Anonym234 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da gjør jeg det, thank u Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skal jeg bruke Expedition Footgear eller Greaves of the Slaughter ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er det med dk-er og ha masse spell power og slikt på gearet sitt? Kommer stadig vekk over folk med 71 poeng i blood, mangler vesentlige ting, masse spell power og diverse. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg ville brukt Greaves of the Slaughter med mindre du føler du tremger mer liv. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er det med dk-er og ha masse spell power og slikt på gearet sitt? Kommer stadig vekk over folk med 71 poeng i blood, mangler vesentlige ting, masse spell power og diverse. Er desverre ofte eg sjølv ser nylig dinget 80 Death Knights som har alle poengene inni eit spesifikt talent tree. Det er ikkje til å legge skjul på at det er /facepalm. Ein DK med spell power har eg ikkje sett, men i PvP er det ganske vanleg å ha spell penetration. Som Unholy-DK, som er diskutabelt det mest brukte treet i PvP, har man mykje magicbased spells som da vil ta hensyn til resists (Mark of the Wild/Prayer of Shadow Protection o.l.). Det er derfor vanlig å ha max 130 Spell Penetration for å få maksimal skade av dei magicbaserte angrepene/dots. Ganske irriterande i arena om en fiende skulle resiste en clutch-CoI f.eks. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skal jeg bruke Expedition Footgear eller Greaves of the Slaughter ? Ikkje så ekstremt stor forskjell på desse bootsa og sjangsen for at du vil få dei replaced iløpet av dine 2-3 neste levels er relativt stor. Med det sagt - eg ville gått for Greaves of the Slaughter. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvilke to talents burde jeg fjerne (gir minst dps loss) for å få 2/2 imp unholy presence? Spec: http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVZZfM0I...0zx0uIqo:Lsb0mV Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor vil du ha 2/2 i Improved Unholy Presence i utgangspunktet? Du bruker den beste Unholy-speccen som eksisterer. Hvorfor kaste bort to points på IUP? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 For å løpe raskere. Skal sies jeg ikke har run enchant på føttene da, men vil teste forskjellige løpehastigheter. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da ville nok jeg fjernet to poeng fra Dark Conviction. -2% crit-sjanse burde ikke utgjøre SÅ mye i dps. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor vil du ha 2/2 i Improved Unholy Presence i utgangspunktet?Du bruker den beste Unholy-speccen som eksisterer. Hvorfor kaste bort to points på IUP? På løpefights er faktisk 15/0/56 bedre. Støtter forsåvidt det med å ta bort to poeng fra Dark Conviction (dårligste singletarget-talent), evt. Necrosis (dårligste aoe-talent) hvis du føler at du AOE'er mye. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva er best i BG? Unholy? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg foretrekker blood i BG pga selfhealingen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Så noen som prøvde Unholy og de gjorde mye mer skade.. Men ja, er glad i den selvhealingen jeg og. Hmm. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Prøv selv og finn ut hva du liker best da vel. Som DK fungerer alle specc til PvP, så man får ta det man liker best basert på hvordan man spiller. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I BGs er det veldig omdiskutert kva som er den beste speccen. Argumentene for Unholy; Du vil møte opp til 10-15 fiender der dei fleste vil komme i grupper. Du vil da dra større nytte av all AoE- og dots-skaden som er meget dominerande som Unholy. Du vil også ha betre CC og vil generelt tøle mykje meir, imo. Argumentene for Blood; Selfhealing, raske singletarget kills, høge crits. Du vil derimot ikkje ha så mykje å backe deg opp som om du var Unholy. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kom over denne: http://www.wowhead.com/?talent#jfMGqc0IofZZfMhIxcb Er det bare piss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 I BGs kjører du PvE Blood specc med PvE gear og ser alle dø rundt deg. Ellers kan du kjøre Unholy DK og stå der som en tulling til du blir omringa av 214142 alliance og så dø etter en halv time. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kom over denne: http://www.wowhead.com/?talent#jfMGqc0IofZZfMhIxcbEr det bare piss? Ja. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet om eller kan sette opp et bra unholy spec for lvl 72? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå