Oxygen 07-12 Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Hvordan ser en macro ut for å kaste Death Coil på seg selv? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Hvorfor vil du ha det? du kan ikke kaste den på deg selv og heale deg; Death Coil Rank 5 40 Runic Power 30 - 40 yd range Instant Fire a blast of unholy energy, causing Shadow damage to an enemy target or healing damage from a friendly Undead target. [Refunds 20 runic power when used to heal] Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Jo, jeg bruker Raise Dead. Funker jo ikke. Hvordan skal jeg heale meg med coilen?? Funker jo bare med Lichborne og det er 10 sekunder varighet Endret 18. april 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Hvordan ser en macro ut for å kaste Death Coil på seg selv? #showtooltip Lichborne /cast !Lichborne; /cast [target=player] Death Coil Minor Glyph. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Hva gjør "showtooltip"? Viser hva macroen gjør i et eget vindu? Er et tregt 2H bedre å aggroe med enn 2 kjappe 1H? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Hva gjør "showtooltip"? Viser hva macroen gjør i et eget vindu? Er et tregt 2H bedre å aggroe med enn 2 kjappe 1H? Skal ALDRI bruke kjappe våpen som dk. Skal du dual-wielde bør du ha minst 2.60 speed. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Finnes jo ingen trege 2x1H tank våpen, eller tank våpen i det hele tatt for DK, men har nå hørt om de som klarer å tanke med 2x1H. Har selv prøvd litt og det gikk jo forsåvidt fint. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Nei vet jo det, som dk tank går man vell nesten bare etter stamina på våpen? Får jo parry av strength, resten av tanke statsen kommer vel av gearet? Til dual wield tanking så funker jo våpen med agility greit, da man får dodge av det. Du får dårlig threat av 2 kjappe våpen, så selv om de har tanke stats er de ikke bedre enn 2 treige dps våpen. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Noe mer info om tankevåpen til Cataclysm? Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Enst At der komme 1hand våpen med str på men det er vel mer for dw frost dps ,siden dw tank er gone. Nei der ikke noen treg 1h tankvåpen for dk, men når gjeld dw tank på dk i dag så bruker kunne tank våpen i offhand vits du bruker tankvåpen i hele tatt.Jeg tror tregs tanking 1h våpen jeg har sett har en speed 2.0. Mainvåpen er vel mer hunter/rogue 1hand våpen så blir brukt, alså tregt mainhand og helst treg offhand for max theat. jeg bruker 2*nighttime her og har et rimefang claw for offhand om eg trenger det. Endret 20. april 2010 av smy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Hvor dropper det en bra back for dps? Eller må jeg kjøpe det et sted? Ikke for frost-emblems.. Den jeg har nå har lvl 200 eller noe, må vel finnes noe bedre inntil jeg får 265. Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 er ikke noen ilvl 213 for emblem of valor? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 er ikke noen ilvl 213 for emblem of valor? Jo, den jeg brukte til jeg fikk ny i icecrown citadel Hammerhead sharkskin cloak heter den. Lenke til kommentar
smy Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 ah , jeg bruker den tank versjon av den helt fikk ny i toc25 her. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Det var drit å tanke som DK. Kan hende fordi i heroic dungeon pugs så stjeler de med bedre GS lettere aggro fra meg. Utenom det er det skjitvanskelig å spre gifta si og spamme AoE på kort tid. Paladin tanking er jo for noobs i forhold til. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 ja liker ikke å tanek sjøl jeg på dken min. I tillegg hater jeg å heale en dk tank i ICC f.eks. dropper mye og ofte har jeg på følelsen av. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Det spørs jo hvilken tank build man bruker da, frost build har veldig god aoe burst threat. Ingen problem å holde god aggro på mange mobs med en slik build. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Hva slags Frost build anbefaler du for heroic dungeons? Jeg har bare prøvd Blood så langt, anbefalt av en annen som ikke hadde aggro problemer, men gearet hans var sikkert bedre enn mitt. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Kan skrive under på at frost har jævlig aggro, selv som dps. Selv med minus 8% aggro sliter jeg fortsatt, lå på 70% treath i Icc10 jeg gjorde for litt siden, det med vigilance. Kan være tanken var elendig, men fortsatt. Før jeg specca mindre aggro, måtte jeg gå tilbake og vente litt for at tankene skulle få aggro igjen. Så på singletarget bør du ha null problemer med aggro iallfall. Bursten er helt syk. Lenke til kommentar
smy Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg vil si enig letter å tank heroic med en frost spec ,dog tror jeg at det går i blood også med litt trening. jeg tror en del vil si at det er en smakssak. Frost gir bedre theat med dw enn 2h men du gjøre begge del i frost. Tenket at jeg skulle hive et par tanke spec for del så vil ha det. Blood raid spec raid blood spec. 5man heroic Denne er mest for 5 man heroic i blood,litt mer aoe i denne enn den over så raid spec.Den spec vil funke best med 2 deler av t10 for at setbonus gir 20% mer dmg på DND spellen. 2h frost tank en frost 2h for de så ikke liker dw. dw frost si seg selv. Endret 25. april 2010 av smy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå