Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser at flere sier at unholy er supert til å tanke med, men det skjønner jeg ikke. Tåler jo ikke en dritt i forhold til Blood spec! Noen som kan opplyse meg?

pga:

5 pointern med 5% merd dodge, DnD, Bone Shild pluss courg Strike som gir shadow dmg som da ikke blir forstyrret når det er snakk om warr's (hørt 80 som criter 7-8k med den på bra geara warriors i lvl 80 :)))

Lenke til kommentar
ser at flere sier at unholy er supert til å tanke med, men det skjønner jeg ikke. Tåler jo ikke en dritt i forhold til Blood spec! Noen som kan opplyse meg?

pga:

5 pointern med 5% merd dodge, DnD, Bone Shild pluss courg Strike som gir shadow dmg som da ikke blir forstyrret når det er snakk om warr's (hørt 80 som criter 7-8k med den på bra geara warriors i lvl 80 :)))

uh nice =) gleder meg. Føler selv den har stått på stedet hvil etter jeg fikk den. Da var det omg 3k + hits, men den er fortsatt i denne dmg-rangen mange levels senere :(

Lenke til kommentar

pga:

uh nice =) gleder meg. Føler selv den har stått på stedet hvil etter jeg fikk den. Da var det omg 3k + hits, men den er fortsatt i denne dmg-rangen mange levels senere :(

holder du oppe Plauge Strike og Pestilence?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Kan noen sette opp en skikkelig pvp spekk? Har prøvd meg litt, men er veldig uenig med meg selv... Tenkter da rein pvp/arena ikke noe annet. Hvordan er foresten armor penetration og haste for dk i pvp? Burde vi satse på det eller er det kun stamina crit og strength?

Har også prøvd å lage mange forskjellige speccs å sett på hva som kan funke i teorien. Men det funker liksom i BGs, men når det kommer til arena(skirmish ofc) så blir det litt..... kinkig.

Lenke til kommentar

Jeg startet opp en DK som jeg akkurat har spillt ut av start sonen. Har tenkt å tanke med den og har brukt 5 poeng i blood(10 sec ekstra parry når blood runes er på cooldown), 11 poeng i frost for å få Lichbourne(inkludert talentet som gir redusert attackspeed til en mob + ekstra armour), resten i unholy og er kommet ned til Anti Magic sone.

Oppdaget nå til min store forskrekkelse at jeg ikke har noen Aoe spells og det vil jo bli litt stress å tanke da. Ser at jeg får to lenger nede i unholy treet.

Lurer på om noen kan svare meg på om jeg får noen Aoe abilities senere og hvilket lvl?(altså ability som jeg ikke trenger å putte talent poeng i for å få).

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Du vil etterhvert få Death and Decay som ligner veldig på Paladin sin Consecration hva effekt angår.

Det er en instant cast spell du kan kaste rundt deg på bakken, og den gjør grei threat.

Det du gjør om du skal tanke AoE packs, er at først slenger du opp Death and Decay rundt deg sev. Deretter slenger du opp Plague Strike og Icy Touch på main target, for så å bruke Pestilence. Dette sprer Plagues til alle innenfor en liten radius.

Jeg pleier som regel ikke å kaste Death and Decay på nytt gjennom kampen, ettersom jeg veldig sjeldent har problemer med threat. Death and Decay krever også 1B, 1F og 1U rune, og jeg vil ikke aktivere 3 runer oftere enn strengt nødvendig. Det jeg istedet gjør, er å bruke Blood runen til Blood Boil som gjør litt AoE skade.

Jeg starter altså kampen som nevnt over, deretter bruker jeg frost Runes til Icy Touch, Unholy til Plague Strike, og Blood runes til Blood Boil og Pestilence, 1 gang hver per rotasjon. Hovedpoenget er å holde oppe plagues på alle du tanker hele tiden, men om du skal gjøre effektiv threat, kan du igrunn late som at du er AoE dps.

Jeg svarte sikkert på litt mer enn du egentlig spurte om, men som du sikkert forstår får du noen AoE effekter som er veldig brukbare.

Edit: Glemte å skrive på hvilken level du får diverse ting, men det kan du enkelt sjekke på wowhead.com selv :)

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Kan noen sette opp en skikkelig pvp spekk? Har prøvd meg litt, men er veldig uenig med meg selv... Tenkter da rein pvp/arena ikke noe annet. Hvordan er foresten armor penetration og haste for dk i pvp? Burde vi satse på det eller er det kun stamina crit og strength?

så en build tidligere i dag på wow-forumet:

Kan være grei? Du går glipp av en ekstra strike, ie scourge strike.

Men det kan være at man savner perm ghoul og anti-magic shield? Vet ikke hvor essensielle de er for vår pvp.

Er bare 75 enda, så litt feedback på buildet der hadde vært fint å høre.

EDIT:

Fant et annet lengre ned i samme tråd:

http://talent.mmo-champion.com/?deathknigh...ph=000000000000

Som jeg tror gir mer survivability og er bedre egnet.

Endret av FOOrK
Lenke til kommentar

Som healer har jeg flere dårlige erfaringer med DKs i instancer. Jeg opplever stadig DKs som løper inn, gyver løs og drar på seg altfor mange. Det virker som at det ligger en udødeligmentalitet hos mange DKs.

Er det bare meg eller har dere følelsen av at DKs er upopulære i instancer?

Lenke til kommentar

Tror folk er godt fornøyd med vår dps og tanking så lenge fyren bak kan å spille.

Men det er dessverre mange DKs som ikke kan nok virker det som.

Fikk en whisp ang. nexus ved launch:

han: lf1m dps nexus, u in?

meg: sure ill join

han: spec?

meg: unholy

han: then no, ill never group with unholy again

meg: tenker ok...

en DK driter på draget, da er alle unholy dks rævva?

Lenke til kommentar
Tror folk er godt fornøyd med vår dps og tanking så lenge fyren bak kan å spille.

Men det er dessverre mange DKs som ikke kan nok virker det som.

Fikk en whisp ang. nexus ved launch:

han: lf1m dps nexus, u in?

meg: sure ill join

han: spec?

meg: unholy

han: then no, ill never group with unholy again

meg: tenker ok...

en DK driter på draget, da er alle unholy dks rævva?

Vet er sykt irriterende. Dk er en genial klasse, men krever litt skills. Er du dårlig spiller suger Dk er du god spiller er Dk sinnsykt bra. Desverre ser ikke alle dette =(

Lenke til kommentar

Har møtt flere folk med fordommer og asshats generelt som forventer at DK er en pur tanking class, samt flere folk som ser ned på meg momentant på grunn av dårlige opplevelser.

Etter å ha blitt kastet på dør i nesten en dag av samtlige PuGs, så bestemte jeg meg for å rett å slett bare fikse det ved å sette ihop et guild run.

De elsker mine muligheter som offtank, AoE DPS/single target DPS, skifte til tank hvis tanken i gruppen går ned for en eller annen grunn, og best av alt: Du slipper idioter som whisprer deg når du LFG'er "U r tank?!!11?" eller "Fcuk yuo, i r nott tkaking a DK" (skrivefeil intended)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...