Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Hmmm lurer på en lore sak her...

 

Er DK undead? Eller er det bare levende raser som har "solgt" sjelen sin til the lich king? For siden å "angre" eller finne ut av...oi..det er ikke helt dette jeg vil...

 

 

Jeg tror det er slik at dem har solgt sjelen sin....men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm står mellom 2 dps specs neste patch... Noen invendinger? denne eller denne ?? Har sine klare fordeler begge to, men vet ikke hvem av dem som vil pumpe ut mest dps.

 

Kommer nok til å kjøre denne som tanke spec så greit å basere seg på ca samme treet =) lettere å holde styr på rotasjon da.

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Det er ikek så mye poeng i gå ha frost som sub-tree for blood lengre, siden man kan bruke Death Strike istedenfor Obliterate etter patchen (som blood altså, se Might of Mograine).

 

Derfor vil du også ha Improved Death Strike.

 

Og så må du ha epidemic (så du slipper IT+PS på andre delen av rotasjonen).

Lenke til kommentar

Men Obliterate skal vel fremdeles gjøre mer skade en DS? Sto hvertfall det i en eller annen bluepost, samt at lengden på Frost fever og sånn er vel forlenga? Eller har dette blitt forandra tilbake?

 

Og 20% haste blir vel ganske sweet det også? Skal ikke blant annet Dk få 30% mer utnyttelse av haste?

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

DS gjør nesten lite mye skade som Obliterate. De adder DS til Sigil of Awareness også, om du har den.

 

Se Might of Mograine; obliterate får ikke 45% crit damage lengre.

 

Og dessuten så slipper du å ha masse poeng i frost, som egentlig ikke gjør noe (litt IT damage og sånn, men du bruker den 1 gang hvert 20 sekund), og kan heller bruke alle poengene i unholy.

 

Edit:

Og du har kanskje rett i det med Epidemic, jeg glemte helt at de endrer fever og plague. Men jeg hadde tatt den uansett, siden man neppe rekker å bli ferdig med en rotasjon på 15 sekunder.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Har ikke sagt at det ikke er det, men siden alle over sier at blood var best for aoe farming, så sa jeg at unholy er bra det og. Og at du kan heale deg selv som unholy.

 

jo kan heale litt som frost også men som blood er det heeelt overlegent, gjorde selfheals for over 15k hvert 30sekund bla. :) har en venn som lvled som unholy og likte det og da

Lenke til kommentar
Har ikke sagt at det ikke er det, men siden alle over sier at blood var best for aoe farming, så sa jeg at unholy er bra det og. Og at du kan heale deg selv som unholy.

 

jo kan heale litt som frost også men som blood er det heeelt overlegent, gjorde selfheals for over 15k hvert 30sekund bla. :) har en venn som lvled som unholy og likte det og da

Proof please.

 

Edit: Spørsmål, i neste patch. Blir DRW så kjempe imba? Ser veldig mange velger den, og det er jo godt forståelig, men i min erfaring så kan man heller gå etter UB, etter det jeg har sett nå så pumper den ut mye mer damage.

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar

Når jeg skal sette på Frost Presence til min DK, så er det ingenting som skjer, det kommer opp en sånn greie over hodet mitt når jeg trykker den men jeg får ikke opp et merke øverst i høyre hjørne som sier jeg har aktivert den , om noen skjønner hva jeg mener, what to do?

 

Edit: haha, fant det ut nå

Endret av Random^Hero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...