Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

legg inn en macro på alle spella som ser sånn ut så gjør du myyye mer skade, hver gang den er klar proccer den helt av seg selv =)

 

#showtooltip (navn på spell)

/cast rune strike

/cast (navn på spell)

 

f.eks:

#showtooltip Death Coil

/cast Rune strike

/cast Death Coil

 

EDIT: Leif på tur =)

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

:wallbash:

 

Hadde en DK merke "Såpus kokus", aka Såpkoker, sammen med meg. Luringen hadde funnet ut at Scorpios "Get over here" passet fint med Death grip. Morsomt en gang, sinnsvakt SINNSVAKT irriterende når du har lest den ropte beskjeden "get over here" 40 ganger.

 

DK er en morsom klasse å spille synes jeg, dog det er litt vel mye av det gode når Outland nå er omgjort til DKland (Erm, Nintendo, ikke saksøk meg).

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
legg inn en macro på alle spella som ser sånn ut så gjør du myyye mer skade, hver gang den er klar proccer den helt av seg selv =)

 

#showtooltip (navn på spell)

/cast rune strike

/cast (navn på spell)

 

f.eks:

#showtooltip Death Coil

/cast Rune strike

/cast Death Coil

 

EDIT: Leif på tur =)

 

Lagde den sånn her jeg:

 

#showtooltip Heart Strike

/cast Rune Strike

/cast Heart Strike

/use 13

/use 14

 

Er ikke noe flink med trinkets med jeg grinder :p

Lenke til kommentar
:wallbash:

 

Hadde en DK merke "Såpus kokus", aka Såpkoker, sammen med meg. Luringen hadde funnet ut at Scorpios "Get over here" passet fint med Death grip. Morsomt en gang, sinnsvakt SINNSVAKT irriterende når du har lest den ropte beskjeden "get over here" 40 ganger.

 

http://wowui.worldofwar.net/?p=mod&m=6523

 

Hvorfor leser du den hver gang da btw?....

Endret av eXa
Lenke til kommentar

bear^faila (ellr så formulerte han seg feil) :p

 

du trenger en 55+ character på en server for å lage en death knight (noe jeg antar du vet i og med at du har laga en dk :p )

 

og det er egentlig alt du trenger... du trenger IKKE, jeg gjentar IKKE en 55+ character på den serveren du evt flytter til.

med andre ord, du kan flytte din death knight til hvilken som helst server, uten at den serveren har en av dine 55+ alts =)

 

håper jeg du skjønte hva jeg mente ^^

Endret av SaNux
Lenke til kommentar
bear^faila (ellr så formulerte han seg feil) :p

 

du trenger en 55+ character på en server for å lage en death knight (noe jeg antar du vet i og med at du har laga en dk :p )

 

og det er egentlig alt du trenger... du trenger IKKE, jeg gjentar IKKE en 55+ character på den serveren du evt flytter til.

med andre ord, du kan flytte din death knight til hvilken som helst server, uten at den serveren har en av dine 55+ alts =)

 

håper jeg du skjønte hva jeg mente ^^

 

 

Det medfører riktighet, Phail på bear! ;)

 

Jeg har selv transferra min DK til en server hvor jeg ikke hadde noen charrs fra før...

 

Om det er feil så beklager jeg, dog da er det og feil informasjon jeg har fått servert fra en GM som jeg spurte rundt nettopp dette for noen dager siden og det var svaret jeg fikk fra han/henne.

Lenke til kommentar

hehe true dat Bear^ :p

 

flere av mine kompiser som mekka en dk på en server og flytta de 2-3 dager etter release, så for alt jeg vet så kan det hende de har ninja patcha det :p

 

men eneste grunnen til at jeg tror death knights krever en 55+ er fordi dk's skulle bli en belønning til de som har spilt "litt" wow (ikke at det tar lang tid å levle en character til 55 men :p)

dessuten tjener jo blizzard på transfers uansett så, hvorfor ville de ha fjerna det :S

 

men uansett, prøv det ut, koster deg jo ingenting (med mindre det virker, da det vil koste vanlig PCT fee) og du får flytta characteren til ønsket server :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...