Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei vet jo det, som dk tank går man vell nesten bare etter stamina på våpen? Får jo parry av strength, resten av tanke statsen kommer vel av gearet?

Til dual wield tanking så funker jo våpen med agility greit, da man får dodge av det. Du får dårlig threat av 2 kjappe våpen, så selv om de har tanke stats er de ikke bedre enn 2 treige dps våpen.

Lenke til kommentar

Enst At der komme 1hand våpen med str på men det er vel mer for dw frost dps ,siden dw tank er gone.

Nei der ikke noen treg 1h tankvåpen for dk, men når gjeld dw tank på dk i dag så bruker kunne tank våpen i offhand vits du bruker tankvåpen i hele tatt.Jeg tror tregs tanking 1h våpen jeg har sett har en speed 2.0.

Mainvåpen er vel mer hunter/rogue 1hand våpen så blir brukt, alså tregt mainhand og helst treg offhand for max theat.

jeg bruker 2*nighttime her og har et rimefang claw for offhand om eg trenger det.

Endret av smy
Lenke til kommentar

Kan skrive under på at frost har jævlig aggro, selv som dps.

 

Selv med minus 8% aggro sliter jeg fortsatt, lå på 70% treath i Icc10 jeg gjorde for litt siden, det med vigilance. Kan være tanken var elendig, men fortsatt.

Før jeg specca mindre aggro, måtte jeg gå tilbake og vente litt for at tankene skulle få aggro igjen.

 

Så på singletarget bør du ha null problemer med aggro iallfall. Bursten er helt syk.

Lenke til kommentar

Jeg vil si enig letter å tank heroic med en frost spec ,dog tror jeg at det går i blood også med litt trening. jeg tror en del vil si at det er en smakssak.

Frost gir bedre theat med dw enn 2h men du gjøre begge del i frost.

 

Tenket at jeg skulle hive et par tanke spec for del så vil ha det.

 

Blood raid spec raid blood spec.

5man heroic Denne er mest for 5 man heroic i blood,litt mer aoe i denne enn den over så raid spec.Den spec vil funke best med 2 deler av t10 for at setbonus gir 20% mer dmg på DND spellen.

 

2h frost tank en frost 2h for de så ikke liker dw.

 

dw frost si seg selv.

Endret av smy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...