Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mener sikkert på hpen. dk kan jo ikkje bruke shield så mister jo endel armor og block der.

Mister ikke armor. vi har jo 60% mer fra items... så vi har vel fort mer armor en warrior, nettopp for å kompansere den manglene blocken

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Dere som klager på DK som tanks, har dere sjekket om de har ok gear. For det første så må de ha nok defence til å være uncrittable dvs. 540 defence. Deretter kan man begynne å prioritere andre stats(dodge/parry/stamina).

Dette gjelder jo alle tanke klasser(utenom druids som er uncrittable fra talenttreet). En Warrior og Pala som ikke er uncrittable vil også tape helse fort når de blir crittet.

Lenke til kommentar

som blood:

Ettersom 51/13/7 rotasjonen ikke fungerer før man er på lvl80 så anbefaler jeg

PS,IT,HS,HS,OB,DC,(DC)

PS,IT,HS,HS,HS,HS,OB,DC(til du er tom for rp)

Di rotasjonene jeg har sett har ikke hatt ob på slutten av andre kjeden men jeg ser ingen grunn til ikke å gjøre det ettersom det passer med rune CDs og slikt og dots er nærme slutten og di skal straks legges opp på nytt uansett.

Den rotasjonen funker uten noen poeng i verken i frost eller unholy, men krever OB som du får på 61. Jeg anbefaler og å fortsette ned i unholy treet når du er ferdig i blood(51 poeng) og plukke opp talenter som øker din dps derfra

(typ, vicious strikes\morbidity,ravenous dead og 2/3 virulence, necrosis, shadow of death og BcB) Når du kommer til 80 så får du se selv hva som passer deg best, 51/13/7, eller 51/0/21 eller 50/0/21

Dette er da hva jeg anbefaler som blood ihvertfall. Men om du foretrekker unholy ruta så kan sikkert noen andre med litt mere erfaring med unholy enn meg anbefale noe.

Edit:

51/13/7 er da:

PS,IT,HS,HS,OB,DC(DC)

OB,HS,HS,HS,HS,DC(til du er tom for rp)

51/0/20, og 50/0/21 er da mere lik levling rotasjonen.

Når du løper fra mob til mob så dør di jo lenge før du er ferdig med full rotasjon og du har som regel masse rp. så jeg bruker da som regel (mens jeg løper mot mobben)

DC,IT,PS,HS til mobben er dau, hender jeg tar 2HS deretter en OB og, kommer litt ann på om mobben er dau eller ikke og sånn, om den fremdeles er i live etter OB så kansje en DC til.

edit2: ble langt detta... håper det hjelper :p

edit3: ooh kom på våpen oppgraderinger og.... starter sword->ramparts polearm->BF øks-> og imbaest på det levlet, UB mace pga 3 sockets og billige grønne wotlk gems. den varer til 68 lett og på 68 anbefaler jeg å skaffe Axe of frozen death fra borean. Den varer helt til "ring of blood" på 75. (ja den er bedre enn UK øksa)

Endret av eXa
Lenke til kommentar
hmm blood ja, går dypt ned i Unholy jeg da

Ja unholy er like greit å levle med som blodd vil jeg tro, er mest smak og behag da begge deler funker kjempefint. Men jeg foretrekker blood og kan den biten bedre enn unholy. så noen andre for som sagt hjelpe til med den biten isf.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...