Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er vel balansering..

En full dk går på line, hvilken vei går dette?

Synd de endrer på så mye av det liker ved denne klassen.. Men greit nok, var enh shammy før, så overlever dette fin, fint.

Grunnen til at jeg tok det opp var at disse nerfen kom så plutselig, i tillegg til de annonserte RS, IBF og BS nerfene. Får vel løpe rundt i frost presence only, fra nå av.

Lenke til kommentar

Fokuser på å bli uncrittable først (535 defence for heroics, 540 for raids), deretter kan du peise på med stamina og avoidance. Det skumleste med å få en parry/dodge mot deg, er at det øker hastigheten på det neste angrepet til mob-en det er snakk om, ergo kan du få en del ugreie damage spikes. Litt expertise skader med andre ord ikke, selv om du bruker en twohander.

Å skulle springe rundt i Frost presence hele tiden etter patchen ser jeg ikke helt vitsen med? 15% ekstra damage vil fremdeles være mer nyttig for alt annet enn tanking.

Lenke til kommentar

Var fokusert på lvling på min dk, og hadde som planer å tanke når jeg kom til 80. Mest fysen på å tanke heroics såklart. De eneste instancene jeg kjørte var fra nexus, uk og azjol nerub tror jeg. På 80 brukte jeg rundt 1k gull på blått utstyr, Daunting deler, Tempered deler osv. Banka på med enchants og sockets. Da lå jeg rundt 520 def tror jeg. Deretter kjørte jeg et par tre lvl 80 instancer og kom meg opp på 542 def og nesten 22k hp. Var helt ok, litt trøblete helt i starten med de første heroicsene, men går smooth nå og har vel kjørt 12-13 heroics uten nevneverdige problemer. Største problemet er når det er med flere DK's i gruppen som banker på med D&D samtidig som meg. Men forutenom det syns jeg det er mye mer moro å tanke med DK enn med warrior.

Det de fleste, meg inkludert gjør, er å tanke med DW til å begynne med, da det er mye lettere å nå def cap siden du kan få en 70-80 def rating med 2 1h. Deretter som utstyret ditt blir bedre, så bytter man over til 2H. Det ble nevnt over her med parry / raske tilbakeslag problematikken med DW tanking.

Men sålangt ser jeg ikke noe problemer med DK tankingen.

Lenke til kommentar

Tja, har aldri vært helt solgt på frost spec i pvp jeg. Det er helt utrolig bra, helt til du møter noen som kan fjerne diseases. Mtp at offspec i blood nesten er ett gitt (bladed armor, rune tap, dark conviction), kan du ikke få Virulence, noe som gjør at frost fever er veldig sårbar. Møter du en priest med abolish disease oppe bør du ikke forvente å få gjort noe særlig med dmg med Howling Blast.

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg virkelig å lure litt på hvilket specc som er best i Pve Heroics og Raid her. Atm er jeg Frost og det criter visstnok som et helvete i et sett, men så er det noen som sier at Unholy er bedre også er det noen som sier Blood er bedre. Jeg har 21 i Blood og 50 i Frost og synes det fungerer gret...

Noen tilbakemeldinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...