Fingolfin_ Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Nice, men et par spm...hvorfor er ikke deathchill tatt med? Og burde man ikke ha en del hit rating som DW? bommer man ikke en del mener jeg... Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 nei, si det, de har vel funnet ut at denne er bedre ved hjelp av spread sheets og annen testing. Kan jo fjerne en fra merciless combat og sette i deathchills? Jo, rundt 500 hit rating er ditt mål Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hmm. Jeg er som regel ganske høyt på dmg meters, som feks i OS idag, toppa både i 10 å 25 man, mot DW DK's som var mye bedre geara enn meg. Men jeg merka noe når jeg va i Strat timed, jeg lå på ca 2k dps igjenom hele fighten? Er dette pga instancen er såpass AoE basert at jeg ikke får tatt så mye dmg før de andre i gruppa (Pala, hunter, mage) dreper resten av mobsa? Eller delte jeg såpass dårlig dmg i det runnet? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvilken specc er anbefalt for leveleing? Tenkte jeg skulle starte en i dag.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Folket splittes mellom blood og unholy. Sjekk speccene på wowwiki.com, der er egne levelling-specs, pvp-specs osv. Med blood får du haugevis av auto-healing fra talents, med unholy får du høyere DPS og flere AOE-skills. Jeg syns blood var kjedelig i starten, det var som å ha en healer som spamheala meg hele tiden mens jeg slåss, så jeg bytta til Unholy. Endret 29. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 jeg syntes blood var best til levling siden det er så mye regen på den og den gjør nice dps også siden det er mye singletarget mens man levler, kjører unholy som dps i instance, mye AoE på unholy og ganske god survival så man kan offtanke litt når det trengs Lenke til kommentar
tmg Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg levler min DK med blood, lett valg synes jeg da blood lar deg soloe ALT av grp-quests, mens Unholy dreper kanskje bittelitt fortere. Har respecca fram og tilbake flere ganger for å teste og så vidt jeg kunne se var det minimal forskjell på hvor fort mobs dør, men blood lar deg slippe å finne fler til evt. 5-man quests Endret 29. januar 2009 av tmg Lenke til kommentar
Dext Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Var både blood og litt unholy i de senere dager før 3.0.8 og må si at unholy var etter min mening mye bedre til å holde seg i livet, og å drepe både single - og multitarget situasjoner. Men er litt mer stress å holde seg i livet etter patchen som unholy, har dog ikke fått prøvd ut blood postpatch så kan ikke si så mye om åssen det har utvikla seg på den fronten. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Ser at man starter med en del First Aid skill som DK, men hvordan er det med andre professions? Må man lvl`e fra lvl 1? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg soloer også alle group-quests med Unholy-spec. Meg og ghoul er uatskillige Tar gjerne elite-mobber med 45000hp alene på lvl 72. Men når det blir 60-130k hp sliter man. Men greide å DPS'e ned en 74 elite som hadde 113k hitpoints igår, selv var jeg 73 og hadde 13000 hp. Slapp å drepe ham, han ga seg ved 20% health, da. Trodde egentlig aldri det skulle gå bra, men det kom ingen andre forbi så jeg bare prøvde. Hadde 9000hp left når jeg var ferdig, så..death strike ftw (healer masse når man treffer). Har ikke sjans på Alystros eller Sarathstra.. Endret 30. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Roll paladin, så har du det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Ser at man starter med en del First Aid skill som DK, men hvordan er det med andre professions? Må man lvl`e fra lvl 1? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Den er kjip, men det må nok være slik, siden du får masse ore og skins på lavere levels som du selger på AH. Hvis alle DK'r skulle starte på 270 i alle professions, ville vel markedet tørke helt ut på lavere lvl skins og herbs og slikt som folk trenger når de lvl crafting profs. Tjener jo også en haug gold på å selge alt man farmer på AH mens man leveler. Endret 30. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Levla mining nettopp, 2 dager og jeg er nå på ca 415. Trikset for å få dette til å gå fortest mulig, er å smelte hver gang du potensielt kan starte å mine en ny ore. Smelter du da fra oransje til grønn, så er det utrolig hvor mange veins du slipper å mine. Kan også nevne at min ferd fra 1-400 ga ca 1500g fortjeneste. Gold, truesilver og thorium ga den største profitten. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Lette litt rundt i tråden her, men fant liksom ikke noe Blood specc. Noen som kunne være snille? Lvl 74 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Lette litt rundt i tråden her, men fant liksom ikke noe Blood specc. Noen som kunne være snille? Lvl 74 51/0/14 -ish. Det er endel talenter i Blood som går på smak og behag, men med dette skal du kunne yte godt. Du fyller selvsagt resten i Unholy. Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 jaja.. I det siste har jeg tanka med dk'en min, siden det var manko på tanks i guilden. Jeg kjørte dw 32/39 unholy/frost, tror det var den speccen. Vært tank såpass lenge nå, husker ikke. Men det jeg egentlig lurte var, åssen tror du dps'en blir siden de skal bytte plass mellom unholy blight og gargoyl i talent treet? Forelska meg i denne speccen, siden jeg var en gammel enhance shaman. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Tror den blir endel lavere i bossfights. Men vil øke på trash. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Noen som har erfaringer med denne, shadowfrost 0/20/51: http://eu.wowarmory.com/character-talents....t&n=Naleena Først og fremst til pvp, men lurer også på hvordan den er til pve. Hvor mye dps kan jeg regne med å få ut fra den her? Nå ligger jeg på ca 3k dps i 25 man, ja kan få mye mer, men har mange pvp-talenter. Endret 13. februar 2009 av FOOrK Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Hei^^ jeg har en DK lv.80 (begynner å bli ganske greit gearet) har for tiden brukt blood spec, men har som regel ligget ganske så høyt på dps meteret:) men lurer nå på, for vill jo yte det beste jeg kan i raid som dps, hva folket mener er den beste specen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå