Big Tone Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Så litt på det nye Death Knight settet, noen andre som har lagt merke til store menger hit? Nesten så settet var laget for DW DK's, litt rart siden de blir så sinnsykt nerfet i neste patch. Andre som synes dette er rart? (snakker om dps settet) Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er da bare hit på gloves og shoulders? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som har tips til en enkel og grei addon som vil hjelpe meg å huske å holde horn of winter oppe? Jeg spilte i hele kveld i går uten å bruke den...glemmer rett og slett skillen... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som har tips til en enkel og grei addon som vil hjelpe meg å huske å holde horn of winter oppe? Jeg spilte i hele kveld i går uten å bruke den...glemmer rett og slett skillen... Classtimer Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Om man speccer blood, er det samtidig et nøkkeltalent i frost eller unholy man burde sikte seg inn på? Ser også etter blood ferdigspecs nå etter patchen. Er ikke så vant med klassen, så ser ikke sånn umiddelbart hva jeg burde ta. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du kan jo vurdere å sløyfe dancing Runeblades og ta Unholy Blight istedet. Dancing Runeblades vil gjøre mere burst skade, men UB vil gjøre mere skade over tid. Børstet støvet av DK'en min i går, har før brukt dualwield med grei dps. Men siden dualwield er nerfet prøvde jeg en Blood/Unholy spec og et 2H sverd jeg hadde liggende. Testet på en Boss target dummy og hadde crap dps(ca 850). Jeg skjønte ingen ting, prøvde til og med å laste ned en nyere versjon av recount uten at det hjalp. Respeccet til en Unholy/Blood spec og klarte så vidt å komme over 1000dps, litt bedre enn forrige spec. Ble forbanna og logget ut. Kom senere på at kanskje Weapon skillen min var litt lav på 2H Sverd. Logget inn for å sjekke rett før jeg gikk til køys og joda det stemte, hadde bare 349 av 400 i skill. Skikkelig noob tabbe, skal skille meg opp og prøve på target dummy igjen. Med dualwield før patch 3,1 lå jeg godt over 2K dps på target dummy. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Target dummy viser helt feil resultat på unholy, da både necrossis og wandering plague ticker for 1 dmg bare. Men mindre du finner en dummy med masse hp da. Alle jeg har slått på står på 1 hp Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Greit nok for meg at target dummy ikke gir helt korrekt info, men det er jo greit å bruke den for å øve inn rotasjoner og man får jo en viss pekepinn på dps'en. Men i mitt tilfelle så gjorde jo manglende weapon skill et stort utslag, skjønte det bare ikke der og da. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er sant, men greit å si ifra, jeg klødde meg mye i hodet de første gangene selv nemlig, og skjønte ikke hvorfor jeg gjorde så lite på dummyen. For necrosis og wandering plague utgjør en del dps faktisk =) Lenke til kommentar
essu Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 noen som har prøvd frost/blood spec? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 alldri prøvd den i arena, men den funker vertfal ekstremt bra i BG og 1v1. bra burst dmg og VELDIG høy survival Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvorfor ikke Blood of the North? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 kjører 16/51/3 jeg, funker både til pvp og pve:) pve går man bare i blood stance, og pvp i unholy stance. wollah singel target går det i obliterate og frost strike, som det crittes rundt 8k nesten hele tiden. og howling blast når det er flere targets som også critter høyt Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hjelper frost spec veldig for tanking? Som prot for warriors? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Pleier å være sånn at tanks går i frost presence. Er vel pga all den extra armoren. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Frost presence ja...men frost spec er noe annet. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Frost er ikke det samme som prot for warriors og paladins nei. DK kan i teorien tanke med både blood, frost og unholy specc, men frost eller unholy er å foretrekke etter min mening. Har prøvd alle 3. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja det ante meg... sitter og spekulerer om jeg skal bruke 1k på dual spec nemlig. Er lvl 65 og det hadde vært greit å kunne tanke instancer bra også. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja det ante meg... sitter og spekulerer om jeg skal bruke 1k på dual spec nemlig. Er lvl 65 og det hadde vært greit å kunne tanke instancer bra også. Trenger ikke specce for tanking før lvl 80. Så lenge du har gear til tanking, så er det bare å tanke i vei! Jeg tanket instanser fra 70-80. Fikk en fra guilden å lage hele cobalt tanke settet, og oppgraderte dette med Tempered settet etterhvert som jeg lvl`et. Funket utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå