanking imo.. Det er ihvertfall min opplevelse.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Skal du tanke kjører du frost. Selv om mange mener man skal trene seg på å tanke i blood til cata. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er ikke så rart ettersom frost blir omgjort til dps-specc.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Og dessuten, blood er et bedre tankingspecc enn frost. Det er ytterst få frost-tanks pr dags dato også. Og det er ikke bare pga Cata-changes Edit: Baller og nigerianske albinoer.. Sorry for dobbelpost xD I r drunk. prøver å tanke heroics samtidig som jeg skriver osv.. Endret 8. august 2010 av Rektal utblåsning Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 frost er litt lett med hold flere mobs ,men har litt dårlig runeregn og krever litt rutine til klar 100%. Vits du klar hold theat opp på flere med blood spec så er det best i lengden. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Lurer på om noen kan gi meg noen forskjellige Tanking specs med noen kommentarer til dem etc. Er fortsatt litt usikker om jeg skal tanke som blood eller frost som lvl 60-80. Commence posting! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) blood = best singletarget tanking (bosser osv) ikke så bra cc, mister på aggro på mer enn 2 mobs har du problemer. (DG og dark pact) Hpen din går opp og ned i ett kjør, men healeren skal ikke ha så mye problemer fordi, bruk death strike og rune tap (gir forresten mye aggro) for å heale og rune strike når den proccer. frost er samme ulla som de andre tankene, best på crowd control, har ikke spillt dette selv men så en frost DK tank som dual wieldet som deala over 6k dps MENS han tanka trashmobs i icc heroics, ble litt imponert. har selv blood tank,(53/8/10) vurderer å kjøre fullblods tank og ta frost tank som offspec, men gidder ikke å spille mer før cata nå.. Endret 9. august 2010 av r0zie Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Noen som har en fin tanking build for levlene 60-80? Trenger også litt info om rotasjon og gear. Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har møtt på en god del DK tanks - noen gode og noen mindre gode selvfølgelig. Fikk i forrige uke en blood speccet DK som tank som til tross for at han åpenbart gjorde de riktige tingene ikke klarte å holde aggro selv om han gearmessig var på høyde eller over de andre i gruppa. Det viste seg at han tanket i blood prescense. Dette er noe jeg har opplevd noen ganger. Det er svært mange DKs som ikke vet at de skal gå frost prescense når de tanker - uansett om de er blood, unholy eller frost spec. Litt merkelig at denne DK'en ikke visste bedre siden han åpenbart ellers visste hva han gjorde. Gikk fra å være en slitsom affære når han var i blood prescense til top notch i frost prescense. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 glemte det sikkert bare Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Anbefaler ikke frost i low-levels. Skulle prøve selv; Maxet weapon skills og slikt, men da jeg skulle angripe ble det bare DODGE MISS PARRY PARRY MISS DODGE. Blood er best før man får hit og expertise og hele pakka, vil jeg si. Skal du tanke kjører du frost. Selv om mange mener man skal trene seg på å tanke i blood til cata. Ja, det er nok grunnen til at folk tanket i blood før Cataclysm-informasjonen ble gitt ut. Endret 18. august 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 glemte det sikkert bare Har skjedd meg flere ganger. Sist i dag skjedde det noe lignende, jeg var av en eller annen grunn i DPS-gearet men i tank-speccet og frost presence når jeg var DPS i en random heroic. Samme skjer paladins, ser ofte mange som glemmer Righteous Fury. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har akkurat lagd meg en DK, og lurer på om det er noen måte å heale seg selv på? Eller må jeg bruke potions? (syns Health-baren går så saaakte opp igjen etter slossing) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) DK kan heale seg selv i combat. Death Strike healer for ganske mye, Blood talents kan gi deg en spell du kan bruke for å heale deg selv med, og med et frost talent kan du bruke death coil på deg selv en liten stund. Ellers kan man ofre pettet sitt og heale seg for ganske mye, men jeg spiller ikke DK til vanlig, så jeg husker dessverre ikke navnet på disse forskjellige egenskapene til DK. Edit: Blood talent: Rune Tap Frost talent: Lichborne Sacrifice Pet: Death Pact Endret 18. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 DK kan heale seg selv i combat. Death Strike healer for ganske mye, Blood talents kan gi deg en spell du kan bruke for å heale deg selv med, og med et frost talent kan du bruke death coil på deg selv en liten stund. Ellers kan man ofre pettet sitt og heale seg for ganske mye, men jeg spiller ikke DK til vanlig, så jeg husker dessverre ikke navnet på disse forskjellige egenskapene til DK. Edit: Blood talent: Rune Tap Frost talent: Lichborne Sacrifice Pet: Death Pact Takk for svar; dette har gått meg hus forbi. Nå går jeg å søker litt på wowhead for å finne ut mer; nå har jeg noe å søke på. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 DK kan heale seg selv i combat. Death Strike healer for ganske mye, Blood talents kan gi deg en spell du kan bruke for å heale deg selv med, og med et frost talent kan du bruke death coil på deg selv en liten stund. Ellers kan man ofre pettet sitt og heale seg for ganske mye, men jeg spiller ikke DK til vanlig, så jeg husker dessverre ikke navnet på disse forskjellige egenskapene til DK. Edit: Blood talent: Rune Tap Frost talent: Lichborne Sacrifice Pet: Death Pact Takk for svar; dette har gått meg hus forbi. Nå går jeg å søker litt på wowhead for å finne ut mer; nå har jeg noe å søke på. legg merke til dette. bruk Spells som Icy Touch og Plauge strike for å få mer healing og dmg av andre spells! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå