Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

På Arathor er det slik at man ikke ønsker DK i en gruppe , det er som paladin for horde i 2005.

 

Siden 99% vil være danske galinger som bare hadde blues i TBC som synnes det er helt rått med gratis lvl 55 OMG FReeLVL55OMG!PaWN

Og veldig få T6 spillere som legger mainen på is og starter en ny klasse.

Konklusjon en DK spiller er sansynligvis er dårlig spiller generellt.

Iallefall ut fra et teoretisk synspunkt.

 

Kan du vise til kilder som støtter denne doktorgradavhandlingen, eller er det bare tilfeldige setninger du plukker ut av luften, gjerne helt eller delvis farget av dine egne meninger?

 

"Elitister", forresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du vise til kilder som støtter denne doktorgradavhandlingen

 

Er fra div forum og ingame chat de siste mnd.

Tok en /w til alle DK i natt 0600 og spurte om mainen og kunne ikke finne en eneste med full epic.

Ser ikke ut som noen hardcorespillere i TBC vil rerolle enda, kanskje pga de vil se det nye først og da bruker mainen.

 

Nå er kanskje jeg litt skeptisk til DK fra før av nettop pga dette med OMGfrEe!!1lvl55OmFg"!1

Vi får se om noen mnd.

Endret av War
Lenke til kommentar
Kan du vise til kilder som støtter denne doktorgradavhandlingen

 

Er fra div forum og ingame chat de siste mnd.

Tok en /w til alle DK i natt 0600 og spurte om mainen og kunne ikke finne en eneste med full epic.

Ser ikke ut som noen hardcorespillere i TBC vil rerolle enda, kanskje pga de vil se det nye først og da bruker mainen.

 

Nå er kanskje jeg litt skeptisk til DK fra før av nettop pga dette med OMGfrEe!!1lvl55OmFg"!1

Vi får se om noen mnd.

 

Tja.. En i guilden rollet DK og han var full epic.

 

Nå kan du finne på mer tull :)

Lenke til kommentar
Kan du vise til kilder som støtter denne doktorgradavhandlingen

 

Er fra div forum og ingame chat de siste mnd.

Tok en /w til alle DK i natt 0600 og spurte om mainen og kunne ikke finne en eneste med full epic.

Ser ikke ut som noen hardcorespillere i TBC vil rerolle enda, kanskje pga de vil se det nye først og da bruker mainen.

 

Nå er kanskje jeg litt skeptisk til DK fra før av nettop pga dette med OMGfrEe!!1lvl55OmFg"!1

Vi får se om noen mnd.

Office i guilden vår roller DK.

 

/facepalm

Lenke til kommentar
Kan du vise til kilder som støtter denne doktorgradavhandlingen

 

Er fra div forum og ingame chat de siste mnd.

Tok en /w til alle DK i natt 0600 og spurte om mainen og kunne ikke finne en eneste med full epic.

Ser ikke ut som noen hardcorespillere i TBC vil rerolle enda, kanskje pga de vil se det nye først og da bruker mainen.

 

Nå er kanskje jeg litt skeptisk til DK fra før av nettop pga dette med OMGfrEe!!1lvl55OmFg"!1

Vi får se om noen mnd.

Jøss kanskje derfor jeg fikk spørsmål om main i går, men jeg har da inderlig full epic chars og har raidet det meste utenom sunwell.. også sikkert 70% av de som spilte DK i natt var også folk som har raidet stort.

Teorien din er ganske feil vil jeg si.

Lenke til kommentar

Skal rolle meg en DK etterpå, har hørt at DK questlinen er verdt å få med seg. Levler visst til 58 bare på den, og da er det jo rett til Outland. Slipper med andre ord å kjøre gamle EPL quests om du ikke har lyst til det. Og Outland har jo også fått XP boost nå.

 

Har 2 andre chars jeg gjerne vil ha til 80, men kommer til å kose meg på veien og spille dem litt om hverandre. Og litt DK inni der om det viser seg at det er artig. Glad jeg er casual nå, så jeg slipper å ha noen tidsfrist på levlinga :)

 

Folk som ikke vil ha DK's i grupper er sannsynligvis folk med en personlighet jeg ikke gidder å ha noe med å gjøre uansett. Nekter å pine meg igjennom instancer med elitist jerkoffs bare for å komme fort til 80. ("Du har tydligvis ikke en full T6 main fordi du har testa DK, så gå vekk!")

 

Tok en /w til alle DK i natt 0600 og spurte om mainen og kunne ikke finne en eneste med full epic.

Ser ikke ut som noen hardcorespillere i TBC vil rerolle enda, kanskje pga de vil se det nye først og da bruker mainen.

Så du mange casuals klokka 0600 natt til en Torsdag? De fleste som spiller på den tiden er over middels interesserte for dette spillet. Og - satt du seriøst klokka 06 og spurte alle DK's om hvilke andre chars de hadde, OG slo dem opp på armory og telte epics, OG gjorde deg et inntrykk av klassen, spilleren og alle som vil prøve DK's basert på det?

Lenke til kommentar
Guildmasteren min rollet DK, så skal bli artig å se hvor fort han kommer seg oppover. Tror nok det blir en god del nubs som roller DK's, men forhåpentligvis en del spillere som skiller seg ut også..

Nubs come in all shapes and sizes :)

 

Menja, det er mange udugelige folk i WoW. Og mange av dem kommer sikkert til å rulle seg en DK. Jeg tror faktisk de fleste kommer til å sjekke ut klassen på ett eller annet tidspunkt, om ikke annet så i alle fall for å qjøre questchainen som gir en del bakgrunnshistorie. Pluss at det er en gratis lvl 55 bankchar med mount!

 

Dessuten tror jeg alle hardcore guilds vil ha noen DK's i stallen så fort som mulig, så mange av de første DK'sa du ser med et par levler på nakken er nok kompetente spillere. Tok ikke lang tid etter TBC før du så level 70 alliance shamans og horde pallys. Og det var ikke bare venneløse nubs og folk som ikke hadde noe annet å gjøre som spilte dem.

Lenke til kommentar

Har blitt nedkjørt med /w på min DK i hele dag "oh you look cool" og et tusentalls spørsmål rundt DKes.

 

Du går fra 55 til 58 i løpet av start questene og får et fult sett med blue items som gjør deg klar til outland, men så snart du er i Outland kommer du over utstyr som er bedre enn det du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...