Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, du er under hitcap som er 264 om jeg husker rett og det spiller jo inn. Masse av gearet ditt er heller ikke enchantet, du har ikke fått unlocket meta gem bonus etc. Virker rett og slett som om det er gearet og ikke spilleren det er noe galt med. Og husk at dps i heroics varierer og ikke er det du burde geare og specce for med mindre du ikke planlegger å raide i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Altså meta gemmen (den derre 3% kraftigere crits greien) som du har i hodeslotten gir ikke den bonusen fordi den krever x gems inklusive 2 blå. Så bytt den ut med en som gir agilitiy og 3% kraftigere crits når du har fått en ny geardel som du kan putte en blå +10 all stats gem i.

Har ikke tid til å fylle deg inn på hvilke enchants som skal hvor atm for nå skal jeg offline :(

Lenke til kommentar

Agility gir crit akkurat som crit rating og siden du trenger en mindre blå gem for å få unlocket den bonusen blir det mere strength på den måten ;)

Det er greie enchants men til gloves bruker jeg 15 str, vet ikke om det er like bra for blood da. Anbefaler forresten ikke å skaffe enchants til ting som er dårligere enn det du får for emblems, blir lett at du bruker mye penger der som du heller kunne hra brukt på viktigere ting :) (med mindre du skal i guild raida ltså men det er jo ikke så veldig relevant nå etter det jeg har forstått)

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Første du bør gjøre er å bli hit cappa, altså få bort pvp gearet :p

Du er laangt unna expertise cappen, du må ikke absolutt nå den med det gearet du har nå, men expertise er veldig viktig.

Første du bør kjøpe for frost emblems er legs(vil jeg anbefale iallfall), da det er expertise på dem.

Lite tips, gjør vault of archavon 10/25 man hver onsdag(lettest å få group da, på min server iallfall), da kan du få t10 gear, så slipper du kanskje å sløse frost emblems på legs eller hands :)

Ang gemming så har jeg begynt å gemme 10str 10crit i gule sockets der jeg får 6-8str i bonus.

Jeg bruker kun blåe gems når jeg trenger det for meta socket bonusen.

Ikke bruk 40ap gems, alltid pure str i røde :p(med mindre du trenger expertise, men ikke gå bare for expertise)

På backen/cloaken bruker du 23haste.

På shoulder bruker du 40 ap + 15crit(reputation enchant hos sons of hodir) Må enten queste eller levere inn relic of ulduar.

På head bruker du 50 ap+ 20crit (ebon blade reputation) Kan få tabard her.

Ellers vil jeg påstå resten av enchantene er rett.

Du skal ikke gemme pure agility, men head enchanten er grei nok om du ikke har råd til å bytte ut 2 gems med nye, meta gem er en del billigere enn vanlige gems på den serveren jeg er på iallfall.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Oi, dette var mye informasjon jeg må lese 10 ganger for å skjønne/få med meg alt :p

Jeg er enchanta 3-4 ting nå og kjøpte meg en ny trinket, gikk i dungeon for å se om jeg merket noen forskjell. Jepp, det gjorde jeg, lå på 2000dps, men klarte få meg opp til 2300. Det er 500 mindre fra den siste jeg var inne i før jeg gjorde forandringer :p Failed.

Ikke bruk 40ap gems, alltid pure str i røde

Pure str i røde? :innocent:

Lenke til kommentar

ja, aldri attack power.

Feks se rune enchanten, increases strength by 15%, den virker jo ikke for attack power :p

Du burde ikke teste dpsen din i dungeons, da du aldri får gjort rotationen din(med mindre du får Halls of reflection da). Jeg tester kun i raids, det gjør de fleste andre jeg kjenner også.

Du får også forskjellige buffer.

Feks har dere 2 paladins i groupen, får du jo 10% stats og 550attack power. Ekstremt gode buffer.

Så får du kanskje en group neste gang der du bare får 1 buff, kanskje en warrior health buff.

I raid får du de uansett de beste buffene.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

hm ser du trenger å bytt litt gear ,neck ifra emblem den ilvl 226 ,back må bytt også.

Et tips ikke gem for ap, gem heller for 20str heller.

Du kan sikker kjøpt en bedre trinket enn den alchemy trinket for emblem også.

gloves din kan du kjøpt sikkert kjøpt deg 232ivl t9 for 30 emblem tror jeg.

tror jeg sånt ca, dog er tank på min dk og ikke dps hehe

Endret av smy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...