The Stig Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Har nettopp vært innom Mix-kiosken og hentet meg Lich King, ergo skal det spilles litt etter en pause siden TBC-slipp ... Selvsagt lurer jeg veldig på Death Knight-klassen, men det er noe jeg ikke har fått helt klart. Om jeg vil lage en DK, må jeg da "omgjøre" min nåværende lvl 70 Char, eller får jeg en ny char? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Du får en ny. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Oki - great. Da er det bare å *vente noen timer* på at patchen skal lastes ned ... Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg spiller en female nelf DK som er pure frost. Lenke til kommentar
McDeath Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 haha fem kompiser av meg med alle 60-61 DK tok Hellfire ramps i går:D De likte det de gjorde Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) haha fem kompiser av meg med alle 60-61 DK tok Hellfire ramps i går:D De likte det de gjorde DK party i ramps funker fett. Det er nesten klikk umulig å finne noen andre klasser enn DK i outland, iværtfall på det realmet jeg spiller. Hvis det er andre klasser, så er de opptatt. Endret 19. november 2008 av Haventh Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 DK var skummelt morsomt, gikk fra 55 til 60 ... ja, på et *vips*. Har bygd Blood nesten helt ut nå, virker som blood er veien å gå for lvling? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 ja om du ikke vil være unholy så.. begge er gode lvling trær Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Har tenkt litt på DK alt bare for gøy. Og lurer på hva den beste AoE-speccen er. Dvs. AoE tanking. Har tenkt til å "jukse" litt og kjøre instancer der DK'n får tagge alle mobs mens en healer bare holder han i live. Slik Athene gjorde. Regner med at fra 60-70 så har det ikke så mye å si, mot world first 70-80. Selv har jeg sett litt på unholy og siste talentet der, det virker som den beste for AoE. Eller? Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Unholy - Pet, AoE, anti spell, PvP Blood - Dps, HP regen, PvE Frost - Tanking, spells, crit Gjør som meg, drit i hva som er best for levling, og ta det speccet som du syns er mest morsomt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Har levlet 51 poeng i blood nå, når jeg dinger 80 skulle jeg ha hadt nok poeng til å faktisk og få mulighet til å styre ghoulen min som et pet. Speccer i alle fall blood/unholy. Spør meg ikke hvorfor, virker bare morsomt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg er Unholy og elsker det. Er ikke noe nedetid pga Death Strike, og AoE er ganske bra. Syns Blood ble kjedelig Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) 4 DKs på rundt 61-63 + 1 stk 66 paladin healer = 12 min run :O Hadde aldri pause. Bare drepte og drepte, aoe ftw Palaen var og syykt gearet, gikk tom for mana en gang Edit: 2k crit Death Coil mens vi var inne der, lvl 63. Normale ligger på rundt 1,3k crit. Endret 19. november 2008 av storken Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Lurer litt på om jeg og en kompis kan duoe trash i Strat som lvl 58. Det virker sånn i starten iaf, bortsett fra at han er noob og alltid klarer å dø selv om jeg ikke går under 90% hp og vi har likt specc og gear etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 DK er fun ja Speccet blood og er level 72 (BE FTW) atm. 2 days, 4 hours played hittil.. kanskje litt mer enn noen med unholy, maybe, men er fun Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Unholy er digg, men blood er litt mer action. Mer critts osv. Selv om det kan bli litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Kan bli mye i lengden... men så kan det ha noe med at man har tatt 18 levels siden fredag... tja tja (73 nå ) Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Nå er jeg faenmeg lei gankere xD (skal ikke si så mye selv da egentlig xD) Begynner å se meg dugelig lei Dk vs. Dk kamper. Greier ikke få kontroll over den andre dk'en liksom. Taktikken nå er å bruke chains of ice og desecration og bare la dots og høye scourge strike crits få ned motstandern. Unholy dps > Blood dps mot en annen DK. Men jeg greier liksom ikke balansere mye dps og healing korrekt. Jeg vinner 3 av 4 kamper, men i den siste blir jeg grundig eid. Frost presence og playe defensivt, eller blood og kjøre motstandern i bakken raskt? Noen som har noen übre tactics for dk vs dk? (Ps: Hvis man er tom for Corpse dust er det alltid en Dk av motsatt faction i nærheten ) Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Er nå level 73 på min Death Knight, har aldri hatt det mer morsomt, selv om det er alltid tamt å lvle, spessielt fra 70-80. Men uansett Death Knight er noe jeg anbefaler, tok foressten en critt på 6248 damage med Rune Strike i går..:O! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 DK er herlig ja, skal spille mest på den fremover nå, er bare lvl 61 da, men går jo sykt fort i outland. klarer nok 70 før helga er over vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå