Cognomen Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Mitt råd er rett og slett å holde deg i Blood til du er 80 Mye enklere å levle da. Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Noen som vet om eller kan sette opp et bra unholy spec for lvl 72? Du vil finne en her. Jeg vet ikke for sikkert om det er den ultimate spec, men jeg brukte den selv da jeg levlet og uten å sammenligne med Frost eller Blood (som muligens er like bra for alt jeg vet) så var levling en lek. Da jeg levlet hunteren min til 80 husker jeg at det fra 76 - 80 tok veeeeldig lang tid (det føltes i hvert fall sånn). Med DK'en og denne spec'en gikk det unna i en fei. Hadde generelt få problemer med 2 og 3 manns quest stort sett hele veien. Dinget 80 til min overraskelse da jeg holdt på å queste samt farme skins i Sholazar - hadde da ikke sett så mye på XP baren siden jeg var ca 40% oppe på 79. Regnet med at det ville ta meg en god stund til basert på erfaringen med hunteren. Men, det gikk unna gitt. Denne siden har også endel om DK builds som kanskje er grei å se over. Endret 29. januar 2010 av Heseblesen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Takktakk Jeg syns Unholy er bedre enn blood, liker å ha en minion, siden jeg er en "gammel" hunter Pluss jeg gjør mer skade i BG, som jeg spiller endel Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Hva er forskjellen på Blood og Unholy i raid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Blood hadde før beste single target DPS mens Unholy var best på AoE. Nå er Unholy best på single target og AoE, noe som gjør Blood bortkastet. Eneste grunnen til å gå blood specc er hvis man trenger burst dps... f.eks hvis du skal.... imponere noen i heroics... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Blood hadde før beste single target DPS mens Unholy var best på AoE. Nå er Unholy best på single target og AoE, noe som gjør Blood bortkastet. Eneste grunnen til å gå blood specc er hvis man trenger burst dps... f.eks hvis du skal.... imponere noen i heroics... Blood er da ikke så dårlig. Er såvidt de med unholy ligger over meg på dpsen, men de har ofte bedre gear enn meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Å være blood specc som DPS i dag har ingen hensikt med mindre du ikke har MM hunter eller enhancement shaman i raidet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Er denne speccen noe? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, den er helt horribel. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg finner ingen gode.. Sett opp en du? Lenke til kommentar
smy Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hva tror dere om dk tanks da? Jeg synes det var litt stress og vanskelig på low end gear på lvl 80 før jeg fikk litt sikkerlig gear. Hva tror dere? Endret 3. februar 2010 av smy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 DK tanks vil alltid slite i forhold til andre tanks i heroics pga mindre avoidance i form av block Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Block regnes ikke som avoidance men som damage mitigation. Endret 3. februar 2010 av Maverick2002 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Å være blood specc som DPS i dag har ingen hensikt med mindre du ikke har MM hunter eller enhancement shaman i raidet. Hadde du gidda å posta et heftig unholy dps spec da? Vil teste unholy vs blood Gjerne med rotation også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ja til unholy speccs :D Lenke til kommentar
akak Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 http://elitistjerks.com/f72/t72364-unholy_..._according_you/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Gjerne så man ser et specc-tre Lenke til kommentar
akak Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Under speccs er det jo 3 forskjellige Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ingen bilder Lenke til kommentar
akak Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVZZfM0I...0zx0uIqo:LsbMmV Henten jeg ut fra linken jeg la ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå