Walts Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Har blitt nedkjørt med /w på min DK i hele dag "oh you look cool" og et tusentalls spørsmål rundt DKes. Du går fra 55 til 58 i løpet av start questene og får et fult sett med blue items som gjør deg klar til outland, men så snart du er i Outland kommer du over utstyr som er bedre enn det du har. Ja ble spammet ned jeg også i går da, første DK på servern 2 timer før release.. folk stoppet ikke å spamme meg, spurte om alt. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Får du alle talent points i løpet av questa? så du kan spekke som en vanlig 58 etterpå? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Noen som har satt seg noe inn i dissa talentensa som kunne satt opp et ok levle spekk for meg? Hovedsaklig dps, men gjerne med mulighet for å tanke vanlig instancer opp til 70... Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Levle spekk. :D Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Siden de fleste har en del alter fra før og når mainen er lvl 80 og man vil pusle på en ny alt tror jeg en god del velger DK pga allerede lvl 55 + ny klasse. Ser for meg at denne klassen kommer til å bestå av flere alts en mains . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Sant det, men har sett ett titalls DK's som ikke bytter ut gearet pga looks ^^ Ja, helledussen. Det er jo direkte slemt å lage det desidert barskeste settet (på linje med T2 pala v2) for så å gi det gratis helt i begynnelsen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Får du alle talent points i løpet av questa? så du kan spekke som en vanlig 58 etterpå? Yup, du får talentpoints, penger og blue utstyr slik at du er godt rustet når du kommer til outland. Angående tanking spek så kan www.wowwiki.com være til mer hjelp. Personelig kjører jeg blood hos meg. Kan poste talent spekket mitt når jeg kommer hjem. Jeg er ikke helt enig med WoWwiki så jeg kjører min egen spekk. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Sant det, men har sett ett titalls DK's som ikke bytter ut gearet pga looks ^^ ja samme problem her, har fått armor og våpen som ser rå ut, også må det byttes ut med noe vanlig standard greier...antiklimaks delux! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Fint at jeg har RAF til lvl 59 med dk-en min. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Med tanke på at du får rundt 16k XP per innlevering i begynnelsen samt er klar til Outland rett etterpå så vil jeg ikke si at RAF gir noe nevneverdige fordeler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Fortsatt 4 levler jeg slipper å levle = rett til outland. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Du må like fult gjøre ferdig start questene for DK og da er du level 58 når du er ferdig der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Ah, ok. Jaja, kanskje jeg når 60 - 61 istedet. Like greit. Har ikke prøvd DK enda, er ikke ferdig med CD install heller. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Du gjør en rekke pre quests (scourge angriper New Avalon) hvor du blant annet får deg fult blue og mount. Du blir level 58 den veien og når du kommer til outland er det snakk om toppen 2 timer spilling før level 60. Hvor lenge fungerer RAF systemet? Til level 70 eller 60? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 60. Hvordan er det riding skill og DK? Så du sa man fikk mount, men må man skrape sammen 500g for epic mount selv eller kompenserer de for dette på et vis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Lvl 60. Men har levlene, og ingen å bruke de på, så de går nok til DK'en uansett. Men.. Man må være i nærheten av hverandre, så veit ikke om det går though. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) 60. Hvordan er det riding skill og DK? Så du sa man fikk mount, men må man skrape sammen 500g for epic mount selv eller kompenserer de for dette på et vis? Du har 150 riding skill når du starter så du gjør en quest hvor du stjeler en allience hest som blir vrengt til en scourge mount. Koster 0g0s0c xD Jonas: Nei, du kan du komme inn dit med en DK ettersom det fungerer som en instanse bit, så bare du har tilgang til det. Endret 13. november 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Ah, fin tvist. Takk for rask info. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Mulighet for å summone DK før man starter på questa? EDIT: Takk. Endret 13. november 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Første delen er en instanse bit, Arthas angriper delen som ligger på kysten av Eastern plaguelands, bak Tyr's Hand, kalles New Avalon. Du er nyrekrutt og får i oppgave å utføre en del oppdrag for å bli Death Knight. Den forandrer seg og (nærmest sømmløst) så du får en følelse av progresjon. Det er kun Death Knights som har tilgang til denne delen, ingen andre kommer inn så naturlig nok kan ingen summones inn dit heller. Det er først når disse oppdragene er over at du får mulighet til å teleporte til Stormwind eller Orgrimmar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå