Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

DKs er way over the top når det gjelder en del ting, blant annet nevnte soloing av elite quests. Som oftest går group quests med suggested 2-3 players helt fint solo. Har ikke testet så veldig mye PvP ennå (er bare 72), men ser at DKer har en del fine ting som stopper folk som prøver å stikke av. Kan også tenke meg at Death Grip og Chains of Ice er greie å ha i WSG også.

Tenker imidlertid å specce for tank i instances og raid, noen som har noen erfaring med DK som tank (evt med gear og builds, både på nåværende lvl og senere).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hipp som happ slik det er nå. Paladin føler jeg tar AoE mye bedre + har healing. Ellers har jeg for liten DK-peiling til å uttale meg.

Jeg ville anbefalt paladin, though, fantastisk fin klasse.

Red.: Death Knight 60-70 er nok raskere 1on1.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Jeg må jo innrømme til min store skam at jeg glemte seal of light under levling. :whistle:

Hadde jo aldri brukt det før på 70 i de pugsa jeg rakk før wotlk, så hadde det ikke på actionbar.

Men når jeg soloa ony som ret (ved hjelp av min nye oppdagelse :blush: ) må jeg si at jeg var fornøyd.

Trodde det var forbeholdt protadins å kunne soloe så "store" ting.

Gikk forøvrig og irriterte meg over hvor lett det så ut som det var å soloe ting som DK når jeg måtte gi tapt på enkelte 5-man quests, så ja føler meg clever. Bare glad jeg kom på det selv og ikke gikk og grein på det til noen andre :D

Lenke til kommentar

Hehe ja, har vært utrolig mye paladin snakk i det siste her.

Fikk endelig nådd 55 her om dagen, og da fikk jeg endelig lagd med en DK, og må si jeg liker klassen veldig godt, blitt ferdig med questene i Ebon Hold, noe som var veldig bra lagd.

Spec så langt er 42/7 Blood/Frost, har null nedetid og ikke noe problem med å drepe mobs værtfall. En annen ting er jo at vi får gratis 100% mount, noe jeg må si jeg likte veldig godt. Eneste jeg ikke ser helt frem til er lvling til 80, får da blir vel det råe starter gearet mitt bytta ut med random blue/green og da mister jeg sikkert den kule looken, men men det går vel.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Hehe ja, har vært utrolig mye paladin snakk i det siste her.

Fikk endelig nådd 55 her om dagen, og da fikk jeg endelig lagd med en DK, og må si jeg liker klassen veldig godt, blitt ferdig med questene i Ebon Hold, noe som var veldig bra lagd.

Spec så langt er 42/7 Blood/Frost, har null nedetid og ikke noe problem med å drepe mobs værtfall. En annen ting er jo at vi får gratis 100% mount, noe jeg må si jeg likte veldig godt. Eneste jeg ikke ser helt frem til er lvling til 80, får da blir vel det råe starter gearet mitt bytta ut med random blue/green og da mister jeg sikkert den kule looken, men men det går vel.

Jeg giddet ikke å bytte ut DK gearet mitt før jeg hitta 70, gidder ikke å se ut som en regnbue AKA outlands gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...