John Keats Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Har egentlig ingenting å si med rotasjon når du levler. Ting burde gå ned såpass fort at rotasjonen ikke er veldig avgjørende, klarer skjeldent bruke opp alle runene før man går på neste Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 nei jeg tenker mest på når jeg kjører instanser. Folk følger med på dps'en.....og det er flaut å ligge sist...og ihvertfall når en DK 2 level under meg slår meg på dps... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jah, har stort sett 1 rune igjen når jeg downer en vanlig mob. De går ned kjapt uansett hvilken level man er. Lurer på hva slags 2H Axe jeg skal gå for når jeg runder 80 ikveld. Kan ikke labbe rundt med lvl 71 frozen axe da, liksom. Endret 26. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Sverdet fra ebon blade er en fin start =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Hadde ikke det agility og ingenting str+stam? mener jeg sjekka det for et par dager siden. Husker ikke navnet i farta. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Frozen axe er beste våpnet helt til 75. da kan du ta arena tingen i zul'drak for en fin oppgradering. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Kjøpte meg http://www.wowhead.com/?item=37461 i 70. Er 76 nå og bruker den enda, men har ikke gjort Amphiteather og Anguish enda Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hadde ikke det agility og ingenting str+stam? mener jeg sjekka det for et par dager siden. Husker ikke navnet i farta. Den er helt kurant som dps våpen. Hvis du ikke har noe imot å kjøpe våpen på AH bør du ta en titt på Titansteel Destroyer. Koster vel ikke mer enn 1500g for tiden heller. Endret 26. februar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Er så pes å finne folk som gidder å kjøre Amphitheater of Anguish. Trenger mere enn 1 extra kar + en healer. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 som prot pala soloet jeg første bossen i apmhi. Med en healer og 1 dps til så er det lett å ta hele greia Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hvorfor ikke kjøre dual wield(selfølgelig må speccen forandres da). Hvis du trenger en ny 2H så er vel den du får ved Argent Crusade Revered bedre en den fra Ebon Blade. Jeg har de 2 sverdene du kan kjøpe ved honored Wyrmrest. Gjorde 1900 dps i COT Normal i går, gjorde 45% av skaden til gruppa. Enda har jeg 3 grønne items og resten blå. Like før jeg er revered Med Ebon Blade og da blir det de sverda jeg kan kjøpe der. Forresten er det noen som vet hvilken Meta gem som er best for en DK pve dps? Endret 27. februar 2009 av Wowaddict Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Skal du kjøpe 2h'er så er titansteel destroyer det beste du kan få før evt kel'thuzad i naxx 10. Etter dette må du i naxx 25. Har du ikke råd så får du ta den fra argent crusade. Beste meta gem: http://www.wowhead.com/?item=41285 Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 fikk allefall Death`s Bite i boks for to dager siden glad liten DK her nå o yes.. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Ja,da blir neste skritt å skaffe betrayer selv skulle jeg gjerne fått oppgradert min titansteel..men er så "meh" å raide Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 fikk allefall Death`s Bite i boks for to dager siden glad liten DK her nå o yes.. Fikk meg også en sånn på mandag, omsider. \o/ Nå lurer jeg imidlertid på om jeg skal fortsette som Frost, eller innrette meg etter 3.1 sine Unholy buffs og forsøke å tanke som Unholy. Ikke tilfeldigvis noen som har et godt mål på total avoidance for at Bone Shield (med glyph) skal vare akseptabelt lenge? 40%? 50%? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 fikk allefall Death`s Bite i boks for to dager siden glad liten DK her nå o yes.. Fikk meg også en sånn på mandag, omsider. \o/ Nå lurer jeg imidlertid på om jeg skal fortsette som Frost, eller innrette meg etter 3.1 sine Unholy buffs og forsøke å tanke som Unholy. Ikke tilfeldigvis noen som har et godt mål på total avoidance for at Bone Shield (med glyph) skal vare akseptabelt lenge? 40%? 50%? ja venter på 3.1 så kan vi ha to specs så det løser vel mange problemer vil jeg tro Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Er nå 78 på min DK og har tenkt og prøve meg som tank på 80, har så vidt begynt å samle noe gear. Hvilke stats skal jeg ha mest av, defense cap? avoidance cap? Hvilke angrep skal jeg bruke? Akkurat nå bruker jeg kun Death and Decay og Heart Strike, + Dark command når det trengs. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 540 defense, deretter stacker du stamina og avoidance. Prioritér Dodge over Parry der du kan, siden parry treffer en vegg av diminishing returns langt tidligere. Hvilke angrep du bruker avhenger jo av hvilken spec du er - siden du nevner Heart Strike, regner jeg med du er Blood. Jeg ville ha satset på Frost om du var en forholdsvis fersk tank, men det viktigste er at du plukker opp 5/5/5-grunnlinjen - altså Blade Barrier, Toughness og Anticipation. Det er mye mitigation og avoidance der. Så lenge du har de, og plukker opp de andre relevante tank-talentene i det treet du så velger, går det stort sett greit. Rotasjonen bør inneholde DnD, ja, men også diseases (IT/PS) på første target og Pestilence derfra. Så kvitter du deg med offspec runes og følger opp med de angrepene du får eller forbedrer via talenter. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 noen som vet om en god lvl spec? har akkurat begynt igjen med wow og tenkte å lvl en dk Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Først bestemmer du deg for hva som ser morsomst ut av blood, frost og unholy. Så setter du poengene der du får mest bang for the buck.. Er ikke vanskeligere. (men.. vil anbefale blood eller unholy over frost) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå