Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de viktigste DPS-grunnene for Unholy må jo være permanent ghoul. Han gjør saftig med damage. Pluss gargoyle som står og nuker fra avstand i 1 minutt med 500-1000dmg per hit. Den har 3 minutter cooldown. Også har man jo forsterkninger av diseases, som nevnt.

Jeg er bare lvl 65 og syns DK'n er hinsides overpowered nå. Men det gjør det jo veldig kjapt å levele seg gjennom Outlands, heldigvis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvordan bør jeg specce DK'en min?

Skal vel for det meste tanke tenker jeg.. Men hva er best, sån generelt?

Du bør iallefall ha 5/5/5, og til 51-talentet i enten frost eller unholy.

Personlig var jeg ikke overstadig imponert over DK som tank. Levlet paladinen min til 80 etter DK-en og selv om block bare er mitigation, føler jeg at det har utrolig mye å si for mengde skade tatt. Det var også mye lettere å geare opp som paladin, akkurat nå svømmer jeg i defense og kan fint bytte ut en del gear/gems for å få mer stamina. Som DK har man en grønn 2h med defense, og det er alt. Da blir alternativet å gå dw (og fokusere mer på hit/expertise for å unngå å bli parrygibbet) med 2x tankevåpen, og når du så har gått gjennom 5-mann normal + heroics og fått nok defense, kan du bruke 2h igjen. Utrolig tungvint.

Men, for all del, DK som tank er jo nesten som å være dps, så det er jo artig.

Lenke til kommentar

takk for svar, psilocybe, men har du noe tips til ett tank spec man klarer å holde agroo med? er for øyeblikket 20/0/51 og duger greit.

foresten veldig dumt att blizzard åpner for muligheter til å lage dks på alle servere om du har en 55+ char. er liksom fult nok av death knights alerede:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...