WarpX Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ja det ante meg... sitter og spekulerer om jeg skal bruke 1k på dual spec nemlig. Er lvl 65 og det hadde vært greit å kunne tanke instancer bra også. Trenger ikke specce for tanking før lvl 80. Så lenge du har gear til tanking, så er det bare å tanke i vei! Jeg tanket instanser fra 70-80. Fikk en fra guilden å lage hele cobalt tanke settet, og oppgraderte dette med Tempered settet etterhvert som jeg lvl`et. Funket utmerket. Ah herlige sett Takk for tipset Endret 20. april 2009 av WarpX Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Min DK er fremdeles 75, men testet litt ang 51/2/13(18) og hadde tenkt å gå for det i morra når talentene resettes. Men etter å ha lest litt på elitists så kommer jeg til å gå for 44/0/22(27) istede. Endret 21. april 2009 av eXa Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 hm kan ikke finne Scourge Strike etter patchen idag, noen som vet? kan de ha fjernet den? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) du må nesten sette talentpoints først? edit: ja, de har fjerna den ved å nullstille talenter. Endret 22. april 2009 av FOOrK Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Pleier å være sånn at tanks går i frost presence. Er vel pga all den extra armoren. Får de ikke shitload med threat da? oO Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Og det er liksom vitsen med å være tank også, da. Mest mulig threat = lettere å holde på aggro så healere og dps ikke får. Endret 22. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 "The death knight takes on the presence of frost, increasing total health by 10%, armor contribution from cloth, leather, mail and plate items by 80%, and reducing damage taken by 5%. Increases threat generated. Only one Presence may be active at a time." Både på grunn av threat og mer armor. Mer helse og mindre damage taken er også greit å ha som tank. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 I denne patchen så forandret de healingen til Death Strike, hver disease on target heal for 5% up to a total of 15%. Dette er en forbedring for Unholy og Frost og muligens en nerf for Blood. Jeg merket det i går på min Unholy DK at jeg ble healt mere av Death Strike. Gjorde forresten den nye bossen i VOA med en pug i går, kun en wipe og så gikk han ned. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Har ikke regnet på dette, men det kan hende at DS endringen er en solid buff for blood tanks (som gjerne har 45k+ hp raidbuffa, eller mye mer med flasks etc). De vil uansett ikke critte så ofte med DS. Endret 27. april 2009 av zypher_ut Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Nå tuller du litt zyph, hp på spilleren har ikke noe innvirkning. - Death Strike Rank 5 1 Unholy 1 Frost Melee Range Instant Requires Melee Weapon A deadly attack that deals 75% weapon damage plus 222.75 and heals the Death Knight for an amount based on the damage done and the number of <his/her> diseases on the target. - Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) "Death Strike will now heal the Death Knight for 5% of his or her maximum health per disease on the target, up to a maximum of 15%" Tooltip'en er bare ikke oppdatert. Edit: Kilde Endret 27. april 2009 av zypher_ut Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 aha, damn. Jeg som tuller da Dette betyr altså at så lenge jeg har 2 diseases på target så vil den heale meg for 25000*0.15 = 3750? Og skaden jeg gjør med DS er urelevant? Kan den fortsatt crit-heale? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Greia med Frost-presence er jo at det gir vilt mye mer threat og armor. Hvilken spec det går i er vel ikke det aller viktigste, men noe jeg syntes er viktig der er å få med seg Bladed Armor-talentet fra Blood-treet. 5 AP per 180 armor, noe som blir en solid økning for alle i frost-presence Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Jepp, det gir omtrent 800ap for meg (nesten 29k armor). Du skal se langt etter en bedre måte å bruke 5 talent points. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Tralalal Betrayer of Humanity :DDDD Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg dinga level 80 i forgårs....fikk meg det epic 2H-sverdet fra tournament og equipet min titansteel hjelm:) I går ble jeg overaskende nok invitert med i et OS25 mans pug. Men det som var værst av alt var at jeg pushet 2.5k dps. Var nr.6 på dmg meter på final boss fighten og nr. 9 overall dmg i raid. Ganske sykt mht til det sugne gearet jeg har. Jeg hadde pre-patch 3.1 store problemer med å komme opp på 2.5 dps med min dps warrior med nesten bare epics. Med dette mener jeg DK er ganske OP hehe, og min DK blir fra nå av min main. Dere kan sjekke gearet mitt på armory. Rastel på silvermoon. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 OS er en plass som favoriserer alle som har god aoe, deriblant DK. Den favoriserer spesielt de som har god aoe, og samtidig kan gjøre dps på bossen, deriblant DK. Et eksempel er elemental shamans. De kan bare droppe en magma totem i ny og ne, og vips, så vant man damage meteret. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Vel...jeg tror ikke jeg har vært i noe raid der AOE ikke har noe å si så Dessuten hadde jeg som warrior bladestorm....sinnsykt AOE...uten at det fikk meg over 2.5 k dps. Selv om bladestorm som regel hadde 20% av overall dmg Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Vel arms før 3.1 sugde skikkelig. Så speccet ditt alene har mye av skylden. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Ehh.. jeg snakket ikke om raids der aoe har mye å si, men bossen. De fleste bosser er bare single target eller bytting av targets ofte. Få/ingen andre er sånn som Sarth, der addsa kommer til deg. Tenk feks en boomkin som bruker starfall der. Dps galore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå