Svampebob Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 gikk blood med den self healing greien nesten ingen downtime ;D Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Lagde meg en ny blood/frost dps build i dag fordi jeg var så lei av unholy. Specca http://www.wowhead.com/?talent=jfVMVh0IsbRtzAoGMx0hx og fy som single target damage er mye høyere. 3k crits for hver icy touch, nesten hver eneste en criter pga killing machine, spamme oblirate uten å miste dots, masse AP med procs. Rett og slett dritmye damage. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Annihilation uten epidemic er ikke helt optimalt. Diseases vil tikke ut før din rotasjon er ferdig. Vil anbefale deg å gå over til gode gamle 51\13\7 speccet... Edit: Og riktig rotasjon er veldig viktig. Edit2: Jeg anbefaler og 2\3 bloodworms over blood aura. Di 4% til party utgjør egentlig allt for lite til å gjøre noen forskjell, men bloodvorms healer deg for relativt mye. Endret 5. mars 2009 av eXa Lenke til kommentar
perza Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Annihilation uten epidemic er ikke helt optimalt. Diseases vil tikke ut før din rotasjon er ferdig. Vil anbefale deg å gå over til gode gamle 51\13\7 speccet... Edit: Og riktig rotasjon er veldig viktig. Edit2: Jeg anbefaler og 2\3 bloodworms over blood aura. Di 4% til party utgjør egentlig allt for lite til å gjøre noen forskjell, men bloodvorms healer deg for relativt mye. Litt uenig her når du sier at annhilation uten epiedemic ikke er helt optimalt. Kjører et 0/32/39 spec med annhilation uten epedemic og set fungerer til de grader med blood presence. Rotasjon : plauge>icy>howling blast>blood strike>blood strike> Death coil > death coil > oblit. Begynner så på nytt. gjør ca 3.5k single target dps med den rotasjonen. Aoe : icy>pestlence>Howling>blood boil x2 >howling> howling. har vært oppe i 6k dps når det pulles +4 mobs, og dessuten med 3.1 blir det lengere diseases + at Dw dør ut sammen med diseaseless blod Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Du er da heller ikke blood. Som blood trenger du epidemic. Syns ikke noe om verken DW DKs eller diseasless blood, så at det dør ut gjør meg ingenting. Endret 13. mars 2009 av eXa Lenke til kommentar
perza Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Løsningen: Unholy precence, for de skikkelige intese rotasjonene når man kan bruke 3 talent points på noe bedre Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Nei unholy precense er crap Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Bullshit, DW dk's dør ikke ut selv om Blizzard dreit på leggen for alle som har samla gear til det. Eneste er at det blir litt andre rotasjoner for oss nå, og kansje et dps drop på ca 200-300, noe som vi tar igjen ettersom DW scaler sinnsykt bra med gear. DK i guilden min gjør 3,4k single target DPS på PTR med 0/51/20 specc. Men jeg skal kjøre DW og Unholy neste patch, slik at jeg alltid har den beste dps speccen, depending on boss og gear. Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) 3,4K er vel ikke all verden. DK CL i guilden min gjør vel over 4k lett som UH. Har også en DW DK som ligger rundt 3.6k eller noe hvis jeg husker riktig. Vil si at UH er den beste DPS builden uten tvil (jeg gjorde 2.7k på Grob i 10man i DETTE gearet + specc) (Er egentlig tank, ville bare teste DPS siden jeg ikke hadde vært DPS siden jeg ble 80... Hadde bare kjørt igjennom rotationen 10 ganger på en dummy før jeg ble summona til Patch, som jeg lå på 3k på). Endret 15. mars 2009 av GamleErik1992 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Altså, 3,4k i på single target dps(boss dummy) er ganske mye. Og han har ikke så jævla bra gear heller iforhold til ganske mange andre DK's, han har ikke optimal hit rating, noe som blir ganske mange hundre på dps'en etterhvert o.l UH er den beste dps builden for folk som ikke har gear/ikke gidder å tenke så veldig, men kan man spille + har gear til det, er akkurat NÅ DW the way to go. Men etter patchen tviler jeg på det, skal teste selv hva jeg får best dps med. Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Nja, han er vel kanskje den nest mest skilla karen i guilden vil jeg si, DW DKen får hjelp fra faren sin for å si det sånn. Han har insane gear, og DPSen hans droppet når han testet DW (med iLvl 213 weps). Vet ikke om jeg kan støtte det med at hvis man ikke har gear/ikke tenker er UH den beste builden, for han er temmelig drøy på alle charsa han har, og han har bra gear... Og er overrasket over hvor rævv dummy faktisk er å DPSe på, ettersom jeg bare klarte 2k på dummy (ja, jeg sto bak den), mens jeg klarte 3k på Patch, så regner med at DPSen hans kommer til å stige i raids. Han er vel nr. 2 på DPS meters (etter en hunter som kan putte 1.7k dps på sin shaman i lvl 73 ). Kan vel teste DW når jeg får meg game-time igjen (har ikke tid til å raide lenger så jeg ba om demote for noen dager siden), men kommer nok bare til å få bedre DPS på trash. Litt trøtt, så sikkert mye rot her Vil i bunn og grunn bare si at jeg mener UH er det beste akkurat nå, og tror ikke det kommer til å endre seg. Og ville det ikke vært bedre å putte ett point i Unholy Blight istedet for det siste pointet i frost? Har ikke sjekket PTR notes godt nok, men er UB blitt nerfet? Endret 15. mars 2009 av GamleErik1992 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Gøtt, da ble man 75 og fikk sin De-Raged Waraxe Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Noe nytt tanking-våpen jeg burde prøve å skaffe meg nå? går rundt med http://www.wowhead.com/?item=43409 atm. Hadde vært fint med en oppgradering ^^ Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Du burde ikke ha tankevåpen i det hele tatt. DK er lagd for å tanke i dps våpen. Er der mye av agroen vår kommer fra. Dessuten tåler vi nok uten tankevåpen =) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jaok, spørs om jeg får prøve og få tak i øksa i HOL Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Kanskje et rart spørsmål, men er det vits med Spellpower på DK eller stacker spell greiene med andre saker? Va en for lenge siden at Spellpower ikke funker på DK Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Spellpower gear er 0 vits, du bruker ikke "spells" som en mage til å gi damage, men skills som gir ekstra skade/diseases med håndvåpenet. Endret 17. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Spellpower kommer fra attack power. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Tror jammen jeg skal ta min alt DK til 80 jeg:) Klassen er nesten like gøy å spille som warrior (som er min main) og dem ser ganske kule ut. I tillegg så kan jo warrioren min lage en fin rustning til DK'en når han nærmer seg 80:) Sverd og tabard blir kjøpt fra ebon blade gutta:) Epic flygemount er ikke aktuelt tror jeg, men jeg kommer til å gå for vanlig selvsagt. Vet ikek helt om jeg har lyst på den utrolig stygge skjelettfuglen heller men men vi får se.. Nå er han lvl 68 (halveis til 69) og jeg reiste til howling fjord med en gang jeg dinga 68. Prøvde å joine en UK gruppe, men når jeg kom inn i gruppen som sistemann (kanskje pga looking for group tingen) så ble jeg spurt om spec..jeg sa blood...da var det kick hehe...Dem andre var 69-72. Jeg tror ikke jeg orker det reputationkjøret jeg har holdt på med på min warrior. Dk'en får klare seg med crafted items og det som måtte droppe i instanser osv. Selvsagt utenom ebon blade sverd på revered da. DET mååå jeg ha på ham. Men er det muligens best å specce noe annet enn blood om jeg vil ha mulighet for å komme med i 5-mans grupper? Jeg kan jo crafte meg 2 sett med platerustning til ham:) Ett sett for dps og ett for tanking:) For det er vel slik at man bør prøve å cappe def rating selv om man tanker som DK sant? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 OG:) Jeg tror jeg har endelig funnet min rotasjon:) IT - PS - HS - HS - OB (eller DS om jeg trenger heal) - så gjerne en DC eller 2 Så begynner jeg den på nytt:) Er det flere fiender prøver jeg ; IT - PS - Pestilence (for å spre disease til dem andre mobsa) - HS -HS - OB eller DS. Muligens starter jeg det hele med death and decay da... Tror dette skal være noenlunde lett å gjennomføre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå