Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har begynt å levle en DK, men jeg ønsker å gjøre noe litt mer uvanlig valg av spec.

Rett etter at death knights ble lansert så startet jeg og en kompis hver våre, jeg som unholy og han som frost.

Jeg hadde hørt at frost ikke var veldig bra til leveling, men han syntes det funket helt greit og han gjorde mer skade enn meg.

Jeg har to DKs fra før som er lvl 71 og 72, men spiller ikke på de lengre grunnet bytte av server og faction.

Den ene levlet jeg som unholy mens den andre ble levlet som blood.

På den nye DKen ønsker jeg å teste frost spec med dual wielding

Det vil sikkert bidra til litt tregere leveling, men jeg har nok å gjøre på main så det er ikke noe problem. Skal bare spilles på når jeg har dødtid på main.

Noen tanker rundt dette?

Trenger først og fremst våpen. Når jeg er honored med Thrallmar i Outlands så får jeg tilgang til 1h øks som ser ok ut. Også dropper det et 1h sverd fra ramparts.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Det som gjør blood så bra å levle med er jo at man healer seg selv.

Jeg ville ikke levlet som unholy, da det er litt svakere på burst siden.

Det er nok frost som ligger best ann på burst siden, men litt dårligere å levle med siden man ikke healer seg selv.

Selv levla jeg som blood, 0 downtime bare grinde, grinde og mer grinding.

Hvis du vil gå frost, så for all del ikke bruk kjappe våpen, ikke til tanking heller.

Lite tips, det er frost som er best i endgame raiding, så kan jo være greit å lære seg å spille frost. Selv om det ikke går så altfor lenge da, tok meg ca 5min på dummy :p

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Går da fint å heale seg som unholy/Frost også. Da jeg lvlet DKen min så tok jeg bare på diseases og death striket litt på hver åttende mob elns til jeg fikk 100% hp igjen.

Stemmer :p

Men death strike hitter ikke like hardt som unholy/frost i forhold til blood, pluss at man healer mindre. Du speccer jo extra damage og healing med death strike som blood :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...