Matsemann Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Han har spilt med en tilfeldig DK som ikke var godt gearet og hele tiden ofret hp. Og derfor er alle DKs dårlige tanks. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 mener sikkert på hpen. dk kan jo ikkje bruke shield så mister jo endel armor og block der. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har vært i gruppe med en DK før. Ingeting vondt å si om DK som tank. Gleder meg til det kommer flere DK tanks! Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) mener sikkert på hpen. dk kan jo ikkje bruke shield så mister jo endel armor og block der. Mister ikke armor. vi har jo 60% mer fra items... så vi har vel fort mer armor en warrior, nettopp for å kompansere den manglene blocken Endret 28. november 2008 av Orcuz Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 lvl 80 dk i blues, 25k hp DK er aoe-tank ala prot pala, og imo er det den beste tanktypen. Hvertfall for vanlig instance og heroic. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Han har spilt med en tilfeldig DK som ikke var godt gearet og hele tiden ofret hp. Og derfor er alle DKs dårlige tanks. Hver DKtank jeg har spilt med mister hp fort som faen i instance og raid. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Poenget mitt er at du ikke kan måle hvor god en klasse er allerede. Alle DKs er helt nye, og mangler erfaringen å tanke med sin klasse. Dessuten scaler klasser forskjellig, og kan hende de kommer litt under andre klasser akkurat på starten i level 80. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jo, du har jo et poeng der. Men førsteinntrykket var hvertfall sånn jeg forklarte. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dere som klager på DK som tanks, har dere sjekket om de har ok gear. For det første så må de ha nok defence til å være uncrittable dvs. 540 defence. Deretter kan man begynne å prioritere andre stats(dodge/parry/stamina). Dette gjelder jo alle tanke klasser(utenom druids som er uncrittable fra talenttreet). En Warrior og Pala som ikke er uncrittable vil også tape helse fort når de blir crittet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Med fult blått gear i forhold til en fult blått geara druid/pala/warrior tank har de fortsatt ikke imponert meg noe særlig. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men som han sa over da, så har sikkert druiden spilt druid i 4 år, kanskje raida i 2 år eller noe og kan virkelig klassen sin, mens dken har spilt i 2 uker og aldri raida som dk... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har forslag over leveling build? 63 atm mest unholy,men noen poeng i blood. Også interessert i om noen har en DW build. og hvordan dette er Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 For DW: http://www.wowhead.com/?talent=jfV0VZG0ethxdRhoZfM0hxco eller http://www.wowhead.com/?talent=jfV0qu0IsfoLzhZG0exhx0o Men tror nok 2h er the way to go. Da går du for enten blood eller unholy, begge er gode å lvle med. Bare ta det som er morsomst for deg. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp går nok fremdeles for 2hander gitt, siden mye er så basert på Wpn dmg. Syns selv jeg ikke gjør så dårlig dps på min level, men er ikke sikker da. Så er det noen som har en bra rotasjon jeg burde følge? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) som blood: Ettersom 51/13/7 rotasjonen ikke fungerer før man er på lvl80 så anbefaler jeg PS,IT,HS,HS,OB,DC,(DC) PS,IT,HS,HS,HS,HS,OB,DC(til du er tom for rp) Di rotasjonene jeg har sett har ikke hatt ob på slutten av andre kjeden men jeg ser ingen grunn til ikke å gjøre det ettersom det passer med rune CDs og slikt og dots er nærme slutten og di skal straks legges opp på nytt uansett. Den rotasjonen funker uten noen poeng i verken i frost eller unholy, men krever OB som du får på 61. Jeg anbefaler og å fortsette ned i unholy treet når du er ferdig i blood(51 poeng) og plukke opp talenter som øker din dps derfra (typ, vicious strikes\morbidity,ravenous dead og 2/3 virulence, necrosis, shadow of death og BcB) Når du kommer til 80 så får du se selv hva som passer deg best, 51/13/7, eller 51/0/21 eller 50/0/21 Dette er da hva jeg anbefaler som blood ihvertfall. Men om du foretrekker unholy ruta så kan sikkert noen andre med litt mere erfaring med unholy enn meg anbefale noe. Edit: 51/13/7 er da: PS,IT,HS,HS,OB,DC(DC) OB,HS,HS,HS,HS,DC(til du er tom for rp) 51/0/20, og 50/0/21 er da mere lik levling rotasjonen. Når du løper fra mob til mob så dør di jo lenge før du er ferdig med full rotasjon og du har som regel masse rp. så jeg bruker da som regel (mens jeg løper mot mobben) DC,IT,PS,HS til mobben er dau, hender jeg tar 2HS deretter en OB og, kommer litt ann på om mobben er dau eller ikke og sånn, om den fremdeles er i live etter OB så kansje en DC til. edit2: ble langt detta... håper det hjelper edit3: ooh kom på våpen oppgraderinger og.... starter sword->ramparts polearm->BF øks-> og imbaest på det levlet, UB mace pga 3 sockets og billige grønne wotlk gems. den varer til 68 lett og på 68 anbefaler jeg å skaffe Axe of frozen death fra borean. Den varer helt til "ring of blood" på 75. (ja den er bedre enn UK øksa) Endret 1. desember 2008 av eXa Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hmm blood ja, går dypt ned i Unholy jeg da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde DK off-tank på normal sartharion her igår, mista lite hp og var en drøm og heale, så noe galt med DK's er det ikke Er nok isåfall gearet/spilleren det er noe galt med. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) hmm blood ja, går dypt ned i Unholy jeg da Ja unholy er like greit å levle med som blodd vil jeg tro, er mest smak og behag da begge deler funker kjempefint. Men jeg foretrekker blood og kan den biten bedre enn unholy. så noen andre for som sagt hjelpe til med den biten isf. Endret 1. desember 2008 av eXa Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Begge deler fungerer veldig greit forskjellen er at du som unholy tar 10 og 10 mobs isteden for 1 og 1 =p Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Rune Strike slår jo hardt som et helvete! Fikk den nå i stad.. Proccer den kun når JEG dodger, parryer? Endret 1. desember 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå