Slush1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hej, Skal jeg begynne å booste i Stratholme, med min level 80 DK. Og lurer på hvilken build som er best for AOE og rotasjon på spellene. Noen som kan komme med en build til AOE grinding og rotasjon på det? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
vegardja Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ser mange av dere trenger en specc, jeg skal fikse en liten guide til Blood tanking (noe som jeg selv er) BLOOD SPECC GLYPHS glyph of death strike (major glyph) Glyph of vampiric blood (major) Rune strike (major) Glyph of pestilence (minor) Glyph of blood tap (minor) Glyph of raise dead (minor) Rotations osv Rotations Her er forkortelsene IT - Icy Touch PS - Plague Strike HS - Heart Strike DS - Death Strike OB - Obliterate HB - Howling Blast SS - Scourge Strike DC - Death Coil UB - Unholy Blight FS - Frost Strike DnD - Death and Decay PT - Pestilence BB - Blood Boil Blood Rotation: Enslig target IT - PS - HS - HS - DS - HS - HS - HS - HS - IT - PS Multiple Targets/AoE DnD - IT - PS - PT - BB - DS - BB Lenke til kommentar
vegardja Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Ser mange av dere trenger en specc, jeg skal fikse en liten guide til Blood tanking (noe som jeg selv er) BLOOD SPECC GLYPHS glyph of death strike (major glyph) Glyph of vampiric blood (major) Rune strike (major) Glyph of pestilence (minor) Glyph of blood tap (minor) Glyph of raise dead (minor) Rotations osv Rotations Her er forkortelsene IT - Icy Touch PS - Plague Strike HS - Heart Strike DS - Death Strike OB - Obliterate HB - Howling Blast SS - Scourge Strike DC - Death Coil UB - Unholy Blight FS - Frost Strike DnD - Death and Decay PT - Pestilence BB - Blood Boil Blood Rotation: Enslig target IT - PS - HS - HS - DS - HS - HS - HS - HS - IT - PS Multiple Targets/AoE DnD - IT - PS - PT - BB - DS - BB Ellers er det mange stats du kan aime for. Expertise cappen er dog 60 men det er ingen vits i og aime for den. Skaff deg rundt 30 expertise og det er nok. Du kan selv bestemme om du vil gemme avoidence (dodge/parry) eller stamina. (dette er selvsagt etter du er defense capped) Jeg gemmer helst stamina i de fleste socketene i gearet, men putter noen ganger inn en orange gem slik at jeg får aktivert meta-gemmen. Jeg orker ikke gemme avoidence pågrunn av at du kan være uheldig og ikke dodge/parry'e uansett hvor mye avoidence du har, vist du har en stor health pool så har du derimot sjangsen til og overleve, selv om du har dårlig avoidence. -vegga Endret 15. september 2009 av vegardja Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ellers er det mange stats du kan aime for. Expertise cappen er dog 60 men det er ingen vits i og aime for den. Skaff deg rundt 30 expertise og det er nok. 26 Lenke til kommentar
vegardja Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Ellers er det mange stats du kan aime for. Expertise cappen er dog 60 men det er ingen vits i og aime for den. Skaff deg rundt 30 expertise og det er nok. 26 "Expertise: 15% or 60 expertise needed for the parry cap against bosses (almost impossible to get) - You gain 5 expertise from any talent tree (6 for Blood) and it shows in the character screen." Så du har bare godt av å aime for litt høyere en vanlig melee cap. Endret 15. september 2009 av vegardja Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ellers er det mange stats du kan aime for. Expertise cappen er dog 60 men det er ingen vits i og aime for den. Skaff deg rundt 30 expertise og det er nok. 26 "Expertise: 15% or 60 expertise needed for the parry cap against bosses (almost impossible to get) - You gain 5 expertise from any talent tree (6 for Blood) and it shows in the character screen." Så du har bare godt av å aime for litt høyere en vanlig melee cap. Visst du "aimer" for expertise etter melee cap framfor andre viktige stats som f.eks dodge, parry, stamina og strength, så gjør du noe galt som DK tank.. Har du ikke høy nåkk threat med 26 expertise, så foreslår jeg at man går som dps istedet. Har selv 17 expertise som tank, og ligger på 5-7k TPS på bossfights. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Expertise er faktisk bedre enn Hit, spesielt for Blood (Tank) DKs, før 26 Expertise. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 hvorfor glyph of vampiric blood, og ikke blood tap glyphen, virker som du får igjen mer av den. med den glyphen får du 11% Hp og healer resten i partyet Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 1% hp er ingenting, resten av partiet har du ikke ansvar for. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 nvm så på hvordan den var før jeg:) enig at den er nice nå Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvordan er det å gå etter annihilation som Blood specced? gjøre obliterate nice og fin:) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvordan er det å gå etter annihilation som Blood specced? gjøre obliterate nice og fin:) Du bruker ikke Obliterate i blood specc... Cookie cutter blood dps specc har ingen poeng i frost treet. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 hmm vet, tenkte bare på det siden jeg har sigil of awarness, og hvis man kunne bruke Obl uten at den tok vekk diseasene:) Men har poenga i Unholy, bare lurte:) Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva er det bteste pvp speccet? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva er det bteste pvp speccet? Svaret til det spørsmålet vil være veldig relativt. Den generelle oppfatningen er at til Unholy er betre til 2v2, 3v3 mens DW Frost er betre til 5v5 og BG/World PvP. Personlig synst eg Unholy er best, men det er alt opptil spillestilen din. Unholy spec: 0/17/52(+2). Dei 2 siste poengene varierer fra person til person. Noen liker å redusere CD på DG, mens andre skipper Impurity og går dypere inn i Blood. Er ikkje særlig erfaren med Frost så om noen andre vil komme med forslag? Du kan eventuelt sjekke Armory'n min, da eg har både Unholy PvP- og Frost PvP-spec. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Takker Hva slags "kombo" bruker du deretter? Vis jeg tar i utgangspunktet det unholy speccet du har satt opp Og hva slags presence bruker du? Endret 22. oktober 2009 av Sandsvei Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hey sliter med å skaffe meg riding mount til dken min... (58 lvl), har fått riding skills og alt det, men vet i hvor jeg få tak i en sånn mount... any1 help? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 oke, fant det! no need anymore Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvorfor søker guilds etter DK tank? Er det noen tanker som funker bedre enn andre i gitte situasjoner og mot bosser? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja er vel for de f.eks UH tanks, gir 13% mer spell dmg på targeten, frost gir haste og blood gir AP som er hoved tingene. Og etter som jeg veit er den ingen andre som gir 13% mer spell damage, så den booster ganske greit:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå