Johari Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Joda, kan fint bruke mace, må bare innom weapon trainer =) Jepp, stemmer dette. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Tommelregel, en DK kan ikke bruke blunt eller ranged weaponry. Death Knights kan lære å bruke mace hos en weapon master. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Merkelig, var da innom samtlige weapon trainers da jeg startet min DK og ingen 2h mace skills var og finne, må ha glemt Thunder Bluff da. Verste av alt, jeg er lvl 80 på den nå -.- Endret 24. november 2008 av flakken Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 høres bra ut, skal læres i dag! men first aiding, hvor kan eg lære det? har 300/300 nå. snakket med en first aid trainer i shatrath men kunne ikkje lære noe der :S Lenke til kommentar
Johari Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 høres bra ut, skal læres i dag!men first aiding, hvor kan eg lære det? har 300/300 nå. snakket med en first aid trainer i shatrath men kunne ikkje lære noe der :S Du må ta turen til Northrend da, feks Dalaran. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Alternativt besøk bok-damen som selger den plassert i Hellfire Peninsula. Firewing point som Horde, hvertfall. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 fant ut at man lærer det av en bok man kjøper i hellfire Lenke til kommentar
flakken Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Ser ut til at man kan lære en gammel hund nye triks. Satt fortvilt å sjekket lootlistene til Naxxramas og så ingen sverd eller økser tilgjengelige, save for en øks fra Kel'thuzad. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan er egentlig haste og armor penetration og sånn for dk?? Noe sted det finnes noe skikkelig teorycrafting rundt dette? Tenker da både på PVP messig, men også levling, som da er unholy aoe, slåss nesten aldri med en mob, så vil ikke tro at armor penetration er noe, men hva med haste? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Hvilke utstyr ska jeg gå for med death knight? Blood specca? mye agility, stamina eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Str, hit, crit, sta. Defense og parry om du skal tanke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Om jeg har en dkdk på en server med bare en over dude over 55 og så flytter jeg den duden, hva vil da skje med dkdken? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Om jeg har en dkdk på en server med bare en over dude over 55 og så flytter jeg den duden, hva vil da skje med dkdken? JEG TROR, så lenge du har lagd en DK, så blir den ikke slettet. Det er bare at det kreves å ha en over 55 for å starte en DK Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 det stemmer, gjort dette selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Nice to know. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hvordan er egentlig haste og armor penetration og sånn for dk?? Noe sted det finnes noe skikkelig teorycrafting rundt dette? Tenker da både på PVP messig, men også levling, som da er unholy aoe, slåss nesten aldri med en mob, så vil ikke tro at armor penetration er noe, men hva med haste?Er det weapon spec eller armor spec en dk burde gå for? (Black smithing) ??? Endret 26. november 2008 av Orcuz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Runestrike er sykt bra var jo ower powered fra før, men dinget 67 i går og nå er det nesten for bra med DK xD Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Blargh, faen for et prosjekt det var å levle opp herbalism/mining. 375/375 nå og tilbake i Northrend. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 har ikkje noen profesions på dken min, gidder ikkje og levle alt fra 0^^ men DK er enormt gøy, slipper og lete etter folk på 2 og 3 mans group quests, tar dem lett alene. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Hva bruker man Deathknight til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå