Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om eller kan sette opp et bra unholy spec for lvl 72? :)

Du vil finne en her.

Jeg vet ikke for sikkert om det er den ultimate spec, men jeg brukte den selv da jeg levlet og uten å sammenligne med Frost eller Blood (som muligens er like bra for alt jeg vet) så var levling en lek.

Da jeg levlet hunteren min til 80 husker jeg at det fra 76 - 80 tok veeeeldig lang tid (det føltes i hvert fall sånn). Med DK'en og denne spec'en gikk det unna i en fei. Hadde generelt få problemer med 2 og 3 manns quest stort sett hele veien. Dinget 80 til min overraskelse da jeg holdt på å queste samt farme skins i Sholazar - hadde da ikke sett så mye på XP baren siden jeg var ca 40% oppe på 79. Regnet med at det ville ta meg en god stund til basert på erfaringen med hunteren. Men, det gikk unna gitt.

Denne siden har også endel om DK builds som kanskje er grei å se over.

Endret av Heseblesen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Blood hadde før beste single target DPS mens Unholy var best på AoE. Nå er Unholy best på single target og AoE, noe som gjør Blood bortkastet.

Eneste grunnen til å gå blood specc er hvis man trenger burst dps... f.eks hvis du skal.... imponere noen i heroics...

Lenke til kommentar
Blood hadde før beste single target DPS mens Unholy var best på AoE. Nå er Unholy best på single target og AoE, noe som gjør Blood bortkastet.

Eneste grunnen til å gå blood specc er hvis man trenger burst dps... f.eks hvis du skal.... imponere noen i heroics...

Blood er da ikke så dårlig.

Er såvidt de med unholy ligger over meg på dpsen, men de har ofte bedre gear enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...