TurtelWar Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Hei Har en DK horde lvl 62 som jeg vil specce litt på no. Vil helst specce blood, eller burde jeg ta unholy? Kan noen sette opp ett specc for meg og legge ut bildet her? Jeg hadde blitt VELDIG glad for det.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis du helst vil specce blood, så speccer du blood. DK har svært få dårlige eller middelmådige talenter, så jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Les hva talentet gjør, og om det høres bra ut i dine ører, putter du poeng der. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hvor finner jeg den anti-spell barrier saken? Ble brukt i løpet av 55-58 questen av han ene DKen du måtte beskytte. Den hjalp godt mot innkommende magic. Finner den verken i spell lista eller i talents, ihvertfall så langt. Edit: Anti-Magic Zone var det. Endret 8. januar 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 er et unholy talent, ca midt på treet Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Er du horde så forelår jeg en swøm til Maelstorm ofc.... Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Nerfs, nerfs og flere nerfs Alle kjenner til IBF og Bone Shield nerfen, som faktisk er grei.. Men nå kommer også: Unholy * Virulence now reduces the chance that your damage over time diseases can be cured by 10/20/30%. (Old - Affected all spells) * Summon Gargoyle now persists up to 30 seconds (Down from 1 minute). Damage from Gargoyles has been reduced from 64-86 to 51-69. * Anti-Magic Zone now lasts up to 10 seconds. (Down from 30 seconds) Ghoul * Gnaw cooldown has been increased from 20 to 30 seconds. Glyphs * Glyph of Death Strike now increases your Death Strike's damage by 2% for every 5 runic power you currently have. The runic power is not consumed by this effect. * Glyph of Death and Decay - Damage of your Death and Decay spell increased by 20%. (Old - Targets of your Death and Decay Damage of your Death and Decay have a 10% chance to cower in fear for 2 sec) * Glyph of Anti-Magic Shell - Increases the duration of your Anti-Magic Shell by 2sec. (Old - Also increased cooldown by 15 seconds) bye bye anti-caster, hello magepower.. kilde: mmo-champion Står ingenting om den syke DW dpsen i forhold til 2h heller.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Tror ikke det gjør noe som helst, DK er alt for overpowered som den er nå. Var så lett å spille blood-spec at jeg respecca bare for å få noe å gjøre. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Er det sett fra leveling perspektiv eller lvl 80 pvp/pve? Noen som har tips for å få tatt ned holy pala? Er jo steike hardt for tiden.. Sacred shield som skaler med spell power blir fort 1500+ absorbed hvert 6 sekund. Holy shocks som critter 10k hvert 6? sekund. Freedom og los issues. 30 sec stun om de har speccet for dette. Og om alt skulle gå feil, boble.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Aldri sett 10k holy shocks. :o Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som har testa dw? Respeccet det idag, har bare noen crappy weps men klarer over 3k dps på hc-bosses. Erfaringer? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hva annet har de som er instant? Er det mulig å få flash eller holy light instants? Har du noen tips for å få tatt de seige jævlene? Edit: holy shock max heal. 2000 SP Maximum heal = (2599 + 2000 * 0,81) * 1,12 * 1,06= 5.009 Maximum crit = 5.009 * 1,5 = 7.514 Vampiric blood var vel oppe, sikkert derfor jeg så 10k crits, og bet meg merka i det. Men 7500 er også mye. Endret 9. januar 2009 av FOOrK Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Holy shock og judgement, samt Hammer of Wrath. Ingenting er oppe i 10k. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Janei, er healing jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Holy light healer godt over 10k. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Alle kjenner til IBF og Bone Shield nerfen, som faktisk er grei.. Men nå kommer også: Er da ingenting som er ugreit med de der. Ting som er overpowered inntil det rent tåpelige nerfes. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Se min forklaring på 10k holy shock i edit litt opp. Tips til å ta de? Kan duellere i et kvarter uten å komme noen vei. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Nerfs, nerfs og flere nerfs Ikke nerf. Balanse. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Er jo trossalt første patch inn i spillet for klassen. Kan ikke forvente stort annet en at de utforsker litt. Og ja jeg synest dk's er litt OP Lenke til kommentar
Fingolfin_ Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg respecca nettopp full frost (+ blade barrier på blood). Synes egentlig frost skader en del i tillegg, selv om jeg egentlig har tenkt å prøve å tanke. Men er det noen som veit ca stats man trenger for å tanke (def,dodge,parry og stamina) og er det best å bruke DW eller 2h? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Skaff deg 540 defense først og fremst, for å bli uncritable. Og bruk 2h om du skal være tank. Ikke engang tenk på DW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå