ZtriCk-T Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 er det noen som har et bra leveling spec til unholy? Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sjekk ut denne siden, burde være til god hjelp: DK Lenke til kommentar
maggot69 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Har lært det meste fra denne siden. Mye bra og grundige forklaringer, for å forstå klassen vår bedre. Link M69 Endret 10. mai 2009 av maggot69 Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) noen som har en digg 2h talent build, med tilhørende spell rotation? Sliter massivt.. Edit: Til DPS, jeg er fornøyd med tanking builden min Endret 24. mai 2009 av rhemal Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har faktisk en del builds jeg har smålyst til å teste på 80: 50/0/21 - Blood/Unholy Blight Glyphs: Dark Death, Death Strike & Unholy Blight. Rotation: IT-PS-DS-HS-HS-(RD) | HS-HS-HS-HS-HS-HS-(RD) 13/51/7 - Deep Frost (2H) Glyphs: Frost Strike, Icy Touch, Obliterate Rotation: PS-IT-OB-BS-BS-HW-FS-FS-(RD) | OB-OB-FS-OB-FS-HB-FS-(RD) Hvor effektive de er, er dog ennå uvisst. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Du trenger ikke vicious strikes og epidemic som frost. Edit: Siden så vidt jeg vet så er det bedre å ikke bruke PS. HB+Glyph = Frost fever, så du bruker ikke IT heller. Bruk de heller på obliterate (for å få gratis HB med cooldoen reset). Bytt icy touch glyph med HB glyph. Mye lettere rotasjon, og MYE lettere aoe, siden du starter med HB og så kan du bruke begge blood runes på BB. Endret 24. mai 2009 av zypher_ut Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nå kommer tanke nerfen jeg fryktet ville komme.. Armor bonus i frost presence går ned fra 80% til 60%! Blizzard mener visst at DK`er er hakket hvassere når det gjelder tanking iforhold til Warriors og Paladins. Jeg kan ikke helt skjønne dette. Jeg synes de virker ganske sidestillte nå. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Da raider du kanskje ikke Ulduar. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er ikke noe galt med nerfen. Jeg tanker ulduar 25, og tar mindre damage enn de andre tanksa, samtidig som jeg har bedre cooldowns. MEN blizzard har sagt at de skal buffe block, og om de gjør det så må armoren til DK opp igjen (avhengig av hvor mye de buffer det så klart), eller en annen løsning (feks mer % på frost presence). Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Joda, raider Ulduar, men ikke som tank. DK`en er en alt. Blizzar sier CD`ene til DK er for sterke iforhold til Warr/Pally. Det er jeg enig i. Block gir ikke så mye som Blizzard har tenkt seg. Istedet for å buffe dette, nerfer dem armorn til DK. OK, greit det, men personlig synes jeg de da istedet kunne buffe block. Etter hva jeg forstår har de ikke tenkt å gjøre dette med det første, derfor denne DK nerfen. Endret 29. mai 2009 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei alle sammen. Jeg prøver å finne den optimale Raid speccen som Unholy, men er litt usikker på hvordan speccen skal se ut. Derfor lurte jeg på hva dere syntes om denne speccen. Vil også høre hvordan dere vil bruke rotationen (eventuelt hvis dere har en egen Unholy specc) og lignende. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hmm bytte butchery med 2h wpn spes kanskje. siden du skal raide så er vel det bedre dps messig Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Takk skal du ha. Det skal jeg gjøre. noe mer jeg burde forandre på? EDIT: Forresten. Kan ikke bytte ut butchery med 2h weapon, ettersom du trenger 5 talent points i blood før du kan ta det. Endret 17. juni 2009 av Darkbuster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har akkurat startet på en Death Knight for å se hvordan de er, men kan noen gi meg et levelingbuild jeg kan bruke? Jeg finner absolutt ingenting på WoWWiki eller forumene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Da leter du dårlig, mister. Søk i google på "death knight leveling build" and thou shalt find. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jo, takk for ingenting, det er en grunn til at jeg spurte her Bytex. Hadde håpt på litt mer hjelp enn www.justfuckinggoogleit.com. Jau Lenke til kommentar
Macord Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 http://www.wowhead.com/?talent#jbtMV0cZZbhbhxfogcMMco - Ikke veldig gear avhengig. http://www.wowhead.com/?talent#jcgMVh0IsfobZZcr0hxf - Litt gear avhengig. Fant det etter googling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Så unholy anbefales for leveling? Jeg fant to blood-levelingbuilds jeg Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Begge funker. Unholy har bedre AoE muligheter, blood har mer self-heal. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kommer helt an på spillestilen din egentlig, jeg levlet som unholy og det funket helt perfekt. Ble til tider stående og spamme Death Strike, men ellers gikk det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå