cowboy bob Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kjøp trinketen for 2k honor Eller skaff BoA versjonen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kjøp trinketen for 2k honor Eller skaff BoA versjonen. BoA-versjonen? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tror du får en slik trinket som quest reward i hellfire peninsula også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kjøp trinketen for 2k honor Eller skaff BoA versjonen. BoA-versjonen? http://www.wowhead.com/?item=44097 Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tror du får en slik trinket som quest reward i hellfire peninsula også. Du får ikke den som death knight, siden du får den i start zonen. Så du får nok kjøpe den for honor eller Stone Keeper's Shard! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva er det som gjelder på DK, agility, stamina, attack power, spell power? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hovedsakelig strenght ja, men er ikke dumt å bli hit og expertise cappa, pluss at crit også er gull. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er vel strength, ap og crit de fleste går etter? Har kun sett 1 som har hatt spellpower, men han var jo litt tard også Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er såpass noob at jeg ikke kan forkortelser, så vet ikke hva ap og crit er Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 AP = attack power SP = spell power Crit = ... critical? Arp = armor penetration Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Stat prio for ein Blood specced raider bør være følgande; Hit, Strength, Expertise, Crit og til slutt ArP. Om du raider med eit anna spec eller ikkje gjer PvE i det heile tatt så er det berre å seie ifrå så kan oss kanskje hjelpe deg likevel! Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er vel strength, ap og crit de fleste går etter? Har kun sett 1 som har hatt spellpower, men han var jo litt tard også Ja, han var i såfall litt på jordet, fordi man skal overhode ikke fokusere på SP! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Akkurat derfor jeg sa han var tard I tillegg var han tank, så kan jo se for deg hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva skal jeg engrave våpenet mitt med i runeforging? 2-hand sword. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvilken lvl er du i? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg brukte cinderglacier til jeg fikk Fallen crusader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå