Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Har nettopp vært innom Mix-kiosken og hentet meg Lich King, ergo skal det spilles litt etter en pause siden TBC-slipp ... Selvsagt lurer jeg veldig på Death Knight-klassen, men det er noe jeg ikke har fått helt klart. Om jeg vil lage en DK, må jeg da "omgjøre" min nåværende lvl 70 Char, eller får jeg en ny char?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha fem kompiser av meg med alle 60-61 DK tok Hellfire ramps i går:D De likte det de gjorde :D

 

DK party i ramps funker fett. Det er nesten klikk umulig å finne noen andre klasser enn DK i outland, iværtfall på det realmet jeg spiller. Hvis det er andre klasser, så er de opptatt.

Endret av Haventh
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på DK alt bare for gøy. Og lurer på hva den beste AoE-speccen er. Dvs. AoE tanking.

Har tenkt til å "jukse" litt og kjøre instancer der DK'n får tagge alle mobs mens en healer bare holder han i live. Slik Athene gjorde. Regner med at fra 60-70 så har det ikke så mye å si, mot world first 70-80.

 

Selv har jeg sett litt på unholy og siste talentet der, det virker som den beste for AoE. Eller? :p

Lenke til kommentar

4 DKs på rundt 61-63 + 1 stk 66 paladin healer = 12 min run :O

 

Hadde aldri pause. Bare drepte og drepte, aoe ftw :p Palaen var og syykt gearet, gikk tom for mana en gang :p

 

Edit: 2k crit Death Coil mens vi var inne der, lvl 63. Normale ligger på rundt 1,3k crit.

Endret av storken
Lenke til kommentar

Nå er jeg faenmeg lei gankere xD (skal ikke si så mye selv da egentlig xD)

 

Begynner å se meg dugelig lei Dk vs. Dk kamper. Greier ikke få kontroll over den andre dk'en liksom.

 

Taktikken nå er å bruke chains of ice og desecration og bare la dots og høye scourge strike crits få ned motstandern. Unholy dps > Blood dps mot en annen DK. Men jeg greier liksom ikke balansere mye dps og healing korrekt. Jeg vinner 3 av 4 kamper, men i den siste blir jeg grundig eid. Frost presence og playe defensivt, eller blood og kjøre motstandern i bakken raskt?

 

Noen som har noen übre tactics for dk vs dk?

 

(Ps: Hvis man er tom for Corpse dust er det alltid en Dk av motsatt faction i nærheten :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...