Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Mens jeg venter på muligheten for dualspec tenkte jeg spekke en "hybrid" PVP/Tank spec på Dk'en min. Kom frem til noe alla dette Link her, men klarer ikke bestemme meg hvor jeg skal sette de siste 5 poenge. Toughnes eller Rage of Rivendare. Noen forslag? Noe jeg burde gjøre anderledes en jeg har gjort her?

 

Jeg skal hovedsaklig bruke denne til å leke meg i Bg's samt gå noe arena med en annen DK, men vil også ha muligheten til å tanke en heroic eller 5.

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Har ikke tanket før men siden det er mye, mye enklere å få grupper som dps bil jeg prøe tank. Har ikke spilt tank før, så tar gjerne mot tips!

Har omlag 480 def nå og 20k hp, er dette bra nok for å tanke HCs?

 

Har du en god healer burde dette gå, men folk er litt sære. De fleste vil at du skal være defense capped(540) og ha ca 23k hp. Bli reverd med argent crusade for head enchanten, samt med knights of the ebon blade, er noen fine def items der også. Skaff i tilegg shoulder enchanten med defense på så begynner det å bli bra. Spe på med chest enchanten og defense socket hvis du fremdeles trenger mer =)

Lenke til kommentar
hmm sant sant, men hva skal jeg bytte ut da?? Redd for at vi skal dø for fort også...

 

dø fort som DK i pvp? er det dummeste jeg har hørt... tar jo evigheter hvis du har ice fortitude og bone shield, som blood må det jo være et helvete siden dmg healer deg mer og..

 

dør du fort som DK = L2p

 

 

 

da tar han på den dodge greia (husker ikke navne XD), han tror det hjelper, du får rune strike. BOOM dead. rogues klarer ikke og unslippe den situasjonen uansett hva :D

 

 

Cloack of shadow+ vanish? , Blind+vanish ? cloak of shadows generelt, bare slappe av med evation så greier rogues seg fint dem..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...