FOOrK Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 fread: 295 fingolfin: For 2h, så ligger 16/0/55 et lite hode foran de du nevnte. Mens DW troner.. Lenke til kommentar
Fingolfin_ Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Har hørt det at Unholy skal være bra, men jeg kan ikke helt skjønne hvordan? Går ikke det mer på diseases og sånn? og må man ikke ha veldig bra gear for å bruke DW? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 diseases, scourge strike, gargoyle og unholy blight.. Tror DW vs f.eks unholy ligger ganske jevn på DPS. Men etterhvert som du får bra gear, så skal DW scale bedre og gjør dermed mer DPS. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) En av de viktigste DPS-grunnene for Unholy må jo være permanent ghoul. Han gjør saftig med damage. Pluss gargoyle som står og nuker fra avstand i 1 minutt med 500-1000dmg per hit. Den har 3 minutter cooldown. Også har man jo forsterkninger av diseases, som nevnt. Jeg er bare lvl 65 og syns DK'n er hinsides overpowered nå. Men det gjør det jo veldig kjapt å levele seg gjennom Outlands, heldigvis. Endret 13. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Hadde en 4k crit i naxx 10 man med gargoyle i går. Ble litt overraska da. Spesielt med tanke på at jeg ikke har noe super gear. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Hvordan bør jeg specce DK'en min? Skal vel for det meste tanke tenker jeg.. Men hva er best, sån generelt? Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 frost er vell det beste for tanking med tanke på talent's (increase armor, parry , dodge etc) har ikke et talent tree akurat nå men du kan prøve google finnes mye forsjellige talent's for spanking til Dk's Lenke til kommentar
Fingolfin_ Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Det er det jeg ikke helt skjønner, jeg criter jo på 4-5 k (frost) i et sett, men havner fortsatt langt ned på dps meteret i HC... de i gruppa må vel ha fucka gear da Endret 15. januar 2009 av Fingolfin_ Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Å toppe dps i heroics (som frost) kan oppsummeres med 2 ord: Howling Blast Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Åsen duger DK som tank sammenlignet med warrior-druid-paladin, om de er ganske likt gearet tenker jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan bør jeg specce DK'en min?Skal vel for det meste tanke tenker jeg.. Men hva er best, sån generelt? Du bør iallefall ha 5/5/5, og til 51-talentet i enten frost eller unholy. Personlig var jeg ikke overstadig imponert over DK som tank. Levlet paladinen min til 80 etter DK-en og selv om block bare er mitigation, føler jeg at det har utrolig mye å si for mengde skade tatt. Det var også mye lettere å geare opp som paladin, akkurat nå svømmer jeg i defense og kan fint bytte ut en del gear/gems for å få mer stamina. Som DK har man en grønn 2h med defense, og det er alt. Da blir alternativet å gå dw (og fokusere mer på hit/expertise for å unngå å bli parrygibbet) med 2x tankevåpen, og når du så har gått gjennom 5-mann normal + heroics og fått nok defense, kan du bruke 2h igjen. Utrolig tungvint. Men, for all del, DK som tank er jo nesten som å være dps, så det er jo artig. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Hmmm.. Er 59 og Unholy specca nå. Skal prøve en instance, og tanke så får vi se.. Er ikke sikkert jeg vil tanke så mye Men hvor lenge skal jeg beholde DK gearet jeg får av startquestene? Får jo quest rewards i Hellfire, men det er ikke så veldig brukbart sammenliknet med det jeg har, pluss at det jeg har ser mye tøffere ut Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Du venter til du får noe som er bedre statmessig. Du kommer til å bytte det ut til slutt, og du ser ut som alle andre DK-er helt i starten. Like greit å bite i det sure eplet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Har ikke fått særlig mye bra gear i outlands hittil, er 65 og i terokkar forest. Har vel bare byttet ut chest og hands tror jeg. Og da kun fordi de hadde bedre stats. Lurer på når man får en bra øks.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Psilo, blizz uttalte seg nylig om våpen som DK-tank, de fjernet BS våpna igjen fordi det var meningen at DK skal tanke med dps-2hander. Skjønnte ikke helt tankegangen bak det, men det de vil hvertfall (de skulle adde ny runeshit til våpen som var tankeorientert også hvis jeg husker rett) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 takk for svar, psilocybe, men har du noe tips til ett tank spec man klarer å holde agroo med? er for øyeblikket 20/0/51 og duger greit. foresten veldig dumt att blizzard åpner for muligheter til å lage dks på alle servere om du har en 55+ char. er liksom fult nok av death knights alerede:P Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Den nye runen hjelper, absolutt, men så mister du også 4% parry ved å velge den. Hadde likt å se et eller annet +defense-talent ala det warrior/pala hadde før. Ang. aggro er det ikke så mye mer å gjøre enn å være i frost presence og hive ut d&d, så pestilence og blood boil. Har aldri hatt problemer med aggro som DK. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Men så får du både dodge, parry og miss fra defense. Så tapet er ikke så stort som 4%. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Så er det faktisk 25 defense du får da pluss 2% total hp! Ikke defense rating, men defense. Det er ganske heavy altså... Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jepp, dette vil utgjøre 1% mer parry, miss, dodge. Så du mister egentlig kun 1% i mitigation, men får 2% mer hp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå