Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Death Knight er easymode, men det er de fleste classes bare man klarer å sette seg inn i den.

Hadde faktisk ikke lest noe om Death Knights eller satt meg no inn i de før jeg bestemte meg for å teste en, og som sagt så har jeg fortsatt med den :D

Puller/starter med Icy Touch etterfulgt av en Plague Strike. Da har jeg 2 diseases på target og kan bare spamme Heart Strike (er blood specced), eventuelle Death Coils hvis "gratis Death Coil crit"-buffen proccer og noen Death Strikes hvis mobben for dmg og self-healing. :)

-edit- Glemte å nevnte at jeg selvfølgelig spammer Rune Strike hver gang den er oppe. Gratis 2-5k dmg ftw.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Tja, bruker aldri cooldowns når jeg levler. Bruker bare Disturbia, Mark of Blood og Dancing Rune Weapon når jeg soloer group quest mobs.

Lenke til kommentar

Unholy er nok det speccet jeg liker best. Jeg tanker, jeg dps'er og hele pakka i et og samme spec (naturlig nok ikke samme build), samtidig som jeg har det morro.

Må nok si, frost er overrated for tanking, når jeg klarer meg like greit om ikke mer som unholy.

Lenke til kommentar
Er litt små keen på å kunne tanke litt i instanser nå opp mot 80 og da er det jo frost som er greia ... Hvordan er det å lvl med frost? er det helt håpløst? Er det som å lvl med prot spec for en warrior?

Nei. Med de rette frost talentsa så kan du få noen ganske fine crits :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...