Tbau5 Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 DK starter på 55 uansett virker det som. Lenke til kommentar
henky Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Which level?Also, we haven't decided on what level you will start as your Death Knight, current thinking is that once your character reaches level 55-70 you will be able to create a Death Knight character that will start at a similar level. With this character you will complete a quest line before being able to continue to level 80. ikek ifoelge dette utsagnet. Lurer bare paa hvordan det blir naar man har flere innenfor det level-omraadet. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) A freshly minted Death Knight begins at level 55, and is presented with a series of quests that provide a back story, as well as initiating the player to the game mechanics behind the class. Blizzard's designers decided to start the class with a full complement of abilities right off the bat, figuring that any player that has advanced a character to level 55 would be able to learn to handle the new class with minimal difficulty. Getting around as a Death Knight will also be facilitated by their skeletal Deathcharger mount, summoned in a manner similar to a Paladin's charger. Hentet fra Gamespy UK. 9 mai. Edit: Fikset dato for artikkelen. Endret 12. mai 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
henky Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 det klarer opp en del. tror det kommer til aa bugne av DK's den foerste tiden. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Stoler mere på sitat rett ifra blizzard posters, aviser osv kan lett misforstå som vi selv gjør. Ifølge blizzard (som postet) så er det innenfor level 55-70 området. Man låser opp DK på 55, det er det som er sikkert. (Blizzard kan også få et fikt for å endre på ting i siste liten) Lenke til kommentar
JackoWacko Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 info info! du kan lage en death knight hvis du har en 55 eller høyere character. Man vil starte i eastern plaguelands og må gjøre en del quest med av death knighten så du lærer deg å kjenne klassen Du starter med en blanning av "rare" og "uncomon" gear. tror dette er fakta http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=7288.0 masse info om wotlk der .. men ikke glem wowwiki.com Jacko Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Tror ikke de starter i EPL, men i en ny zone øst for EPL... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Det blir faktisk et necropolis-lignende antageligvis instanced sone i lufta over EPL. Antageligvis der naxx er nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Kilde please. http://www.wowinsider.com/2008/05/09/death-knight-info/ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Så faktisk ganske lovende ut. Ingen lang questline, men tipper det blir mainstream som faen med en DK. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg gidder i hvert fall ikke lvle en Death Knight før jeg har alle 70-ene på lvl 80. Stress! >< Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 TBH har jeg egentlig litt negative forventninger til Deathknight. Alle løper rundt og være deathknights? Jaja, det blir vel bra. Uansett sto det i linken over at man bare kunne ha en per acc. elns. I Cross my fingers Det blir sikkert imba Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Personlig håper jeg det blir vanskelig å spille DK. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Som jeg ser det nå så virker det litt utfordrende å dpse / tanke som en deathknight der du må applye diseases og forholde deg til rune-power. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Håper han ikke blir overpowered i PvP, jeg. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Deathknigh vil ha veldig mye defansivt, men med middels dps. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Ja, blir en tank/debuff klasse med forholdsvis dårlig burst dps etter det jeg skjønner. Og det vil forhåpentligvis holde "rouge/huntard" gjengen ute ;p Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
henky Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 kan se for meg at DK blir kommer til aa bli like populaert/mainstream som shammy og pala gjorde da tbc kom ut. og ettersom jeg var en av dem som heiv meg paa der, kommer jeg sikkert til aa henge meg paa DK og:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå