Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sa aldri at jeg hadde kjøpt hanged man:P sa bare at det er det de koster, det er noe en kjøper etter at man har fult t10 gear og alt annet man kunne tenke seg som man kjøper for frosts.

 

Hvis det var meg du svarte til, så skrev jeg til heseblesen fordi jeg ikke la merke til at det var en ekstra side.

Lenke til kommentar

Point taken. Kostnaden for Sigil of the Hanged Man kontra Sigil of Virulence er for drøy i forhold til effekten du får ut av det. Jeg grublet litt på dette da jeg kjøpte den selv også, men ble blendet av en anbefaling fra en DK jeg kjenner. Prisene og sidene jeg postet skulle vel stemme med de to sigilene etter det jeg kan se..

 

Ikke sikker på hvliken oransje greie det refereres til men ramler vel over det etter hvert. ;)

 

Uansett - takker for klare svar mht sigilene og priser. Får samle videre til T10. Det eneste en har nok av er tid og penger pleier en kollega av meg å si, men jeg får det ikke helt til å stemme i spillet. :no:

Lenke til kommentar

Hei dere<br><br>Jeg lurer på hvilken gems dere på bruker på tank set deres på dk.<br>Jeg bruker 30stamina gems i all slot untatt 1 meta gem og en stamina/parry gem.<br><br>Har lest og hørt parry er ikke vits å gems for siden   dodge eller def er bedre total messigt.<br>Lurt også litt på hva dere menere er ok mengde med parry og dodge.<br>For jeg har mye mer  dodge enn parry, ca 26% dodge og 18.9% parry.<br><br><br>

Endret av smy
Lenke til kommentar

<br><br><br>jeg<br><br><br>bruker<br><br><br><br><br><br>stamina<br><br>gems<br><br><br>de<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>er<br><br><br>de beste<br><br><br>

 

For å være seriøs. Jeg gemmer stamina. Har ca 55% avoidance uten å ha gått for det. Dodge får du mer av en Parry rett og slett siden dodgerating er verdt mer en parry.

Lenke til kommentar

Hei folkens, sry å avbryte men har en liten ting å si. Jeg har ofte blitt mobbet når jeg spiller på Death Knighten min (som er main siden warrioren min har gear trøbbel). Folk kaller meg noob og sier jeg cheater når jeg spiller denne klassen. Hvis Death Knight ikke hadde kommet hadde jeg selvsagt ikke spilt det og inrettet meg etter de reglene. Jeg synes folk må inrette deg etter nyere regler i nye expansions og la folk som vil spille Death Knight spille Death Knight!!!!!

Lenke til kommentar

Hei folkens, sry å avbryte men har en liten ting å si. Jeg har ofte blitt mobbet når jeg spiller på Death Knighten min (som er main siden warrioren min har gear trøbbel). Folk kaller meg noob og sier jeg cheater når jeg spiller denne klassen. Hvis Death Knight ikke hadde kommet hadde jeg selvsagt ikke spilt det og inrettet meg etter de reglene. Jeg synes folk må inrette deg etter nyere regler i nye expansions og la folk som vil spille Death Knight spille Death Knight!!!!!

 

Forstår ikke helt hvorfor folk kaller deg cheater. Er det fordi du starter på lvl 55 eller fordi du mener at du er overpowered?

Selv har jeg ingen problemer som death knight, utenom at det er litt vanskelig å få plass i et raid når det er så mange dks og paladins spesielt.

Lenke til kommentar

Communityet har blitt proppfullt av folk som tror de er så mye bedre enn andre eller mener at jeg ikke kan spille andre klasser osv. De ødelegger spillopplevelsen min :S + at jeg har Death Knight som main. Det er det sikkert ikke så mange andre som har?

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

Communityet har blitt proppfullt av folk som tror de er så mye bedre enn andre eller mener at jeg ikke kan spille andre klasser osv. De ødelegger spillopplevelsen min :S + at jeg har Death Knight som main. Det er det sikkert ikke så mange andre som har?

 

Jeg har en death knight som main og blir også mobbet for det :p Er bare noe du må leve med ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...