Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor har ikke Death Knights en bag hvor de kan legge ringer i? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor har ikke Death Knights en bag hvor de kan legge ringer i? Er det andre classer som har extra bagspace til ringer? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ja, alle har en sekk for ringene sine untatt death knight for han er shait. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Javell? Kunne du tatt screenshot av den extra sekken? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Mellom Latency-måleren og den første av 5 bager. http://img375.imageshack.us/i/wowscrnshot090207234652ng2.jpg Endret 4. mai 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ringer? Nøkler skulle det stå. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ringer? Nøkler skulle det stå. Da er det bare du som ikke har fått noen nøkler enda. Jeg har iallfall bag til nøkler på min dk. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har jo vært i Violet Hold.. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har jo vært i Violet Hold.. Andre kan åpne døra inn til VH for deg så du trenger ikke nøkkel i et slikt tilfelle. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg fikk nøkkel da jeg gjorde Normal. Er standard questet. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Og du vet vel at du må høyre klikke på nøkkelen og vips så opprettes key ring og nøkkelen havner der. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg har begynt å levle en DK, men jeg ønsker å gjøre noe litt mer uvanlig valg av spec. Rett etter at death knights ble lansert så startet jeg og en kompis hver våre, jeg som unholy og han som frost. Jeg hadde hørt at frost ikke var veldig bra til leveling, men han syntes det funket helt greit og han gjorde mer skade enn meg. Jeg har to DKs fra før som er lvl 71 og 72, men spiller ikke på de lengre grunnet bytte av server og faction. Den ene levlet jeg som unholy mens den andre ble levlet som blood. På den nye DKen ønsker jeg å teste frost spec med dual wielding Det vil sikkert bidra til litt tregere leveling, men jeg har nok å gjøre på main så det er ikke noe problem. Skal bare spilles på når jeg har dødtid på main. Noen tanker rundt dette? Trenger først og fremst våpen. Når jeg er honored med Thrallmar i Outlands så får jeg tilgang til 1h øks som ser ok ut. Også dropper det et 1h sverd fra ramparts. Noen tips? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Blood levler raskest ja. Unholy må man mestre AoE med. Frost har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har prøvd frost i noen timer nå. Det merkes at man har mindre healing, men skaden man gjør er ganske bra. Blir litt nedetid når man mister for mye hp. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Det som gjør blood så bra å levle med er jo at man healer seg selv. Jeg ville ikke levlet som unholy, da det er litt svakere på burst siden. Det er nok frost som ligger best ann på burst siden, men litt dårligere å levle med siden man ikke healer seg selv. Selv levla jeg som blood, 0 downtime bare grinde, grinde og mer grinding. Hvis du vil gå frost, så for all del ikke bruk kjappe våpen, ikke til tanking heller. Lite tips, det er frost som er best i endgame raiding, så kan jo være greit å lære seg å spille frost. Selv om det ikke går så altfor lenge da, tok meg ca 5min på dummy Endret 6. juni 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Går da fint å heale seg som unholy/Frost også. Da jeg lvlet DKen min så tok jeg bare på diseases og death striket litt på hver åttende mob elns til jeg fikk 100% hp igjen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Var nettopp i ramparts og ble #3 på dmg meter rett bak to andre DKs. Er enda litt usikker på rotation osv for å maksimere dps, så blir sikkert bedre når jeg lærer det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Går da fint å heale seg som unholy/Frost også. Da jeg lvlet DKen min så tok jeg bare på diseases og death striket litt på hver åttende mob elns til jeg fikk 100% hp igjen. Stemmer Men death strike hitter ikke like hardt som unholy/frost i forhold til blood, pluss at man healer mindre. Du speccer jo extra damage og healing med death strike som blood Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Spiller min første DK, er ikke så veldig erfaren og jobber enda med å nå min første lvl 80 Men hva syns dere om denne builden? Har fulgt denne ganske slavisk, er lvl 63 atm med 0/20/31 Endret 6. juni 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Merkelig build. Du har både improved frost presence og improved unholy presence Jeg hadde heller gått for noe lignende, http://talent.mmo-champion.com/?deathknight#_CJEApHgy1PEqE,HpF3eO,11685 Eller går du med to 1handere? PVP spec? Endret 6. juni 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå