Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

17/47 Blood/Frost (uten Rune Tap?) slår meg som en forvirret spec.

oi ops :p skal rette på det

edit:

da er det fixet, gikk litt hardt utover D&D men, får han heller fylle på mens han lvler

..

sånn går det når man køler med poeng så tidlig om marran ;D

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til alle som trenger pvp-spec.

Blood ned til imp. rune tap og mark og blood. Resten i unholy. pewpew

21/0/50 se f.eks.

http://www.arenajunkies.com/talents/death%20knight/21_0_50/

(selv om jeg ikke er helt enig i alt der :)

Bare så synd at bone shield og sånn blir så nerfa i 3.0.8 patchen. Derfor har jeg specca vekk fra det så jeg ikke skal bli "bortskjemt" med noe rett før det nerfes =)

Lenke til kommentar

Bestemte meg for å levele en DK i går kveld. Det er jo latterlig enkelt med blood spec. 1,2,3,3,4,4 (mob dau), rinse, repeat * infinitum. PLUSS at jeg konstant blir spamhealet av blood-skillene. Nå er jeg bare 60 enda. Er det like kjedelig/enkelt hele tiden?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Med unholy så kan du lett ta 4-6 stk i slengen, det er morro :)

Men tror egentlig blood og unholy begge er veldig gode å levle med, selv så var jeg unholy hele veien til 80 og vurderte ikke å prøve blood engang, fordi jeg var så fornøyd.

Lenke til kommentar

Starta en ny DK igår fordi jeg valgte helt feil rase (troll), orc passer mye bedre til unholy pga racial som gir 5% ekstra dmg til pets.

Var bare 59 uansett. Mangler 4 points for å komme ned til scourge strike..det er litt irriterende, får den ikke før lv 62 da.

Tok blood-talentene først ned til two-hand specialization før jeg starta på unholy-treet. Var det dumt?

Har Major glyph of scourge strike liggende i banken.

Festlig at Thrall akkurat hadde blitt drept så jeg måtte vente 2 timer før jeg fikk fullført Warchief's Blessing i orgrimmar :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja unholy er gøy, når jeg var 79 misspulla jeg 10mobs i samme level så meg, Bone Armor, DnD -> IT -> PS -> PEST -> Blood Tap -> BB -> BB -> BB, kansje også noen Death Strikes inni der, tok alle uten problemer ^^ <3 Unholy

Lenke til kommentar

Gargoyle er 10-20% av min totale dps, litt avhengig av hvor lenge en boss varer.

Jeg har sett hits (ikke crits altså) på 3500 med 25man buffs, og det er som unholy/frost dualwield spec. Om jeg hadde hatt ap og strength talents fra blood, så hadde den hitta enda hardere.

Det er utrolig mange som ikke bruker gargoye fullt ut. Den "arver" nemlig alt man har av attack power og haste etc, så det beste er å vente på bloodlust, og så poppe unholy presence og gargoyle. Med 3-3,5k hits og 15+30% haste (pluss det man har på gear), så er det en voldsom dps boost. Den er så bra at blizzard sier den kommer til å bli nerfa (ikke noe spesifikt ennå).

Edit: Det kan være lurt å aktivere (evt vente på) trinkets også, før man bruker gargoyle, så gjør den ennå mer skade.

Edit2: For å sette ting i perspektiv; vi gjorde BT her om dagen, og på teron så matchet alt av trinket/rune/bloodlust etc på en gang. Jeg hadde nesten 7k dps i den fighten.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Hvordan bytter man Presence egentlig? Har ingen knapper på UIet mitt i det hele tatt. Prøvde å flytte Blood Presence til action baren, men skjedde ikke stort når den ble trykka på.

Edit: Er det ingen ting som indikerer hvilken Presence man er i? Fant ut at jeg bare hadde Blood Presence, så det var vel grunnen. Fikk nemlig nettopp muligheten til å trene frost presence, og da fikk jeg bytta. Men trodde det skulle være en egen bar, lignende for stance til warriors?

Edit2: Var et eller annet som hadde skjedd. Tok å sletta WTF foldern, og da fikk jeg den Presence "switch" baren.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

har nå levlet min DK til lvl76, har lest mange tråder om forskjellige spec og hva som er best, har speccet endel frem og tilbake, har ikke testet frost enda selv, men har testen endel variasjoner av unholy og blood, jeg synes ikke unholy har noe spes bedre survival enn blood, blood regenerer utrolig kjapt og kan lage mye mer helse på kort tid enn unholy dersom man skulle være uheldig og pulle endel forskjellig, samt at man møter jo ofte på folk underveis og gjør kanskje noen quester sammen, da er det helt utrolig digg å kjøre frost presence og tanke seg gjennom alt sammen og komme ut på andre siden av figten med full helse, og mellom 7-800 dps. jeg vet min dps ikke er spes bra, men har ikke helt funnet en god rotation enda, ligger som regel på det dobbelte av det de andre gjøre i gruppa i instance, 1100 dps sist instancerun, gjorde endel offtanking også - da var jeg level 74.

så for de som ikke gidder lese så mye:

- Bloodspec gjøre mye skade på singeltarget og holder agro helt greit i frost presence

- Unholyspec gjøre mindre skade og tåler mer juling, men det er sjelden man trenger denne speccen, synes ikke det er noe spes mer moro med unholy enn blood, greit med den lille peten innimellom :)

- Frostspec er jeg ikke sikker på hvordan fungerer enda, men ser at det er mange talents her som vil være bra for en tank, samt bra i pvp.

Alle spec har sine fordeler som DK, synes ikke det ser ut som det er en spec som er bedre enn annen, man må bare finne ut hva som passer sin egen spillestil best! Og for de som skal tanke så er det heller ingen av treene som er et tanketre, man burde hente litt fra første nivå fra alle trær og spesialisere seg nedover i et av de, alle har sine fordeler.

så langt har DK vært veldig gøy, de er en utrolig kraftig klasse, har spillt priest, og warrior tidligere og DK er på et helt nytt nivå når det gjelder survival og dps samtidig. gjort 3-5 mans gruppe quester alene noe som tidvis har vært mulig med priesten min, men ikke på samme måte og uten potions eller utfordringer. Det var en som spurte om DK er like kraftige på høyere leveler som var på lvl60 og svaret er at de blir bare mer og mer kraftige.

Lenke til kommentar

Veit, jeg holdt på med disse force camp:rage og slikt i HFP, når en 60 elite kom ut av en port mot meg. Tenkte faen dette går vel aldri bra (var selv 59), men jaggu kom jeg ut av kampen med over 50% health og ghoul fortsatt i live. Og dette var en mob med 3x min health.

Har unholy nå, med Blood ned til two-hand specialization først.

Legger man til goyle med sin 5-600 dmg per hit i 10 sek, blir man en rimelig heftig drapsmaskin. Og Death&Decay er genial AOE dmg når masse småadds spawner (f.eks. rundt gryta i HFP når man skal koke blod). Hjelper også godt når man skal slakte ørten vultures for å få vinger, siden de trekkes mot kadaver og går rett inn i AOE-sonen min.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...