Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Spør litt ka spill stilen din er. Blood tank kan være litt grand øvesel å hold aoe aggro spør du meg.Jeg brukt dw frost tank spec i starten for ha lettes mulig i starten.

SKal du blood tank så er vel lett weapon å få er 2hand axe i pos hc på siste bossen

Endret av smy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og dessuten, blood er et bedre tankingspecc enn frost.

Det er ytterst få frost-tanks pr dags dato også. Og det er ikke bare pga Cata-changes :p

Edit: Baller og nigerianske albinoer.. Sorry for dobbelpost xD

I r drunk. prøver å tanke heroics samtidig som jeg skriver osv.. :D

Endret av Rektal utblåsning
Lenke til kommentar

blood = best singletarget tanking (bosser osv) ikke så bra cc, mister på aggro på mer enn 2 mobs har du problemer. (DG og dark pact) Hpen din går opp og ned i ett kjør, men healeren skal ikke ha så mye problemer fordi, bruk death strike og rune tap (gir forresten mye aggro) for å heale og rune strike når den proccer.

frost er samme ulla som de andre tankene, best på crowd control, har ikke spillt dette selv men så en frost DK tank som dual wieldet som deala over 6k dps MENS han tanka trashmobs i icc heroics, ble litt imponert.

har selv blood tank,(53/8/10) vurderer å kjøre fullblods tank og ta frost tank som offspec, men gidder ikke å spille mer før cata nå..

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

Har møtt på en god del DK tanks - noen gode og noen mindre gode selvfølgelig.

Fikk i forrige uke en blood speccet DK som tank som til tross for at han åpenbart gjorde de riktige tingene ikke klarte å holde aggro selv om han gearmessig var på høyde eller over de andre i gruppa.

Det viste seg at han tanket i blood prescense. Dette er noe jeg har opplevd noen ganger. Det er svært mange DKs som ikke vet at de skal gå frost prescense når de tanker - uansett om de er blood, unholy eller frost spec. Litt merkelig at denne DK'en ikke visste bedre siden han åpenbart ellers visste hva han gjorde. Gikk fra å være en slitsom affære når han var i blood prescense til top notch i frost prescense.

Lenke til kommentar

Anbefaler ikke frost i low-levels. Skulle prøve selv; Maxet weapon skills og slikt, men da jeg skulle angripe ble det bare DODGE MISS PARRY PARRY MISS DODGE.

Blood er best før man får hit og expertise og hele pakka, vil jeg si.

Skal du tanke kjører du frost. Selv om mange mener man skal trene seg på å tanke i blood til cata.

Ja, det er nok grunnen til at folk tanket i blood før Cataclysm-informasjonen ble gitt ut.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

glemte det sikkert bare

Har skjedd meg flere ganger.

Sist i dag skjedde det noe lignende, jeg var av en eller annen grunn i DPS-gearet men i tank-speccet og frost presence når jeg var DPS i en random heroic.

Samme skjer paladins, ser ofte mange som glemmer Righteous Fury.

Lenke til kommentar

DK kan heale seg selv i combat. Death Strike healer for ganske mye, Blood talents kan gi deg en spell du kan bruke for å heale deg selv med, og med et frost talent kan du bruke death coil på deg selv en liten stund.

Ellers kan man ofre pettet sitt og heale seg for ganske mye, men jeg spiller ikke DK til vanlig, så jeg husker dessverre ikke navnet på disse forskjellige egenskapene til DK.

Edit:

Blood talent: Rune Tap

Frost talent: Lichborne

Sacrifice Pet: Death Pact

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

DK kan heale seg selv i combat. Death Strike healer for ganske mye, Blood talents kan gi deg en spell du kan bruke for å heale deg selv med, og med et frost talent kan du bruke death coil på deg selv en liten stund.

Ellers kan man ofre pettet sitt og heale seg for ganske mye, men jeg spiller ikke DK til vanlig, så jeg husker dessverre ikke navnet på disse forskjellige egenskapene til DK.

Edit:

Takk for svar; dette har gått meg hus forbi. Nå går jeg å søker litt på wowhead for å finne ut mer; nå har jeg noe å søke på. :)

Lenke til kommentar

Edit:

Takk for svar; dette har gått meg hus forbi. Nå går jeg å søker litt på wowhead for å finne ut mer; nå har jeg noe å søke på. :)

legg merke til dette. bruk Spells som Icy Touch og Plauge strike for å få mer healing og dmg av andre spells!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...