Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 "dk" osv. burde være bannet ifra navneboksen for ALLTID! I likhet med banneord. Agreed Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Det er jo det som er vitsen med å kalle seg Dkdk/Deathknight osv.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Gidd ikke lese 1000 sider.. Hva er DPS og hva er hva treet på DK? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Alt er alt, det kommer bare an på din spillestil. Alt kan tankes med, alt kan dps. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 blood er vell ganske bra til dps vertfall, kommer til og gå for det her Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Er det sånn at gud og hvermann og fanden og hans oldemor skal rerolle Death Knight nå? Eller blir det mest for å teste før man hopper tilbake på den trauste level 70-gubben og seiler avgårde mot isødet? Jeg er i grunn litt lei av paladinen min, så jeg har i grunn tenkt til å satse på en ny Death Knight main. Kan heller levle paladinen senere, og ha ham i bakhånd som nød-healer. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Blir nokk et lass med DK fremover, men sikkert mer skjeldent å se noen på lvl80 Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Er nok mange som vil teste DK's, i alle fall de som ikke har testet dem i beta, og som ikke har noe superstress med å bli 80 først av alle. Mange raidguilds vil nok også booste opp noen DK's for å ha det i troppen så fort som mulig. Har du et kult navn på lur kan det jo være lurt å reservere det også. Blir nok rift om variantene med "dk" og "arthas" i dem (Fartass er kanskje best hittil) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Gidd ikke lese 1000 sider.. Hva er DPS og hva er hva treet på DK? 1000 sider var vel litt drøyt å påstå om en 4 siders lang tråd, menmen.. Men hvis man tar en titt på presences som Death Knights har, så ser man dette: - Blood Presence: 15% dmg og 2% av dmg som heal. - Frost Presence: 10% health, 60% armor contribution, 5% mindre spelldmg taken. Increases threat. - Unholy Presence: 15% haste og 15% run speed, samt -0.5sec på GCD. Blood ser PvE/Solo orientert ut, Frost ser tankorientert ut, mens Unholy ser ut som PvP/PvE. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Sukk, snart blir det vel umulig å finn druids, shamans, rogue etc etc. Men death knights blir det overflod av. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) endelig kvitt time på time for å lete etter tanks da edit: tror også folk kommer til å lvle main sin først for å så mekke DK Endret 12. november 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Hadde i grunn bestemt meg for å levle druiden, men det ligger an til at det blir Death Knight på meg også, som ny main. Regner med interessen for dem dabber av etter noen uker hos de fleste rerollers likevel. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Kommer nok aldri til å lvle en DK lengre enn at jeg får gjort den prequesten, skal vist være ganske kul ifølge en kompis av meg. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Kommer til å lage en DK og levle den til 60. Så får jeg se om jeg har lyst til å fortsette på den Men vil ha roguen min til 80 +at jeg har en warr på 59 og en mage på 68 som også hadde vært gøy å levle opp. Vanskelig dette Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Blir nok rift om variantene med "dk" og "arthas" i dem Er bare lamere og unger som velger slike navn. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Blir nok rift om variantene med "dk" og "arthas" i dem Er bare lamere og unger som velger slike navn. Heldigvis tillater reglesettet til serverne jeg spiller på meg å rapportere dem. Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Tja. Blir det egentlig så mange? Får inntrykket av at alle skal levle opp en, men går tilbake til main etter en stund. Vi får se, er litt fristet til å fyke opp en. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 På Arathor er det slik at man ikke ønsker DK i en gruppe , det er som paladin for horde i 2005. Siden 99% vil være danske galinger som bare hadde blues i TBC som synnes det er helt rått med gratis lvl 55 OMG FReeLVL55OMG!PaWN Og veldig få T6 spillere som legger mainen på is og starter en ny klasse. Konklusjon en DK spiller er sansynligvis er dårlig spiller generellt. Iallefall ut fra et teoretisk synspunkt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg ser for meg at DK er en ... La oss kalle det en "begynner-vennlig" klasse. Jeg regner med å få konkurranse fra bøttevis med andre Death Knights, men da gjelder det jo bare å vise at man er mer kompetent enn eventuelle danske galninger som bare hadde blues i TBC. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) På Arathor er det slik at man ikke ønsker DK i en gruppe , det er som paladin for horde i 2005. Siden 99% vil være danske galinger som bare hadde blues i TBC som synnes det er helt rått med gratis lvl 55 OMG FReeLVL55OMG!PaWN Og veldig få T6 spillere som legger mainen på is og starter en ny klasse. Konklusjon en DK spiller er sansynligvis er dårlig spiller generellt. Iallefall ut fra et teoretisk synspunkt. Eeeelller bare folk som vil prøve noe nytt? Typisk "elitister"... EDIT: Corrected Endret 13. november 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå