.Butthead. Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Rart, jeg har aldri blitt mobba for å ha dk. Eller jo, faktisk en gang var det en paladin som skrev noe kødd i traden, men han ble kjapt spamma ned for å være paladin Såvidt jeg ser så er det ikke noe spesielt dk bør bli mobba over. Greit nok de starter i 55, men det er jo en såkalt hero-class da. Ikke de beste tankene, mener jeg iallfall. Kan gjøre rimelig bra dps om man vet hva man gjør, men sånn er det jo med alt.. Endret 2. april 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er jo bare et spill . . . folk burde enten inrette seg etter nye regler eller bare la være å spille, dessuten har folk forhåpentligvis bedre ting å gjøre enn a rakke ned på noen bare fordi de spiller den klassen de vil Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Var i en dungeon med en lvl 25 og der snakket vi om hvilke alts vi hadde. De syns at DK ikke var noe å skryte av å ha som main, fordi "alle har en DK", og de lo av han ene som hadde en 80 DK som main. Selv ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Var i en dungeon med en lvl 25 og der snakket vi om hvilke alts vi hadde. De syns at DK ikke var noe å skryte av å ha som main, fordi "alle har en DK", og de lo av han ene som hadde en 80 DK som main. Selv ser jeg ikke problemet. Ikke jeg heller! Hva er vitsen med å le av en som har en annerledes klasse enn dem som main? Det er idiotisk synes jeg -.- Jeg har også en DK som main, men den er i lvl 70 nå ^^ Kommer alltid til å ha DK som main ^^ Endret 3. april 2010 av Julekula Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tips til nydinga level 80 Death Knight Talent Calculator inkludert glyps? Skal kun gå heroic dungeons. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVZZfM0Ixcdg0zx0uIqo:Lsb0mV Funker bra, bruker et nesten likt selv bare at jeg har specca reaping. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvorfor skal folk bli mobba for å være DK, 10.7k dps på festergut = win Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har aldri prøvd Unholy før. Har spilt mye med Blood. Hva er rotasjonen for mob, mobs og boss som Unholy? Ikke bruk forkortelser, da må jeg bare lete opp en masse. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har aldri prøvd Unholy før. Har spilt mye med Blood. Hva er rotasjonen for mob, mobs og boss som Unholy? Ikke bruk forkortelser, da må jeg bare lete opp en masse. http://ensidia.com/forum_topic.php?forum_id=36&topic_id=28599 Vet ikke om det har kommet ny enda, så om noen andre vet noe om det så bare link i vei Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor skal folk bli mobba for å være DK, 10.7k dps på festergut = win Nja, nå er jo ikke 10.7k dps så veldig imponerende med 10% buff. Men skjønner heller ikke denne mobbinga. Ikke sett noe spesielt av den selv, trodde den første posten om det sist side bare var ett troll, men ser ut som flere har støtt på det litt. Tror enda Julekula er ett lite troll jeg da men -_- eller 10 år gammel. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er noe fatalt galt med meg og min DK. Jeg har GS på 4800 og dps på 2000-2500 Prøver å bruke rotasjon som jeg fikk her, men det funker rett og slett ikke.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er noe fatalt galt med meg og min DK. Jeg har GS på 4800 og dps på 2000-2500 Prøver å bruke rotasjon som jeg fikk her, men det funker rett og slett ikke.. Drit i gs, har ingenting å si. Hvilket våpen har du? Er du hit eller expertise cappa? Hva gemmer du? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Våpen: Tyrannical Beheader Gemmer strength. (Fått beskjed om det) Jeg vet ikke hva hit eller expertise cappa er Ed: jeg har forresten enchanta våpnet med berserking. Endret 5. april 2010 av Stine Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Våpen: Tyrannical Beheader Gemmer strength. (Fått beskjed om det) Jeg vet ikke hva hit eller expertise cappa er Våpenet er ganske greit iallfall. Brukt det selv til jeg fikk nytt i Icecrown citadel 10man. Hit capen er 8%, hvis du trykker på c og holder musa over der det står Hit Rating så ser du prosenten. På expertise skal det stå 26, ganske lett å få om man er orc. Sliter selv med expertise atm Men kan fint gjøre grei dps uten å være expertise cappa. Dersom du er langt unna hit capen kan du enten begynne å gemme hit rating, eller så kan du kjøpe trinketen for emblem of triumph som har hit rating. Viktig å ha nok hit rating Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har 5 på expertise Når jeg holder over Hit rating står det: Increases your melee chance to hit a target of level 80 by 9.39% Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har 5 på expertise Når jeg holder over Hit rating står det: Increases your melee chance to hit a target of level 80 by 9.39% Oida, det var litt vel lavt. Se om du finner group til onyxia, kan få et bra sword med expertise der. Du er iallfall hit cappa, ikke lite bare det Forresten, når du sier at du gjør 2000-2500dps, er det i dungeons eller raid? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Det er i dungeon. Tror jeg skal bytte til blood. En i guilden bytta og gikk opp 5-600 dps.. Hvordan får jeg expertise? Endret 5. april 2010 av Stine Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) For dungeons funker blood nesten bedre siden det har mye bedre burst damage. Skal du gjøre bra damage som unholy må de ha mye hp slik at du får tid til å spre diseases og greier før de dør. Enten gemmer du expertise, eller så får du meste parten av gearet. Orc får 5 expertise når du har axe pga racial. http://www.wowhead.com/?item=49299 http://www.wowhead.com/?item=49498 Sverda fra onyxia som jeg snakka om. Hvilken våpen enchant bruker du btw? Endret 5. april 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nå fikk jeg ny chest så nå er hitten min 7.19% eller noe. Berserking på våpen. Skal bytte til blood senere i dag eller i morgen. I ene dungeonen jeg var i nå hadde jeg 2700dps, var oppe i 3000 også. Og i den etterpå var jeg nede i 2200. Kan jeg skylde på tanken? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nå fikk jeg ny chest så nå er hitten min 7.19% eller noe. Berserking på våpen. Skal bytte til blood senere i dag eller i morgen. I ene dungeonen jeg var i nå hadde jeg 2700dps, var oppe i 3000 også. Og i den etterpå var jeg nede i 2200. Kan jeg skylde på tanken? Ikke vits å sløse 400g(på min server koster berserking det) når du får bedre enchant gratis Du skal ha rune of fallen crusader på våpenet. Vet ikke helt hva du skal skylde på tanken, at han tar for lite mobs om gangen kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå