Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Death Knight (Forums / Talent Calculator)

* Frost Presence now provides 8% Stamina, up from 6% Stamina.

* Icebound Fortitude now provides 30% base damage reduction, up from 20% damage reduction. For a geared tank with high defense, this translates to 50% damage reduction, up from 40%.

nice boost for dk tanks må jeg si :D

Endret av smy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, vi har vært rævva til å tanke iforhold til de andre klassene. Med denne buffen er vi ikke rævva lengere, vi er bare dårlige. :roll:

Hadde fortsatt ikke sakt nei takk til et skjold!

Trenger ikke skjold om Frost Presence hadde gitt riktig mengde armor.

Problemet med denne buffen er jo at den buffer en cooldown. Problemet vårt har aldri vært dårlige cooldowns, men at vi tar alt for spiky skade når cooldowns IKKE er oppe. 2% hp får oss bare nærmere andre tanks, og er forsåvidt ikke en buff.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som spiller Unholy der ute som har prøvd denne builden?

DK Unholy AOE Raid Spec.

Vurderer å prøve den. Er lavt mht gear så denne virker mer fornuftig enn denne med Reaping.

Har liten erfaring med klassen i raids så det blir morro å teste den ut.

Hvis du tenker single target DPS og ikke har alt for bra gear, så bytt ut de to poengene du har i Morbidity og sett de i Necrosis, sånn at du har 5/5 der. Så må du bytte noen glyphs også, du fåt bytte ut Disease og Death and Decay med Ghoul og Dark Death, så kan du alltids sette inn AoE glyphs når det er trash eller encounters med mye adds, som f. eks Lady Deathwhisper.

Etterhvert som du får mer ICC25 gear og T10 så kan du starte å teste ut Reaping builden. Er ikke noe fasit svar på når man skal bytte til Reaping, så du får enten laste ned en simulator og/eller teste ut på fights som Saurfang og Festergut. Som de skriver på elitistjerks, så kan man starte å teste ut Reaping builden når 1 Scourge Strike gjør mer damage enn 2 Blood Strikes. Da kan du prøve ut 14/0/57.

Men som sagt og som du selv nevnte, så er det bare å teste og se hvilken som funker best. Vil ikke starte å tenke på hvor mange ganger jeg har respeccet denne patchen.

Lenke til kommentar

Du har ikke vurder dw frost spec eller en blood 2h spec

Siden å spill unholy er litt vanskelig å få litt sikkerlig dps ut det.

Nja, det gikk relativt kjapt for meg å få inn unholy rotationen, var bare ganske uvant å ha horn of winter der :p

Etter det jeg har hørt så er dw frost mye vanskeligere enn både unholy og blood.

Blood er da enklest utentvil, men unholy er morsommere spør du meg. Ikke like spiky damage, mye heftigere AOE, plus at du har permantent ghoul. Gargoyle ser jo i tillegg 1000 ganger tøffere ut en et flyvende sverd.

Lenke til kommentar

Dette er hva jeg fant:

Unholy

Rotation

1st round: Icy Touch - Plague Strike - Blood Strike - Scourge Strike - Blood Strike - RP Dump

2nd round: Scourge Strike - Scourge Strike - Scourge Strike - RP Dump

Priority list

1) Keep your diseases up. When they wear off, refresh them with plague strike and icy touch.

2) If both diseases are up, use scourge strike with F/U runes or death runes.

3) If you have blood runes, use blood strike.

4) RP dump with death coil during any time all your runes are on cooldown. RP capping is fine.

5) Use horn of winter if you have a free GCD.

For the unholy specs that don't take reaping, swap the a scourge strike with two blood strikes.

Spiller ikke DK selv, men løp bort på filledokka og se om du gjør mye skade.

Lenke til kommentar

Skriv enten " /m " eller gå inn på menyen og velg macroer.

Der velger du Ny, og skriver et navn. F.eks "RS Scourge Strike"

Velg spørsmålstegnet som ikon.

I den store boksen der du har plass til 256 tegn skriver du følgene:

#showtooltip Scourge Strike
/cast Rune Strike
/cast Scourge Strike

Så drar du denne nye knappen du har laget som kalles en Macro, ned på actionbaren og bytter den ut med Scourge Strike.

Det som skjer når du trykker på knappen er at den vil prøve å kaste både Scourge Strike og Rune Strike samtidig. Sansynligvis vil det ikke gå siden Rune Strike krever at du blir slått på først, men macroen er fortsatt grei om det f.eks er masse adds som ikke slår hardt nok til at de trengs å tankes. Eller heroics, hvor ofte ting hopper over på DPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...