Lapp1 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Etter hva jeg har sett er det unholy dks som gjør mest dps i raids. Men nå spiller jeg ikke dk heller. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 det har jeg og merket, men tenkte på om det er et blood spec som er hvert å ha? for jeg liker egentlig blood bedre en unholy.. bga man har litt selv healing og høye crit som er artigt å se på Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 dk/pala vs pala/lock. Hvordan skal man slå disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 dk/pala vs pala/lock. Hvordan skal man slå disse? Spørs litt på lock spec. Nå går jeg ut ifra at pala er holy selvsagt. Uansett, Du og din pala gjør kort prosess på warlock pet, Death grip, holy shock fra din pala samt at du moser det ned. Bare prøv å få en av dem ut av los, slik at den andre ikke kan feare / heale, må bare se ann situasjonen litt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Jaja da var DK'en 80 : ) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Et lurt frostspecc jeg kan ha når jeg levler, har lyst til å tanke i instancer samtidig som jeg faktisk kan gjøre damage mot mobs når jeg levler Endret 22. februar 2009 av Dernel Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Et lurt frostspecc jeg kan ha når jeg levler, har lyst til å tanke i instancer samtidig som jeg faktisk kan gjøre damage mot mobs når jeg levler Nedetiden med frost spec er større enn ved blood og unholy og dps er ikke like bra etter det jeg har hørt. Derfor er det best å specce enten blood eller unholy imo. Husk å ta med Runetap, veldig viktig. Funker fint å tanke instancer med blood eller unholy. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jaok, har prøvd og tanke som blood, men gikk veldig fort ned, men skal specce litt annerledes enn sist tror jeg. EDIT: http://www.wowhead.com/?talent=jf0GqIcIsf0tzAZZf0Mhb Den funker vel? Endret 22. februar 2009 av Dernel Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Jaok, har prøvd og tanke som blood, men gikk veldig fort ned, men skal specce litt annerledes enn sist tror jeg.EDIT: http://www.wowhead.com/?talent=jf0GqIcIsf0tzAZZf0Mhb Den funker vel? Ta bort Vendetta, blood worms, Scent of blood og putt det i Bladed Armor, Dancing Rune Weapon og Blood Aura. Ta bort Necrosist (ganske unødvendig) og putt det i Epidemic. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Dersom målet er å tanke, burde du jo absolutt ha Blade Barrier. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis han går helt for tanking ja, da er jeg helt enig. Burde ta ut Unholy Command og Ravenous dead og bytte det ut med Blade Barrier. Glemte at han skulle tanke Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Dancing rune weapon føler jeg er ganske ubrukelig med midnre jeg puller mange mobs, noe jeg skjelden gjør. Vendetta er jo da fin OM man puller mange mobs, tenkte egentlig ikek over det før nå Det for bli sånn til jeg er 80 ^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Dancing Rune Weapon er fin når du skal solo group quests. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Men absolutt unødvenig i level 80 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Men likevel bedre enn et par av de andre talentene han har valgt til både tanking og dps/leveling. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tanker som Unholy selv. Da med dette her buildet. Funker kjempebra for å holde aggro på mange mobs, men blir kanskje litt kjedelig å levle uten perm-ghoul. http://eu.wowarmory.com/character-talents....n=Moren%c3%adth Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har en DK på nå level 63. Og jeg skal ha ham til 68. For da får jeg innpass til northrend og end game alchemy. DK'en skal i utgangspunktet kun være potionmaker for min main (fordi jeg nekter av prinsipp å bruke en eneste gull på sinnsykt overpriste heal pots) Men for å komme med til 68 så er det vel egentlig best å specce tank...slik at grupper vil ha meg med i instanser osv:9 Noen som har en guide som forteller hvor man skal putte talentene opp til 68? Og hva skills som er bra for tanking etc?..jeg tanket med noenlunde hell i hellfire ramp her forleden, men jeg har jo ikke peil på hva som holder aggro egentlig....annet enn at jeg var i frostmode eller hva det nå heter...for der står det noe om økt threat... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg gikk Unholy for Outland og tok hele skiten på en dag ved questing. Bare gjorde achievements for quests complete i hver zone ( Hellfire -> Zangarmarsh -> Nagrand ) så var jeg 68. Endret 23. februar 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hva trenger jeg av gear eller enchants for å komme over 1800+ DPS så jeg får være med guildet i Naxxramas? De sa det er minimum 1800 DPS for dps-dk'r. Jeg ligger nå mellom 1200-1400. Er unholy. Mulig jeg får over 1800 når jeg buffes opp av gruppa, men kjekt å være rundt der FØR jeg joiner også syns jeg. Kan se karakteren min her (79, freelancers, kul tiras) http://eu.wowarmory.com/search.xml?searchQ...;searchType=all Endret 23. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå