FOOrK Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 glyph of bone shield, men ikke talent for det? hehe dw er nok fortsatt best dps output, selv etter patch Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe skal være et poeng der også da vettu =p Lenke til kommentar
fve004 Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.wowhead.com/?talent=jfVMVZZfMhIbfkxcR0ssut Hva synes dere om denne builden til pvp? Jeg har en 69 dk som eier i bg og den knuser i pve aswell;) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Ville satset på noe lignende dette: http://www.wowhead.com/?talent=jfmMqc00oZZfMGhzfoReqofou Unholy Blight er vel rimelig ubrukelig til pvp. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 noen som kan anbefale meg talents til death knighten min? Er frost for øyeblikket, men mulig det finnes bedre aalternativ? Quester for det meste så det optimale for questing hadde vert fint:) Og hvilket proffesions bør jeg lære meg? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 maxdps.com har nå lagt til death knights! Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Ville satset på noe lignende dette:http://www.wowhead.com/?talent=jfmMqc00oZZfMGhzfoReqofou Unholy Blight er vel rimelig ubrukelig til pvp. http://www.wowhead.com/?talent=jfmMqc00oZZfMGhzfoReqofou Endret 24. januar 2009 av larsingedude Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Frister litt å prøve dual wield spec, og da er det vel frost som gjelder. Er dette noe å anbefale? dual wield kontra unholy 2handed? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Har specca dualwield nå. 32/39 frost unholy. Det er sykt bra dps faktisk. Gikk opp mange hundre dps fra 2hander =) Burde prøves Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 glyph of bone shield, men ikke talent for det? hehe dw er nok fortsatt best dps output, selv etter patch nja deep unholy er nok bedre dps output hvis du kan spille ordentlig Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Har specca dualwield nå. 32/39 frost unholy. Det er sykt bra dps faktisk. Gikk opp mange hundre dps fra 2hander =) Burde prøves Jeg har søkt litt rundt, og alle sier at dk er best med 2h, og at Dual Wield er krevende og ikke bra nok. Wut? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) For ren PvE DPS er DW best - Howling Blast/Crypt Fever er en populær variant. Godt mulig det krever litt flere aktive hjerneceller enn 2h, men så er heller ikke Death Knight en videre kompleks klasse. Om du ikke fyller en DPS-rolle i raid, ser jeg ikke helt vitsen med å satse på DW, dog. Endret 25. januar 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er ikke level 80 enda, så jeg tenker mest på leveling. Og jeg er for det meste DPS i instancer, noen ganger tanker jeg men det er ikke noe "must". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg ville ikke ha giddet å dille med en DW-setup om du fremdeles levler. DW innebærer en ensretting hvor du maksimerer DPS i bytte mot å forbigå mer eller mindre alt som ikke direkte øker DPS, men som fremdeles ville vært nyttige i en hel del andre sammenhenger. Med andre ord, ikke noe særlig for verken leveling, PvP eller tanking. Endret 25. januar 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Da fortsetter jeg med unholy og 2 hander. Lenke til kommentar
dozer300 Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Heisan. Er helt ny som Death Kngiht, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal spille det. Er nå lvl 60 med pure blood spec. Men lurer litt mere hybrid som dette: http://www.wowhead.com/?talent=jfVMqI00oZZfM0Ixfk00o Hvis noen kommer over en grei nybegynner DK guide tar jeg gjerne i mot. Endret 25. januar 2009 av dozer300 Lenke til kommentar
cLoNsouL Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Okey, nu må jeg faktisk kom med et litt nybegynner spørsmål angående DK. Jeg har spillet min DK opp til lvl 62 nu og har jo selvfølgelig lakt merke til at han healer seg selv mens jeg slåsser... Problemet er bare at jeg skjønner ikke hvordan Veit det er mange som leser dette nå og gjør slikt Men det står liksom ikke beskrevet på noen av atack knappene at han healer seg med det i bruk... er Unholy spec... Noen som kan kom med et greit og enkelt svar så jeg kan føle meg skikkelig dum Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Death Strike healer deg dersom du har diseases på target (og det står da vitterlig i tooltip-saken), og Blood Presence (hvis du bruker den) betyr at du alltid heales for 4% av all skade du påfører. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Du er i blood presence, 2/4% av damage done blir healet på deg, godt måte å ikke skaffe downtime. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Hvordan er blood som pvp spec no? Tenker på noe i 51/x/x duren. Hørte at DRW var buffet, er det nok til å gi samme burst som det gargoyle gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå