Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du bør utnytte din racial..

 

Hvilken presence kjører dere med? Både til pve og pvp.

 

Selv har jeg blitt veldig glad i unholy, og ut i fra det jeg har erfart fra training dummies, så gir denne en litt høyre dpsoutput enn blood presence.

 

Er også glad i unholy når det gjelder pvp. Men bytter ofte til frost, avhengig av situasjon.

Å få spamme 4x heartstrike etter hverandre er gull.

Lenke til kommentar
Veldig mye det samme, egentlig. Jeg falt aldri helt for frost, men Blood eller Unholy er begge prima saker.

 

Blood ned til 3/3 imp. Blood tap og resten i Unholy funket også veldig greit for meg rundt 75, ca. 3000hp heal hvert 30. sekund er latterlig bra.

 

 

Jeg føler at som frost har jeg nesten ikke noe healing - som igjen fører til mange spisepauser.

 

Burde jeg holde meg til frost fram til jeg blir level 70-ish? Jeg synes det blir litt kjipt å måtte ofre Frost Strike og Hungering Cold for å få Imp. Rune Tap.

 

Jeg passerte akkurat level 60. :)

Endret av Athey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Tok litt arena i uka som gikk med en ret paladin. Vi har begge delvis greit gear (litt naxx og litt heroics etc). Jeg har PvP trinket (84 resilience) og savage shoulder med resilience gem + wintergrasp enchant. Det er alt av resilience jeg har (totalt rundt 170). Ret paladin har litt mer siden han alltid blir focusa og har vel 4 deler av pvp settet nå + trinket, neck m.m.

 

Vi facerollet ganske lett de fleste matchene selv om paladinen kjørte raid specc uten de essensielle tingene ret paladins egentlig trenger i 2v2 og vi endte på 1730 rating etter 50 noe matches. (Skal sies at vi tapte kanskje 7-8 matches fordi jeg fikk freeze/dc \o/ ustabilt internet yeeeah!)

 

Vi er tydeligvis "rank 320" på battlegroupen, noe som sier meg at folk ikke gjør mye arena for tia, eller så har alle rerolla DK og ikke lært seg å spille enda :D

Lenke til kommentar
Jeg føler at som frost har jeg nesten ikke noe healing - som igjen fører til mange spisepauser.

 

Burde jeg holde meg til frost fram til jeg blir level 70-ish? Jeg synes det blir litt kjipt å måtte ofre Frost Strike og Hungering Cold for å få Imp. Rune Tap.

 

Jeg passerte akkurat level 60. :)

 

Jeg ville ikke ha gått for Frost før du hadde nok talent points til å plukke med deg Rune Tap i tillegg til 51 i Frost, noe som vil si level 71 (med mindre jeg har talt helt feil). Deretter er det bare å bygge på Dark Conviction og Improved Rune Tap mens du nærmer deg 80.

 

Jeg kjørte Blood fram til rundt 70, var så innom Unholy noen levler, før jeg endte opp med 20/51 (Blood/Frost) som jeg fremdeles er. Gromspec - dersom man liker Frost, selvsagt.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha gått for Frost før du hadde nok talent points til å plukke med deg Rune Tap i tillegg til 51 i Frost, noe som vil si level 71 (med mindre jeg har talt helt feil). Deretter er det bare å bygge på Dark Conviction og Improved Rune Tap mens du nærmer deg 80.

 

Jeg kjørte Blood fram til rundt 70, var så innom Unholy noen levler, før jeg endte opp med 20/51 (Blood/Frost) som jeg fremdeles er. Gromspec - dersom man liker Frost, selvsagt.

 

 

20/51/0 Høres veldig bra ut. :yes:

 

Tidligere i dag prøvde jeg meg så smått på tanking med ren Frost spec, men det jeg da lurer på er hvordan jeg skal kunne tanke som Blood uten Howling Blast...? Må jeg ha Death and Decay oppe hele tiden?

 

Min tankerotation som Frost: Starter med Icy Touch, bruker Plague Strike, så sprer jeg DOTene til alle mobs rundt meg med Pestilence. Deretter bruker jeg Howling Blast, og hvis det er mange mobs slenger jeg også opp Death and Decay.

 

 

Og hvordan i huleste skal jeg greie å holde orden på mange mobs samtidig uten Howling Blast?

 

Hva gjør jeg galt? Jeg mister agroen ofte... :blush:

Endret av Athey
Lenke til kommentar
D&D skal du ha oppe hele tiden, det er samme som en paladin sin Consecrate. Mener det er bortimot 4x skade du får som threat, så å ikke bruke den er tull.

 

nja er nok 2-3 sec som den ikke er oppe selv med talents, så gjelder å ha noen aoe skills ved siden av, blood boil f.eks

 

 

 

jeg spilte unholy fra 55-80 og jeg var storfornøyd med unholy med tanke på pet som ikke forsvinner osv, samt fin survivability med boneshield og høy dmg med scourgestrike, samt aoe for instancer med unholy blight;

http://www.wowhead.com/?talent=jfcMzZZfM0hxfogcq0csut

 

denne specen kan jo gå hvis du vil ha litt tri spec med pet:

http://www.wowhead.com/?talent=jfVMVh0cZG0x0hZfM0hxfog0o

 

eller hvis du vil ha tri spec med litt dyp blood med lichborn for self healing:

http://www.wowhead.com/?talent=jfVMqI0IcfoxzhZG0xzhZd

 

eller deep frost -> blood spec:

http://www.wowhead.com/?talent=jfVMVZGMxthxdRhoV0sh

 

når det kommer til tanking spec så er jeg ikke helt sikker, men deep frost ser ganske nice ut

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...