Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roguekiller. For engangs skyld så virker rogue dmg puslete. Morro å se rogues CLoS, sprint vanish. For så å ta death and decay eller få en disease tick som breaker stealth.

 

Da er det chains of ice og =D

 

Locks er også greie å hamle opp med. Death griph, chains of ice og anti magic shield gjør underverker.

Lenke til kommentar
En ting er sikkert. DK er huntarkiller! Funker forsåvidt ganske greit mot warrior og. Andre erfaringer?

 

du tar:

 

rogue's, (husk I.W.I.N Button. men som blir nefret med 50% nezte patch :cry: )

hunatard,

mager (om du IKKE bruker Death Grip til og begynne med),

priest (kommer ann på hva priesten har av gear og erfaring og specc),

fury/arms warriors (ikke prot warr's...)

Lenke til kommentar

Jeg testa en ny spec i naxx10 i går - 27/44/0 (se signatur)

 

Den virka ganske potent, og har voldsom burst, men jeg føler samtidig at jeg har tynt den til det ytterste og at det ikke er spesielt store rom for forbedringer. Jeg lå på rundt 3,5k-4k dps på Patchwek. Det er jo ikke dårlig, men med det gearet jeg har så mener jeg at jeg burde kunne gjøre mer.

 

Rotasjonen er ganske enkel:

IT-Obliterate-Obliterate-BS-FS-FS-(FS)

 

Jeg lar vær å bruke Plague strike og slenger heller inn en ekstra Obliterate (de er ganske harde med sigil'en fra Heigan heroic).

 

Merk at øksa på armory droppa på KT, jeg brukte Wraith Spear frem til det.

 

Edit: Vurderer å teste DW, siden jeg har nokså mye hit. Har noen erfaringer fra det på naxx level?

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Dks er freekill for min warlock på lvl 71 ihvertfall :o De med litt hjerne KAN gjøre litt vondt, men med Iwin button som backup (meta) er det umulig å tape. Bare å kite dem ihjel.(dots, run, pet stay->intercept og fears <3)

 

Dks er vonde som melee tho, skal gi dere det :p

 

Sinnsykt gøy å sitte å se på mens du blir 100-0'et i løpet av 2 fears. Ikke en dritt man kan gjøre, med mindre man levler med insigna equippet. Hva har skjedd med Fear? Den bryter aldri lengre, uansett hvor mye innkommende skade.

Lenke til kommentar
Du har følgende runes (B=blood F=frost U=unholy X=cooldown D=death):

BBFFUU

 

icy touch og plage strike gir:

BBFXUX

 

Blood strike x2 gir:

XXFXUX

 

SS gir:

XXXXXX

 

Etter UB så bør de 2 første være ganske klare:

XXFXUX

 

Etter SS så er de 2 neste klare:

DDXXXX

 

Så etter SS er de to neste klare:

XXXFXU

 

SS igjen:

XXXXXX

 

Og etter litt deathcoil spam så er du på starten igjen.

 

Edit:

"Hemmeligheten" er at de 2 runene du bruker på Blood Strike blir om til Death runes når de blir klare igjen. Det vil si at etter UB så får du følgende runes: DDFFUU, som du kan bruke på 3x SS.

Jeg er fullt klar over at det er slik det henger sammen, men det fungerer ikke i praksis. Du har også skrevet 1 unholy og 1 Frost rune på CD på samme tid etter man har brukt Plague Strike og Icy Touch. Dette er jo ikke riktig. Jeg regner global cooldown + respons fra spiller + latency til rundt 2 sec sammenlagt.

Plague Strike - global cooldown - Icy Touch - global cooldown

BBUX(6)FX(8)

Da vil de to ha forskjellig CD. Runen du brukte først vil ha cirka 6 sekunder CD etter du har aktivert din andre rune, som da vil ha rundt 8 sekunder CD.

Så kjører man Blood Strike 2 ganger på rad, noe som vil gi 3 sec global cooldown:

X(10)X(8)UX(2)FX(4)

Så kommer en Scourge Strike:

X(8)X(6) X(10)U X(10)X(2)

Unholy Blight reduserer alle CDs med 2 sec:

X(6)X(4) X(8)U X(8)F

Scourge Strike:

X(4)X(2) X(6)X(10) X(6)x(10)

 

Sorry om dette ble noe uoversiktlig,ble mye X-er og tall, men jeg klarer bare å se at man kan ta 1 stk Scourge Strike etter Unholy Blight. Om man har enda lavere responstid, noe haste rating og lite latency, vil jo CD på hver enkelt rune reduseres mindre mellom hver spell også, noe som vil gi en lengre ventetid(?)

 

Edit: skrivefeil :)

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Jepp, unholy har ikke en spesielt tett rotasjon, så det blir litt venting innimellom, men poenget mitt var bare at man har 2 death runes i andre del, så man kan bruke 3x SS. Det blir enda værre av det faktum at man bruker UB istedenfor 2x DC (1gcd vs 2).

 

Jeg har gått over til frost/blood som har en mye tettere rotasjon:

IT-OB-OB-BS-FS-(FS)-(FS)

 

Første gang så har man bare rp til en FS (med mindre man har 4set bonus), men alle påfølgende rotasjoner har man nok til 2-3 FS, og da er allerede frost runa klar igjen (etter 2 FS). Og så smeller det voldsomt fra speccen :)

Lenke til kommentar

Jeg har også gått bort fra Unholy, og bruker nå 51/13/7 :)

Soloet Onyxia, 3 bosser i AQ20 og hele ZG utenom Thekal i går, tjente rundt 500g på penger + loot :)

 

Som 51/13/7 bruker jeg IT-PS-HSx2-OB-DC-OB-HSx4-DC-repeat :)

 

Sånn btw, hva slags spec tenker du å bruke når man får dual specs? Jeg vurderer 51/13/7 som den ene og 17/0/54 som den andre, men er usikker. Har enda ikke testet frost faktisk.

Lenke til kommentar
ang ony så hadde jeg lyst å prøve henne selv. Hørte attunement var borte? Men da jeg prøvde å gå inn stod det at jeg måtte være i raid og ha neck'en fra attunement i bag.

 

Har lyst å se gearet ditt, care to post armory profil?

Ja, man trenger ikke attunement, men må ha en raid gruppe. Måten jeg gjorde dette på, var å få en guildie til å logge en bank alt, alt+f4 slik at bank fyren stod som disconnected, ikke offline, så kunne han spille videre på alle andre chars uten at det hadde innvirkning på gruppa :)

Armory profil er:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ir&n=Occido

Lenke til kommentar
Sånn btw, hva slags spec tenker du å bruke når man får dual specs? Jeg vurderer 51/13/7 som den ene og 17/0/54 som den andre, men er usikker. Har enda ikke testet frost faktisk.

Det kommer an på hva jeg liker best å raide med. Jeg har fortsatt ikke testa DW. Skal prøve det når jeg får laga titansteel 1h macen (i dag eller imorra).

 

Blir en PvP spec og en PvE spec i hvertfall. Har ikke planer om å tanke.

 

Kommer trolig til å ha frost som PvE spec uansett, siden jeg synes unholy er så seig. PvP har jeg ikke bestemt meg, men blir kanskje unholy pga aura, stun duration, AMZ ++.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...