Datasmurf Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg klarer ikke å velge profession for dken min Vurderer skinning for criten, eller herbing for HoTen, men vetta faen hva Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ble 75 på Death Knighten min i går Stor koser meg, driver å sammler opp litt tanke gear nå så jeg kan få tanket litt mer. Jeg skal iallefall ha Mining/BS som profession vil jeg tro. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 De to første i vår guild som ble level 80 var DKs. Ene var server first. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som gidder å pointe meg mot en "hvordan spille DK" guide ? Eller gjerne ta en liten innføring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Gud, så easy mode dette er Trenger ikke tenke etter engang Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nei haha det går som smør på grøten! jeg critter som et H******* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Death Knight er easymode, men det er de fleste classes bare man klarer å sette seg inn i den. Hadde faktisk ikke lest noe om Death Knights eller satt meg no inn i de før jeg bestemte meg for å teste en, og som sagt så har jeg fortsatt med den Puller/starter med Icy Touch etterfulgt av en Plague Strike. Da har jeg 2 diseases på target og kan bare spamme Heart Strike (er blood specced), eventuelle Death Coils hvis "gratis Death Coil crit"-buffen proccer og noen Death Strikes hvis mobben for dmg og self-healing. -edit- Glemte å nevnte at jeg selvfølgelig spammer Rune Strike hver gang den er oppe. Gratis 2-5k dmg ftw. Endret 21. november 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Den swarm greiene og det flyvende sverdet var jo ganske meningsløst ikkesant? Bedre å bruke "energien" på andre ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tja, bruker aldri cooldowns når jeg levler. Bruker bare Disturbia, Mark of Blood og Dancing Rune Weapon når jeg soloer group quest mobs. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 ja samme her. bruker dem på elites her og. ikkje utenom, da er dem ingen vits Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Leste noen skrev om at en kan få en gratis death coil når en proccer en buff eller noe sånt... noen som kan forklare hvor denne kommer fra ? Er det fra talent treet en plass ? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sudden Doom fra Blood-treet. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er litt små keen på å kunne tanke litt i instanser nå opp mot 80 og da er det jo frost som er greia ... Hvordan er det å lvl med frost? er det helt håpløst? Er det som å lvl med prot spec for en warrior? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som har prøvd eller prøver seg med dual wield? Hvordan er det i forhold til med 2h? Har ikke tilgang til våpen enda som vil "utklasse" 2h våpnene jeg har klar oppover i levlene, så håper det er noen som har erfaring med DW som DK. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Åh, jeg elsker dkdken min. Det er så mye jeg kjenner igjen fra necromanceren min i Diablo ^^ Bone Shield, ghouls, corpse explosion ... Nå om jeg bare kunne få tak i noen golems ... ^^ Lenke til kommentar
flakken Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Unholy er nok det speccet jeg liker best. Jeg tanker, jeg dps'er og hele pakka i et og samme spec (naturlig nok ikke samme build), samtidig som jeg har det morro. Må nok si, frost er overrated for tanking, når jeg klarer meg like greit om ikke mer som unholy. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er litt små keen på å kunne tanke litt i instanser nå opp mot 80 og da er det jo frost som er greia ... Hvordan er det å lvl med frost? er det helt håpløst? Er det som å lvl med prot spec for en warrior? Nei. Med de rette frost talentsa så kan du få noen ganske fine crits Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 spiller blood her og trives med det lvl 65. men kan DK bruke 2H mace? fant en men stod rødt på den, altså at eg ikkje kan bruke. må man lære det kansje? Lenke til kommentar
flakken Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tommelregel, en DK kan ikke bruke blunt eller ranged weaponry. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Joda, kan fint bruke mace, må bare innom weapon trainer =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå