Dernel Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Når jeg levla var det HS - HS - OB - OB - kaaanskje en death coil. spamma de to så tre-hitta jeg mobs på min egen level Fikk meg An-trinket i går! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Kan lage macro som kaster alle de faste skillene i rekkefølge hver gang du trigger macroen. Søk på DK macros i google. Jeg bare spammer 111111 så kaster jeg IT-PS-SS-BS-BS-DC. Når alle runene er oppbrukt smyger jeg inn skillene som vanlig når runene er tilgjengelig. Men på single mobs er de døde lenge før rotasjonen er slutt vanligvis. På grupper bryter jeg inn en Pestilence også, starter med D&D og fyrer av goyle. Endret 19. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Også fyrte jeg et talentpoeng i bloodworms som jeg merket meg hjalp meg en del til å holde meg i livet:) Merket også hvor utrooolig mye bedre jeg tok ned pack av mobs når jeg bruker pestilence riktig. Jeg viste ikke før i går at pestilense overfører desease fra main target til alle dem andre....hehe..bare trykket på noe jeg før hehe. OG for å holde meg i livet når jeg puller hauger med mobs så er faktisk DS den skillen som holder meg i livet hehe:) Gearet mitt suger balle nå på level 69. Jeg har fremdeles en del items som jeg fikk på 57....og har ikke en eneste glyph...Må gjerne skaffe meg noen glyphs etterhvert men det har vel ikke sååå mye å si når man bare levler. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Noen Glyphs har noe å si når du levler. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Noen som har forslag til et godt unholy lvle spec fra lvl 60 + hvordan glyphs som er greie til lvling? Endret 21. mars 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Prøv noe som denne. Jeg ville gått for å skaffe scourge strike så tidlig som mulig, og deretter tatt litt i blood. Improved run og mountspeed er veldig kjekt for questing. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Ok, takk. Har du forslag til noen gode glyphs? Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Ville valgt glyph of scourge strike, glyph of the ghoul enten glyph of icy touch eller death grip. Minor glyphs er ingen reagent til ghoul og 1 min lengre horn of winter ypperlige valg. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Ok Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 hmm må se å skaffe meg noen glyphs ja hehe... Den der glyph of the goul må være bra:) Jeg har aldri giddet å bruke goul siden den kostet reagents osv hehe... Og hva heter det talentet som gjør at man rider fortere? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg fant en side hvor jeg kan sette opp talent spec på jobb:) Dvs den blir ikek stoppet av firewall hehe. Uansett. Ser denne noenlunde grei ut? Jeg fylte ut til level 70 siden jeg er det nå. Noe jeg mangler? Jeg tenkte å fokusere på blood, men vil ha 20% mer speed til hest så derfor går jeg litt ned i unholy også... http://wowdata.getbuffed.com/talentplaner/...80;58640;60200; Endret 23. mars 2009 av gamer73 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Med mindre du farmer mye ores e.l ser jeg egentlig ikke så mye vits i 20% speed på mount når du lvler. Du tilbringer jo mest tid av hesten når du quester? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Vel det er sinnsykt greit å kunen ride fort bort til queststeder og tilbake for å levere da:) Funker som en kule her nå hehe Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Har slitt over lenger tid nå for å få DKen min til å bli defense cappet med stor vanskelighet. Har vært stuck på 52 lenge, men så klarer jeg jo selvfølgelig å finne ut at det har kommet en ny runeforgegreie som bare helt uten videre gir deg 25 defense! Yes genialt. Det veier godt opp for at vi ikke kan bruke skjold hverfall. Å jeg som har drevet å loka rundt i normals i en evighet fordi ingen vil ha en som ikke er critt immune Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hva mener dere om Det BS gearet man kan crafte rundt level 78? saronite eller noe. Dvs...ville dere laget dette til DK'ene deres? Eller er det såpass dårlig at dere bare ville gått rett i instanser osv? Jeg komemr nepep til å raide med DK'en min da jeg har en warrior dps main, men komemr sikkert til å prøve å kjøre heroics etterhvert. Jeg spør fordi jeg vurderer å lage alt det dps gearet og tanke gearet som man kan lage med BS til min DK...når han blir 78:) Endret 25. mars 2009 av gamer73 Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg brukte det i de første hc, tanke gearet er ganske sweet faktisk =) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Da kjører jeg på å lager meg gear:) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Som tank kjører jeg IT- D&D-PS- SC og rune strike så ofte jeg kan, og selvsagt Unholy Blight. Noe jeg skulle forandret for å øke threat? Endret 26. mars 2009 av Dernel Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Som tank kjører jeg IT- D&D-PS- SC og rune strike så ofte jeg kan, og selvsagt Unholy Blight. Noe jeg skulle forandret for å øke threat? På multitargets kan du legge in Pestilence og Blood Boil også. Min rotation som tank er for tiden: IT>PS>D&D>Pestilence>Blood Boil>Unholy Blight. Mister aldri aggro. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Splasha ut 2000G på Titansteel destroyer og Spiked Titansteel Helmet igår/dag..Skikkelig asterix-hjelm det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå